Cunnessi cuffie senza fili à u computer


U grassu termicu (interfaccia termica) hè una sostanza multicomponente progettata per migliorà u trasferimentu di calore da u chip à u radiator. L'effettu si cumporta impiantendu irregolarità nantu à e duve superficiali, chì a presenza di crea spazii d'aria cun alta resistenza termica è, perciò, bassa conducibilità termica.

In questu articulu parleremu di i tippi è di e cumpetizioni di grassi termichi è scopre chì pasta hè di più aduprà in i sistemi di raffreddamentu di schede video.

Vede ancu: Cambia a pasta termica nantu à a scheda video

Pasta termica per a scheda video

Pruduttori grafichi, cum'è l'altri cumpunenti elettronichi, necessitanu una dissipazione di calore efficace. L'interfacce termiche ghjustu aduprate in i coolers di GPU hanno e stesse proprietà di i pasti per i processori centrali, cusì pudete aduprà a pasta termica "processore" per raffreddà a scheda video.

I prudutti di diversi fabbricanti differenu per a composizione, a conduttività termica è, certamente, u prezzo.

Composizione

Sicondu a cumpusizioni di a pasta, i furmati si distinguenu in trè gruppi:

  1. Basatu di silicone. Stu grasso termicu hè u più economicu, ma menu efficace.
  2. Avè una polvere di argento o ceramica anu una resistenza termica inferiore di a silicone, ma sò più costosi.
  3. I pasti di diamanti sò i prudutti più costosi è effettivi.

Proprietà

Se a composizione di l'interfaccia termica ùn abbiate micca particulare interessu com'è utilizatori, a capacità di conduce u calore hè assai più eccitante. E pruprietà principali di u consumatore di a pasta:

  1. Conduttività termica, chì hè misurata in watts, divisa da m * K (metru-kelvin), W / m * K. A più alta sta figura, u più efficace u grasu termicu.
  2. U intervallu di a temperatura di travagliu determina i valori di riscaldamentu à chì a pasta ùn perde micca e so proprietà.
  3. L'ultima bèia impurtante hè se l'interfaccia termica cunduce una corrente elettrica.

Scelta di pasta pasta termica

Quandu sceglite una interfaccia termica, avete da guidà da e prupietà listate sopra, è naturalmente u budget. U consumu di materiale hè abbastanza chjuccu: un tubu, di pesu 2 grammi, hè basta per parechje applicazioni. Se avete bisognu di cambià a pasta termica di a scheda video una volta ogni 2 anni, hè abbastanza. Basatu annantu, pudete acquistà un pruduttu più onerosu.

Se site impegnatu in un test di larga scala è spessu smuntà u sistema di raffreddamentu, allora hà sensu di guardà più opzioni di u bilanciu. Eccu alcuni esempi.

  1. KPT-8.
    Produzione domestica di pasta. Una di e più basse interfacce termiche. Conduttività termica 0,65 - 0,8 W / m * Ka temperatura operativa fino à 180 gradi. Hè abbastanza adatta per l'usu in i coolers di e schede video à bassa putenza di u segmentu d'uffiziu. Hè per qualchì fattu chì richiede una sostituzione più frequente, una volta ogni 6 mesi.

  2. KPT-19.
    Sorella anziana di a pasta precedente. In generale, e so caratteristiche sò simili, ma KPT-19, per via di u lussu contenutu di metallo, cunduce u calore un pocu megliu.

    Stu grassa termica hè cunduttiva, perciò ùn permetta micca chì cadi nantu à l'elementi di u bordu. In listessu tempu, u fabbricante u postu cum'è una manca di essiccazione.

  3. I prudutti di u Arctic Cooling MX-4, MX-3 e MX-2.
    E interfacce termiche assai popolari cù una bona conducibilità termica (da u 5.6 per 2 è 8.5 per 4). Temperatura massima d'esercizio - 150 - 160 gradi. Queste paste, cù altru efficienza, anu un prublemu - a rapida asciugamentu, dunque duveranu esse rimpiazzate ogni sei mesi.

    Prezzi per Arctic Cooling sò abbastanza alti, ma sò ghjustificati da i tassi alti.

  4. I prudutti di i produttori di sistemi di raffreddamento Deepcool, Zalman è Thermalright includenu à tempu a pasta low-cost termale è soluzioni costose cun alta efficienza. Quandu sceglite, bisogna ancu guardà u prezzu è e caratteristiche.

    I più cumuni sò Deepcool Z3, Z5, Z9, Zalman ZM Series, Thermalright Chill Factor.

  5. Un locu speciale hè occupatu da e interfacce termiche fatte di metallo liquidu. Sò piuttostu costosi (15 à 20 dollari per grammu), ma anu cume una conducibilità termica fenomenale. Per esempiu, Coollaboratory Liquid PRO stu valore hè circa 82 W * *.

    Ùn hè micca raccomandatu usà metalli liquidi in i coolers cù una basa di alluminiu. Parechji utenti anu scansu cù u fattu chì l'interfaccia termica corrodiava u materiale di u sistema di raffreddamentu, lascendu caute in prupuramentu (pruvi) prufle.

Oghje avemu parlatu di a composizione è di e proprietà di u consumatore di e interfacce termiche, è chì pastice si pò truvà in e vendite al dettagliu è e so differenze.