15 servizii basi in Windows 7

Per fà un di i dui dischi locali o aumentà u spaziu di u discu di unu di i volumi, avete bisognu di unisci partizioni. Per questo, una di e sezioni supplementari in cui hè stata divisa l'unità in precedenza. Questa pratica pò esse svolta sia cun a preservazione di l'infurmazioni è a so rimozione.

Partizionazione di u discu duru

Pudete cunfurà unità di logica in unu di dui modi: usando i prugrami spiciali per u travagliu cù partizioni di u drive o aduprà l'utellu di Windows. U primu modu hè più impurtante, postu chì, in genere, tali utility trasferenu l'infurmazioni da u discu in u discu cum'è combinatu, ma u prugramma standard di Windows elimina tuttu. Tuttavia, se i schedari sò senza interesse o mancanti, allora pudete fà senza l'usu di software di terze parti. U prucessu di cumunamentu unità di l'internu in una sola su Windows 7 è e versioni più moderne di stu OS saranu listessi.

Metudu 1: AOMEI Partition Assistant Standard

Questu gestore di partizioni di discu liberi aiuta à unisci partizioni senza perde i dati. Tutte e informazioni saranu trasferite in una cartulina separata nantu à unu di i dischi (di solitu u sistema). A praticità di u prugramma sta in a simplicità di e azzioni effettuate è l'interfaccia intuitiva in russo.

Scaricate AOMEI Partition Assistant Standard

  1. À u fondu di u prugramma, cliccate à dirittu cliccate nantu à u discu (per esempiu, (C :)) à a quale vulete attaccà una di più, è selezziunate "Unisci Sezioni".

  2. Apparirà una finestra in cui bisogna à spiccià u discu chì vulete attaccà à (C :). Cliccate "OK".

  3. A operazione differita hè stata creata, è per principiatu ora, cliccate nantu à u pulsante. "Applicà".

  4. U prugramma ti dumandarà à verificà i parametri specificati di nuovo, è s'è accettatu cun, allora cliccate "Vai".

    In a finestra cù un altru cliccale di conferma "Sì".

  5. A partizione di partizioni si mette in opera. U prucessu di l'operazione pò esse tracciatu cù a barra di progressu.

  6. Forse l'utilità truverà errori di sistema di littaghju nantu à u discu. In stu casu, ella vi proporrà di corregge. Aduprendu à l'offre cliccendu nantu à "Riparilo".

Quandu a cunfusione hè cumpleta, tutti i dati da u discu chì accunsentenu à u primu unu si trovanu in a cartella radice. Sarà chjamata X-drivedove X - a lettera di l'unità chì era attaccata.

Metudu 2: MiniTool Partition Wizard

U prugramma MiniTool Partition Wizard hè ancu libaru, ma hà un set di tutte e funzioni necessarie. U principiu di travaglià cun difunisce pocu di u prugrammu precedente, è e principali differenze sò l'interfaccia è a lingua - u MiniTool Partition Wizard ùn hà micca Russificazione. Tuttavia, per travaglià cun sufferenza è cunniscenza di basa di a lingua inglese. Tutti i file in u prucessu di fusione saranu trasferiti.

  1. Da evidenziare a sezione à a quale vulete aghjunghje una ulteriore, è in u menu di sinistra, selezziunate l'elemento "Unisci partizione".

  2. In a finestra chì si apre, ci vole à cunfirmà a selezzione di u discu di u cunnessione. Se volete cambià u discu, selezziunate l'opzione chì avete bisognu in cima à a finestra. Poi vai à u prossimu tappa cliccando "Prossimu".

  3. Selezziunà a partizione chì vulete attaccà à u principale, cliccendu nantu à l'opzione chì avete bisognu in cima di a finestra. A marcata di cuntrollu indica l'indirizzu à a quale l'attaccamentu hà avena fattu è duve sò tutti trasferiti. Dopu avè sceltu cliccate "Finish".

  4. Una operazione pendente sarà creata. Per cumincià a so esecuzione, cliccate nantu à u bottinu. "Applicà" in a finestra principale di u prugramma.

I file trasferiti cercanu in u cartulare root di u discu cù chì avete fusitu.

Metru 3: Acronis Disk Director

Acronis Disk Director è un altru prugramma chì pò intrà partizioni, ancu s'ellu hà i sistemi di file diversi. À propiu sì, l'analogii liberi sopra citati ùn si pò vantà micca di sta opportunità. I dati di l'utente saranu trasferiti ancu à u volumu principale, ma sempre chì ùn ci sò micca i file criptografati trà elli - in questu casu a cumminazione hè impossibile.

Acronis Disk Director è un prugramma pagatu, ma pratticu è multifunzionale, allora s'ellu si trova in u vostru arsenale, pudete cunnesse i volumi attraverso u.

  1. Selezziunu u volumu à chì vulete attaccà, è in a parte sinistra di u menu selezziunate l'elemento "Unisci Tom".

  2. In a nova finestra, selezziunate a sezione chì volete attaccà à u principale.

    Pudete cambià u volumu "primariu" cù u menu di menu à tendenza.

    Dopu avè selezionatu, premete "OK".

  3. Questu creà una azzione differita. Per inizià a so esecuzione, in a finestra principale di u prugramma cliccate nantu à u bottinu "Applicà operazioni pendenti (1)".

  4. Apparirà una finestra cù una cunfirmazione è una descrizione di ciò chì accadrà. Sì accettà, cliccate "Continue".

Dopu u reiniziziu, cerca i file in u cartulare root di u drive chì avete designatu cum'è principale

Metudu 4: Utilità Windows integrata

Windows hà un strumentu integratu chjamatu "Gestione di dischi". Hà capatu di effettuà operazioni di base cù i dischi rigidi, in particulare, in stu modu hè pussibule di fà unione di u volumu.

U svantaggiu principale di stu metanu hè chì tutte l'infurmazioni saranu cancellate. Allora, hà bisognu di aduprà sulu solu quandu i dati nantu à u discu chì andate attaccà à u principale hè mancante o ùn hè micca necessariu. In casi rari, effettuate questu operazione passendu "Gestione di dischi" falli, è dopu avete aduprà altri prugrammi, ma tale fastidiu hè piuttostu una eccezione à e regule.

  1. Premete a combinazione di tasti Win + Rdialdiskmgmt.mscè aprite questu utilità cliccendu "OK".

  2. Truvate a sezione chì vulete attaccà à un altru. Fate un clic destro è selezziunate "Cancella u Volum".

  3. In a finestra di conferma, cliccate "Sì".

  4. U volumu di a partizione cancellata diventerà una zona unallocata. Ora pò esse aghjuntu à un altru discu.

    Truvate u discu di a cui dimensione volete aumentà, cliccate à diritta nantu ad ognu è seleziona "Expand Volume".

  5. Si apre Statu di l'espansione di u Volume. Cliccate "Prossimu".

  6. In u prossimu passu, pudete sceglie quanti GB liberi volete aghjunghje à u discu. Se avete bisognu di aghjunghje tuttu u spaziu libaru, basta cliccare "Prossimu".

    Per aghjunghje à u discu una dimensione fissa in u campu "Selezziunate a dimensione di u spaziu attribuitu" specificate quantu volete aghjunghje. U numeru hè indicatu in megabyte, considerendu chì 1 GB = 1024 MB.

  7. In a finestra di conferma, cliccate "Fatti".

  8. Risultatu:

L'unione di partizioni in Windows hè una procedura simile chì permette di gestisce in modu efficiente spazi discuri. Malgradu l'usu di i prugrammi chì promette di unificà i dischi in una sola, senza perde i file, ùn vi scurdate di fà una copia di backup di dati impurtanti - sta precauzione ùn hè micca superflue.