Driver per a direzzione di l'ordinatore Logitech G25 Racing Wheel

A volte hè più faciule di memorizà i prugrammi, i direttori è i lima in forma di un archiviu, chì in questu modu pigliano menu spaziu nantu à u computer è pò esse cullati liberamente per mezu di supporti ammenate in diversi computer. Unu di i fori di archiviu più popolari è ZIP. Oggi vulemu parlà di u modu di travaglià cù stu tipu di dati in i sistemi operativi basati nantu à u kernel Linux, cume l'utilità supplementari duveranu esse utilizzate per u listinu di u disemballing o a visione.

Spaccà l'archivi ZIP in Linux

Dopu, tuccaremu nantu à dui utilità popolari libere chì sò gestite per mezu di a console, vale à dì, l'usu dighjà impurtanti entrerete e cumandamenti addizionali per gestisce tutti i file è l'utili. Un esempiu di stu fattu hè a distribuzione di Ubuntu, è per i pruprietarii di altre costruzioni, noi fatturemu tutte e discrepanze.

A separazione, mi vogliu annunziari, se sì interessatu à l'installazione successiva di u prugramma da l'archive, prima verificate s'ellu si trova in i repository ufficiali o in i pacchetti individuali per a vostra distribuzione, perchè hè molto più faciule da fà una stallazione.

Vede ancu: Installazione di RPM-packages / deb-packages in Ubuntu

Metudu 1: Sciisci

Sebbene in Ubuntu Unzip sia una utilità integrata chì ti permette di gestisce l'archivi di u tipu chì avete bisognu, ma in altri costruzioni di Linux questu strumentu utile pò esse mancatu, cusì dunque principiamu per installà lu, è poi trattà cun interazzioni.

  1. Inizià à fughjendu "Terminal" qualsiasi metudu pratice, per esempiu, per mezu di u menu.
  2. List at team heresudo apt install unzipper distribuzioni in Ubuntu o Debian, osudo yum install zip unzipper e versioni chì usanu pacchetti in format Red Hat. Dopu à l'introduzione, cliccate nantu à Enter.
  3. Specifichi a password per attivà u accessu root, avendu aduprà u comando sudo, eseguendu tutti i passi in nome di u superusu.
  4. Ora resta à aspettà finu chì tutti i schedari sò aggiunti à u sistema operativu. In u casu di Unzip in u vostru computer, riceverete una notificazione.
  5. Dopu, avete bisognu di cunnosce a situazione di l'archiu desideratu, se ùn l'avete micca fattu anticipatamente. Per fà quessa, aprite a cartella di l'archiviu di l'oggetto, cliccate puru nant'à u cliccate nantu à u mudellu "Pruprietà".
  6. Ricordate u parcorsu di u cartulare genitore, hè utile quessa di soffrità.
  7. Ritornu à "Terminal" e andate in u cartulare genitore usandocd / home / user / folderdove usatore - username, e cartella - u nome di u cartulare induve l'archiviu hè conservatu.
  8. Per inizià u prucessu di spaccà, basta à scriveunzip cartelladove cartella - nome d'archiu .zip mentre ùn hè necessariu di aghjunghje, l'utilità determinerà u furmatu stessa.
  9. Aspettate chì a linea di entrata sia apparsa. Sì nessun errore esce, allora tuttu hè andatu bè è pudete andà à a cartella genitore di l'archiu per truvà una versione già disimuta.
  10. Se vulete piazzà i schedari disimballati in un altru cartulare, duverete applicà un argumentu addizionale. Avà a necessità di registràunzip folder.zip -d / waydove / via - u nome di u cartulare induve i file sò salvati.
  11. Aspettate u trattamentu di tutti l'oggetti.
  12. Pudete vede u cuntenutu di l'archiu cù u comandounzip -l folder.zipesse in u cartulare genitore. Vedite immediatamente tutti i file trovati.

Quandu l'argumenti supplementari utilizzati in l'utilità Unzip, quì avemu a nota qualchi di i più impurtanti:

  • -u- Aghjunghje i file esistenti in u cartulare;
  • -v- mostra tutta l'infurmazione dispunibile nantu à l'oggetto;
  • -P- stabilisce una password per avè permessu di spaccà l'archive (in casu di crittografia);
  • -n- Ùn echebbite micca e schedari esistenti in u locu di u disimballu;
  • -j- ignorendu a struttura di l'archiu.

Comu pudete vede, ùn ci hè nunda di difficiule in a gestione di l'utilità chjamata Unzip, ma ùn hè micca adatta per tutti l'utenti, hè cusì vi cunvigliu di familiarizzià cù u secondu metudu, chì a soluzione più cumuna sarà applicata.

Metudu 2: 7z

U utilità di l'archiviu multifunzionale 7z hè destinatu micca solu per interagisce cù u tipu di lugatu di u listessu nomu, ma supporta ancu altri formati popolari, cum'è ZIP. Per i sistemi operativi nantu à Linux, ci hè dinò una versione di questu arnesi, perciò vi propemu di familiarizzà cun ellu.

  1. Aprite a console è scarica l'ultima versione di 7z da u repository ufficiali, aghjurnà u cumandamentusudo apt install install p7zip-full, è i proprietarii di Red Hat è CentOS necessitanu di specificàsudo yum install p7zip.
  2. Conferma l'aggiunzione di i novu file à u sistema, selezziunà l'opzione affermativa.
  3. Spiegà a cartella induve l'archiviu hè memorizatu, cum'è hè dimostratu in u metanu precedente aduprendu u cumandatucd. Quì, vede u cuntenutu di l'oggiu prima di disimballà, scrivendu in a console7z l folder.zipdove folder.zip - u nomu di l'archiviu desideratu.
  4. U prucessu di u disemballing in a cartella attuale hè effettuatu cù7z x folder.zip.
  5. Sè tutti i prublemi cù u listessimu nome sò dighjà là, saranu offerti per esse rimpiazzati o saltati. Sceglite una opzione basata nantu à e vostre preferenze.

Come in u casu di Unzip, ci sò una serie di argomenti supplementari in 7z, ti cunsigliu ancu di familiarizzà cù i principali:

  • e- estraggili i file cù u caminu (quandu usanuxu caminu rimane uguale);
  • t- verificate l'archiu per l'integrità;
  • -p- Specifichi a password da l'archiviu;
  • -x + lista di file- ùn scimiglite micca e oggetti specificati;
  • -y- Risposte positive à tutte e dumande sferenti durante u disimballu.

Avete ricevutu istruzioni nantu à cumu uttene due utilità zip in unzipping popolari. Prestu attenzione particulare à l'argumentazioni supplementari è ùn vi scurdate di applicarle, se necessariu.