Freni video in computer, cosa si faci?

Ciao

Una di e attività più popolari nantu à un computer hè a riproduzione di i file multimediali (audio, video, etc.). È ùn hè micca raro quandu u computer inizià à rallentà quandu guarda un video: a maghjina in u lettore hè ghjucata in i travaglii, i cumpi, u sonu pò cuminciare à "stutter" - in generale, guardà un video (per esempiu, un film) in stu casu è solu impossibile ...

In questu picculu articulu aghju volutu riunire tutti i motivi principali perchè video in un computer hè rallentatu + a so soluzione. Dopu à queste raccomandazioni - i freni devenu spariti completamente (o, almenu, diventeranu assai inferiori).

À propositu, se u vostru video in linea hè lente, vi pruponi di leggere questu articulu:

È cusì ...

1) Qualchì parolle nantu à a qualità di u video

Parechji formati di video sò oghje distribuiti nantu à a rete: AVI, MPEG, WMV, etc., è a qualità di u video ponu esse assai diversa, per esempio, 720p (a taglia di un video hè 1280? 720) o 1080p (1920? 1080). Dunque, dui punti principali influenzanu a qualità di a riproduzione è u gradu di l'archiviazione di l'ordinatore quandu guarda un video: a qualità video è u codec cun chì era cumpressu.

Per esempiu, per ghjucà video 1080p, à differenza di u stissu 720p, un computer hè necessariu 1,5-2 volte più putente secondu e caratteristiche * (* - per una riproduzione cunforta). Inoltre, micca ogni prucessore dual-core pò tirà u video in tale qualità.

Tip # 1: sì u PC hà dighjà superatu inesperata - allora ùn vi puderete micca à ghjucà à un video di alta risoluzione in alta risoluzione cumpressu cun un novu codec da qualunque impostazione. L'opzione più faciule hè di scaricà u listinu video in Internet in una qualità inferiore.

2) Utilizazione di CPU da e spezie di terze parti

A causa più cumuna di freni video hè l'utilizazione CPU cu vari travagli. Bè, per esempiu, installate qualunque prugramma è pigliu u vedi un film in questo momentu. Accendi - è i freni partenu ...

Prima, avete bisognu di lanciare u Gestore di e attività è vede a carica di CPU. Per fà una prova in Windows 7/8, hè necessariu premere una combinazione di pulsanti CTRL + ALT + DEL o CTRL + MAIUSU + ESC.

Caricazione CPU 8% Task Manager Windows 7.

Tip # 2: s'ellu ci hè applicazioni chì caricate a CPU (unità di elaborazione centralizzata) è chì u video cumincia à rallentà - disattivarli. Particularmente, vale a so attenzione à e travaglie di carregamentu di CPU più di 10%.

3) Piloti

Prima di cuminciare à configurà i codecs è i lettori video, assicuratevi di capisce i driver. U fattu hè chì u driver di a scheda video, per esempiu, hà un impattu seriale in u video chì hè andatu. Perciò, vi pruponu, in u casu di prublemi simili à u Pc, cuminciate sempre à trattà cù i piloti.

Per verificà automaticamente l'aggiornamenti di i driver, pudete aduprà speciali. prugrammi. Per ùn ripetite nunda, mi daveru un ligame à l'articolo:

Driver Update Update DriverPack Solution.

Tip numero 3: A propiu cunnessione di u pacchettu Driver Pack Solution o Slim Drivers, verificate u PC pienu di i più recenti driver. Se necessariu, aggiornate i driver, ripartite u PC è pruvate à aprite u schedariu video. In casu chì i freni ùn anu micca passatu, andate in a cosa principale - a regolazione di u lettore è di i codecs.

4) Lettore video è codecs - 90% di causa di freni video!

Questu titulu ùn hè micca casuale, i codec è un lettore video avianu una grande impurtanza in a riproduzione di video. U fattu hè chì tutti i prugrammi sò scritti in base à diversi algoritmi in diversi linguaggi di programmazione, ogni ghjocu utilizza i so propri modu di visualizà immagini, filtri, ecc ... Benchì e risorse di PC mangiate per ogni prugramma saranu diversi.

Hè dui lettori diversi chì travaglianu cù diversi codecs è chì riproducenu u listinu file - ponu ghjucà tuttu diversamente, unu puderà rallentà è l'altru micca!

Sottu, vi vogliu offri parechje opzioni per installà i lettori è l'imposta per stentà a riproduce i schedari di prublema nantu à u vostru PC.

Hè impurtante! Prima di cuminciare à configurà i lettori, devi rimuovere completamente da Windows tutti i codec chì avete installatu in precedenza.

Optionu n ° 1

Media Player Classic

Website: //mpc-hc.org/

Unu di i migliori giocatori per i file video. Quandu sò installati in u sistema, i codecs necessarii per ghjucà tutti i formati di video popolari saranu ancu installati.

Dopo l'installazione, cumincià u lettore è andà à l'impostazioni: menu "vedi" -> "Impostazioni".

Dopu in a colonna di sinistra, andate in a "Riproduzione" -> "Output". Eccu interessatu à a tab Video DirectShow. Ci sò parechje modalità in questa scheda, bisogna à sceglie Sincronizza Renderu.

Dopu, salvate e configurazione è pruvate à aprite u schedariu in stu lettore. À spessu, avè fattu una tale ambientazione simile, a video ferma frenata!

Sì ùn avete micca una tale modalità (Sync Render) o ùn vi aiuta, prova in alterna. Questa tabulazione hà un impattu assai seriu à a riproduzione di video!

Optionu 2

VLC

U situ ufficiale: //www.videolan.org/vlc/

U lettore megliu per ghjucà video in linea. In più, stu ghjocu hè abbastanza veloce è carre u processore più basse di l'altri ghjocatori. Hè per quessa chì a riproduzione di video in essa hè assai più qualitativa chè in molti altri!

À propositu, se u vostru video in SopCast rallenta - allora VLC è hè assai utile quì:

Hè ancu da avè a nota chì u lettore multimediale VLC in u so travagliu utilizza tutte e funzionalità di multithreading per travaglià cù H.264. Per questu, ci hè u codec CoreAVC, chì utilizza u lettore multimediale VLC (per cunnoste, grazie à stu codec, pudete ghjucà video HD ancu in i computer debuli per e standard moderni).

Prima di inizià u video in ellu, vi pruponi di andà in i parametri di u prugramma è abilite a trame di fotogrammi (questu aiuterà à evità i ritardi è i travaglii durante a riproduzione). Inoltre, ùn pudete micca avè l'ochju: 22 fotogrammi o 24 mostra u lettore.

Andate à a sezione "Strumenti" -> "Impostazioni" (pudete appena pressà a combinazione CTRL + P).

Poi accende a mostra di tutte e impostazioni (in fondo à a finestra, vede a freccia marrone in u screenshot sottu), è andate dopu à a sezione "Video". Eccu spuntà i caselli "Salta i fotogrammi ritardati" è "Inveci i marchi". Salvà e impostazioni, e pruvate à aprite i video chì avete prima rallentatu. Spessu, dopu à una tale pratica, i video comincianu à ghjucà normalmente.

Optionu 3

Pruvate i lettori chì cuntenenu tutti i codec necessari (ie, i codecs chì sò installati nantu à u vostru sistema ùn sò micca aduprati). Prima, i so codec incorporati sò ottimimizzati per a migliore prestazione in stu giocatore particulare. Dopu, i codec integrati mostrananu qualchì volta migliori risultati quandu chì ghjucanu video chè quelli imposti in vari collezioni di codec.

Un articulu chì racconta di tali giocatori:

PS

Se e misure proposte sopra ùn anu aiutatu, avete da fà u seguitu:

1) Fate una scansione di u computer per i virus -

2) Ottimisce è pulisce e spezioni in Windows -

3) Pulite u computer da a polvere, verificate a temperatura di u riscaldatore di u processore, u discu duru -

Hè tuttu. Saria cuntentu per l'aggiunzioni di u materiale, chè tu accede à e riproduzione di video?

Tuttu u megliu.