Aghju citatu u prugramma libaru Rufus, in l'articulu nantu à i migliori prugrammi per creà un drive flash aviabile. Fra l'altre cose, cù l'aiutu di Rufus, pudete fà un drive flash UEFI aviabile, chì pò esse utili quandu crei un USB cù Windows 8.1 (8).
Questu materiale mostrerà cume si utilizza stu prugramma è spieghere brevemente perchè in certi casi a so utenza hè preferibile à fà e stesse attività usando WinSetupFromUSB, UltraISO o à un altru prugrammu simile. Optional: L'unità flash USB Bootable UEFI in a righjunata di Windows.
Aggiornamentu 2018:Rufus 3.0 hè statu rilasciatu (v'aghju da cunsequenza à a lettura di u novu manuale)
Vantaggi di Rufus
I prugrammi di questu, relativamente pocu cunnisciutu, includenu:
- Hè liberu è ùn hà micca impiegatu installazione, mentre pesa circa 600 KB (versione attuale 1.4.3)
- Supporto completo per UEFI è GPT per un drive flash aviabile (pudete fà un drive flash USB di avviatore Windows 8.1 and 8)
- A creazione di un drive flash DOS avviabile, unità di installazione da una immagine ISO di Windows è Linux
- A vela alta (secondu u sviluppatore, una USB cù Windows 7 hè stata creata duie volte più veloce di quelli chì utilizanu Windows 7 USB / DVD Tool di Microsoft
- Inclusa in rusa
- Facilità d'usu
In generali, vedemu cumu funziona u prugramma.
Nota: per creà una unità flash UEFI aviabile cù un schema di partizione GPT, questu deve esse fattu in Windows Vista è versioni successive di u sistema operativu. In Windows XP, pudete creà una unità bootable UEFI cù u MBR.
Cumu fà un drive flash UEFI aviabile in Rufus
Scaricate l'ultima versione di Rufus gratuitamente da u situ di sviluppatore ufficiale //rufus.akeo.ie/
Come sopra citatu, u prugramma ùn necessita di installazione: si mette in opera cù l'interfaccia in a lingua di u sistema operativu è a so finestra principale si presenta cum'è in l'imagine sottu.
Tutti i campi da riempà ùn necessitanu spiegazione specifica, devi specificà:
- Dispositiu - futura unità di memoria flash
- Schema di partizione è tippu di interfaccia di sistema - in u nostru casu GPT cù UEFI
- Sistema di file è altre opzioni di formattazione
- In u "Create disk boot" cliccate nant'à l'icona di u discu è specificu u caminu à a imagine ISO, tenta di l 'immagine originale di Windows 8.1
- A marcata “Crea un'etichetta estesa è l'icona di u dispositiu” aghjusta l'icona di l'apparecchiatura è altre informazioni à u schedariu autorun.inf nantu à l'unità flash USB.
Quandu tutti i parametri sò specificati, cliccate nantu à u pulsante "Avvia" è aspettate finu chì u prugramma prepara u sistema di file è copia i file à l'unità flash USB cù u schema di partizione GPT per UEFI. Pò dì chì stu fattu accade veramente abbastanza rapidamente paragunatu à ciò chì era osservatu quandu utilizavanu altri prugrammi: si pò sentite chì a velocità hè quasi uguale a a velocità di u trasferimentu di i file via USB.
Se avete qualchì domanda per uttene Rufus, è interessanti funzioni addizionali di u prugramma, vi pruponi di guardà a sezione FAQ, u ligame versu chì truverete in u situ ufficiale.