Verificà perdite di password in Google Chrome cù u peru di u peru di password

Ogni utilizatore chì legenu e notizie tecnologiche ora è dopu scontra infurmazioni nantu à a fuga di a prossima porzione di password di l'utente da un serviziu. Queste password sò riunite in banche di dati è ponu poi esse usate per schizzà più rapidamente i password d'utenti di altri servizii (per più infurmazione, vede Cumu a tua password pò esse pirata).

Se vulete, pudete verificà chì a vostra password sia conservata in tali basa di dati cù servizii speciali, di i più popolari di cui sò haveibeenpwned.com. Tuttavia, micca tutti fiducia in tali servizii, perchè in teorica, purricule pò ancu spuntà per mezu di elli. È cusì, recentemente Google hà librativu l'estensione ufficiale di u Checkup di Password per u navigatore Google Chrome, chì ti permette di verificà automaticamente perdite è pruvà un cambiamentu di password, se hè in periculu, hè quellu chì serà discusu.

Aduprà l'estensione di Verificazione di Parola di Google

In sè stessu, l'estensione di u peru di password è u so impiegamentu ùn presentanu micca nisuna difficoltà, ancu per un utilizatore principiante:

  1. Scaricate è installate l'estensione Chrome da u magazinu ufficiale //chrome.google.com/webstore/detail/password-checkup/pncabnpcffmalkkjpajodfhijclecjno/
  2. Se aduprate una password insecure, vi sarà richiesta di cambià quandu entri in un situ.
  3. In casu chì tuttu sia in ordine, pudete vede a notificazione curretta cliccando nantu à l'icona di l'estensione verde.

In listessu tempu, a password in sè ùn hè trascurata per verificà, hè solu u so checksum hè adupratu (tuttavia, secondu l'infurmazioni dispunibule, l'indirizzu di u situ à chì inserisci pò esse trasferitu à Google), è l'ultima tappa di verifica hè fatta nantu à u vostru computer.

Inoltre, malgradu i vasti database di parole d'accolta filtrate (più di 4 miliardi), dispunibuli da Google, ùn coincide micca chjamate cù quelli chì si trovanu nant'à altri siti in Internet.

In u futuru, Google promette di cuntinuà à migliorà a prumizazione, ma ora pò esse assai utile per parechji utilizatori chì ùn pensanu micca chì u so username è password ùn anu micca esse tantu sicuru.

In u cuntestu di u sughjettu in questione pò esse interessatu à i materiali:

  • Sicurezza per password
  • Chrome generator di password avanzata
  • Top Managers Manager
  • Cumu vede e password salvate in Google Chrome

E infine, ciò chì aghju scrittu dighjà diverse volte: ùn usate micca a stessa password in parechji siti (s'è i conti per elli sò impurtanti per voi), ùn usate micca parole d'accessu semplici è brevi, è ancu cuntevate chì e password sò in forma di un set numeri, "nome o cognome cù l'annu di a nascita", "qualchì parola è un coppiu di numeri", ancu sì avete digià scrittu in russo in u layout inglesi è cù una majuscula - nè à tutti ciò chì pò esse cunsideratu affidabile in e realtà d'oggi.