Prufittendu a somma di una colonna in Microsoft Excel

Spessu, quandu lavorendu cun tabule in Microsoft Excel, hè necessariu calcagnà a quantità per una colonna separata cù i dati. Per esempiu, in questu modu pudete calculà u valore tutale di l'indicatore per parechji ghjorni, se i rigali di a tavula sò ghjorni, o u costi totali di parechji tipi di merce. Scopri i vari modi in cui pudete pila i dati in una colonna di Microsoft Excel.

Vede u quantità totale

U modu più faciule per visualizà a quantità totale di dati, inclusu i dati in e cellule di una colonna, hè solu di selezziunele cù u cursore cliccendu nantu à u bottinu sinu di u mouse. In listessu tempu, a quantità totale di cellule selezionate sarà visualizata in a barra di stato.

Ma, quandu u numeru ùn sarà micca inseritu in una tavula, o conservatu altrove, è hè datatu à l'utente solu cù una nota.

A summa automatica

Se vulete micca truvà solu a sumatoria di i dati in una colonna, ma ancu per mettela in una tavula in una cella separata, allora hè più pratice aduprà a funzione auto-summa.

Per uttenzi avtosumma, selezziunate a cella chì si trova sottu a colonna desiderata, è cliccate nantu à u bottinu "Autosum", ponu nantu à u nastro in a scheda "Casa".

Invece di preme un bottinu nantu à u nastro, pudete ancu preme una combinazione di tasti in a tastiera ALT + =.

Microsoft Excel ricunnusce automaticamente e cellule in una colonna impiantata cù i dati per u calculu, è visualizza u cumunu finitu in a cella specifica.

Per vede u risultatu finitu, basta à premete u pulsante Enter nantu à a tastiera.

Se per qualchì ragione pensate chì a summa automatica ùn abbia micca tenutu in considerazione tutte e cellule chì avete bisognu, o avete, anzi, avutu bisognu di calcà a quantità micca in tutte e celle di a colonna, pudete determinà manualmente l'ampie di valori. Per fà ciò, selezziunate l'intervallo desideratu di cellule in a colonna, è catturà a prima cella piena chì si trova sottu. Poi, cliccate nantu à tuttu u stissu bottinu "Autosum".

Comu pudete vede, a summa hè visualizzata in una cella scura, chì si trova sottu à a colonna.

Autosum per più colonne

A summa per parechje colonne à u tempu pò esse calcolata, è ancu per una colonna. Hè cunsiglii, selezziunu e celle in queste colonne, è cliccate nantu à u bottinu "Autosum".

Ma chì cosa si deve fà se e colonne chì e so cellule necessitanu esse summudite ùn sò micca situate unu à l'altra di a mutua? In stu casu, prememu u pulsante Enter, è selezziunate e cellule vuote situate sottu e colonne desiderate. Dopu, fate un clic nantu à u pulsante "Autosum", o digià a combinazione di tasti ALT + =.

In alternativa, pudete selezziunate l'intera gamma in quelle cellule in cui avete bisognu di scopre a quantità, è chjamate e cellule vuote sottu e poi cliccate nantu à u bottu di summa automatica.

Comu pudete vede, a somma di tutte e colonne specificate hè calcuta.

Sumazione manuali

Inoltre, ci hè a possibilità di assunzione manuale di e cellule in a tabella di colonna. Questu metudu ùn hè micca cusì praticu cum'è contà per mezu di a summa automatica, ma à l'altra, ti permette di visualizzare questi quantità non solu in e cellule situate sottu a colonna, ma ancu in ogni altra culla situata in u strugliu. Se desiderate, a quantità calculata in stu modu pò esse visualizzata ancu nantu à un altru fogliu di una cartula di Excel. Inoltre, cù questu metudu, pudete calcà a quantità di cellule micca di tutta a colonna, ma solu di quelli chì selezziunate. In listessu tempu, ùn hè micca necessariu chì sti cellule si cunfungane.

Cliccate nantu à qualsiasi cella chì volete mostra a quantità è metti u segnu "=" in. Dopu, dopu cliccate nantu à e cellule di a colonna chì volete riassumere. Dopu avè inseritu ogni cellula successiva, avete bisognu à preme a + "". A formula di entrata hè visualizzata in a cellula selezionata, è in a barra di formula.

Quandu avete inseritu l'indirizzi di tutte e celle, per vede u risultatu di a sumatoria, cliccate nantu à u pulsante Enter.

Allora, avemu cunsideratu diversi modi per calcà a quantità di dati in colonne in Microsoft Excel. Comu pudete vede, ci sò modi più pratici, ma menu flessibili, è opzioni chì necessitanu più tempu, ma nant'à u tempu vi permettenu di sceglie e cellule specifiche per u calculu. Chì metudu à aduprà dipende da e attività specifiche.