Nastro di pulizia in Odnoklassniki


Quandu travaglianu in un computer, ci sò spessu situazioni quandu u sistema operativo hà bisognu di effettuà azzioni chì richiedenu diritti esclusivi. Per fà quessa, esiste un account speciale chjamatu "Amministratore". In questu articulu parleremu nantu à cume si pò accende è accede à ellu.

Entramu in Windows sottu u "Amministratore"

In tutte e versioni di Windows, cumincendu da XP, l'inserzione di l'utenti Amministratore hè dispunibuli, ma stu account hè disattivatu per difettu per ragioni di sicurezza. Ciò hè da u fattu chì quandu lavorendu cun questu account, sò ancu inclusi i diritti massimi per cambià i parametri è u travagliu cù u sistema di file è u registro. Per activà u, avete bisognu di fà una serie di azzioni. E dopu, suppurtemu cumu fate in diverse edizioni di Windows.

Windows 10

U cuntabule "Amministratore" pò esse attivatu in dui modi: per mezu di u snap-in di Gestione Computer, è da utilizà a console di Windows.

Metudu 1: Gestione Computer

  1. Fate un clic destro sull'icona di u computer in u desktop è sceglite l'elemento "Gestione".

  2. In a finestra di snap-in chì si apre, aprite un ramo "Utenti è Gruppi Locali" è cliccate nantu à u cartulare "Utenti".

  3. Dopu, selezziunu l'utente cù u nome "Amministratore", cliccate nantu à u cù RMB è andate in a prupietà.

  4. Deselezionate l'elemento chì disabilita questu entrata, è cliccate "Applicà". Tutta a finestra pò esse chiusa.

Metudu 2: Linea di Commandu

  1. 1. Per lanciare a console, andate in u menù. "Start - Service"truvamu quì "Linea di cumandamentu", cliccate nantu à u cù RMB è passà per a catena "Avanzatu - Run cum'è amministratore".

  2. In a console, scriviamo ciò chì seguita:

    Utente net Administrator / active: yes

    Pressu ENTER.

Per accede in Windows sottu à questu account, cliccate nantu à a combinazione di tasti CTRL + ALT + CANCTA è in u menu chì si apre, selezziunate l'elemento "Logout".

Dopu à u liberazione, cliccate nantu à a schermata di blucciu è in u angulu in menu à sinistra vedemu u nostru utilizatore attivatu. Per logà, selezziunela appena in listinu è esegui una procedura di login standard.

Windows 8

I modi per abilità u account Amministratore sò uguale cum'è Windows 10 - snap-in "Gestione Computer" è "Linea di cumandamentu". Per entrà, cliccate RMB nant'à u menù. "Start"hover sopra l'articolo "Shut down or log out"è dopu sceglite "Esce".

Dopu avè accardatu e cliccendu è sbloccà u schermu, e piastrelle parenu cun nomi d'utenti, ancu l'amministratore. Entrà hè ancu un modu standard.

Windows 7

A procedura per attivà u "Amministratore" in "sette" ùn hè micca originale. E azzioni necessarie sò eseguite in modo simuli cù i sistemi più novelli. Per aduprà u cuntu, vi tucate a logò da u menù "Start".

A schermata di benvenuta, vedemu tutti l'utenti chì sò attualmente attivati. Selezziunu "Amministratore" è log in.

Windows xp

L'inclusione di u account Amministratore in XP hè fatta cum'è in i casi precedenti, ma l'inserzione hè un pocu più complicata.

  1. Aprite u menu "Start" è andate à "Pannello di cuntrollu".

  2. Fate un dopu cliccate nantu à a sezione "Accounts User".

  3. Segui u ligame "Modificà l'accattu di l'utente".

  4. Eccu quì si mettenu à tempu dui daws e cliccate "Applicà Parametri".

  5. Ritornu à u menu Start è cliccate "Logout".

  6. Pressu u pulsante "U cambiu di l'utente".

  7. Dopu à u rilasciu vedemu chì l'uppurtunità di accede à u "contu" di l'administratore apparse.

Conclusione

Oghji avemu amparatu à attivà l'utente cù u nome "Amministratore" è accede cun ellu. Tene à mente chì stu account hà diritti esclusivi, è travaglià sottu à esse sempre periculu. Ogni intrusu o virus chì accede à un computer avarà stessi diritti, chì hè pieno di tristi conseguenze. Se avete bisognu di fà e azzioni descritte in stu articulu, dopu à u travagliu necessariu, cambia à un utente regule. Questa regula simplici vi permette di salvà i file, i parametri è i dati personali in casu di un eventuale attacco.