Cumu scaricà u lugiziale per laptop ASUS K52F

PostgreSQL è un sistema di gestione di database liberu implementatu per diverse piattaforme, cum'è Windows è Linux. L'utellu supporta un gran numeru di tipi di dati, hà un linguaghju di scripting integratu è supporta u travagliu chì utilizza i linguaggi di programmazione classica. In Ubuntu, PostgreSQL hè installatu via "Terminal" cù i repositori ufficiali o di l'usu, è dopu u travagliu di preparazione, a prova è a creazione di e tabelle sò fatti.

Installate PostgreSQL in Ubuntu

Basi di dati sò aduprate in una varietà di spazii, ma un sistema di gestione confortevole li fornisce un cuntrollu di cunforti. Parechji utenti si fermanu à PostgreSQL, u stanu in u so sistema operativo è cumincianu à travaglià cù e tabelle. Dopu, noi vulemu spiegà passo passu a tuttu u prucedimentu di stallazione, u primu lanciu è l'installazione di l'utimu citatu.

Passu 1: Installu PostgreSQL

Benintesa, bisogna à principiatu aghjunghendu tutti i file è biblioteche necessarie per Ubuntu per assicurà u funziunamentu normale di PostgreSQL. Questu hè fattu cù a console, l'utente o i repository ufficiali.

  1. Run "Terminal" in ogni modu pratice, per esempiu, per mezu di u menu o premendu a combinazione di tasti Ctrl + Alt + T.
  2. Primu, ponemu in evidenza i repositarii di l'utenti, perchè e versioni più recenti sò generalmente scaricate quellu primu. Inserisci in u comando di u campusudo sh-c 'echo "deb //apt.postgresql.org/pub/repos/apt/' lsb_release -cs'-pgdg main" >> /etc/apt/sources.list.d/pgdg.list 'è poi cliccate nantu à Enter.
  3. Inserite a password per u vostru contu.
  4. Dopu à questu usuwget -q //www.postgresql.org/media/keys/ACCC4CF8.asc -O - | sudo apt-key add -per aghjunghje pacchetti.
  5. Resta sulu aggiornà e biblioteche di sistema cù u cumandatu standard.sudo apt-get update.
  6. Se site interessatu ad avà l'ultima versione di PostgreSQL di u repository ufficiale, avete bisognu di scrive in a consolesudo apt-get install postgresql postgresql-contribè cunfirmi aghjunghjendu e file.

Una volta finita una stallazione avè u risultatu, pudete procedere à lanciare un account standard, verificà u funziunamentu di u sistema è a configurazione iniziale.

Passu 2: Avvia PostgreSQL Prima

A gestione di u DBMS installatu accade dinò tramite "Terminal" cù i cumandi adatti. A chiamata à l'utente predefinita simu quellu:

  1. Inserite u cumandamentusudo su - postgresè cliccate nantu à Enter. Questa azzione ti permetterà di andà à a gestione in nome di u contu creatu per difettu, chì serve oghje cum'è una principale.
  2. L'entrata in a console di cuntrollu sottu à l'apparenza di u profilu utilizatu hè passatapsql. Affare cù l'ambiente vi aiuterà a attivazioneaiutu- Mettarà tutti i cumandamenti è l'argumenta dispunibili.
  3. A visione di l'infurmazioni nantu à a sessione postgreSQL attuale hè effettuata viainfo.
  4. Uscite da l'ambiente aiuterà a squadraq.

Ora sapete cume a log in u account è andà à a cunsulta di gestione, perchè hè ora di passà per creà un novu utente è a so basa di dati.

Passu 3: Creà Utente è Database

Ùn hè micca sempre conveniente à travaglià cù u account standard esistente, è ùn hè micca sempre necessariu. Hè per quessa chì si propone di tene in considerazione a procedura per a creazione di un novu profilatu è da cunnessu cun una basa di dati separata.

  1. Esiste in a console nant'à u profilu di cuntrollu postgres (squadrasudo su - postgres) scrivecreateuser - interactiveè dopu dà un nome adeguatu digitendu caratteri in a stringa adatta.
  2. Dopu, decidite se si vole dà à u dirittu di l'usu superutente per accede à tutte e risorse di sistema. Selezziunate solu l'opzione adatta è cuntinuate.
  3. A basa di u situ hè meglio chjamata cù u listessimu nomu chì u nomu hà statu chjamatu, dunque avete aduprà u comandocreabule lumpicsdove lumpics - username.
  4. A transizione per travaglià cù u basa di dati specificata si faci passà perpsql -d lumpicsdove lumpics - u nomu di a basa di dati.

Passu 4: Creà a tavula è travaglià cù righe

Hè ora di creà a vostra prima tavula in a basa di dati designata. Questa pratica hè ancu effettuata per mezu di a console, ma ùn hè micca difficiule trattà i comandi principali, perchè u solu avete da fà hè:

  1. Dopu avè cambiatu in a basa di dati, inserisci u codice seguitu:

    CREATE TABLE test (
    equip_id seriale PRIMARY KEY,
    tipo varchar (50) NOT NULL,
    culore varchar (25) NOT NULL,
    location varchar (25) check (location in ('north', 'south', 'west', 'east', 'northest', 'sudest', 'sud-ovest', 'north-west')),
    data di install_data
    );

    Prima u nomu di a tavula hè specificatu. test (pudete sceglie qualsiasi altru nome). E se seguitu descrivite ogni colonna. Avemu sceltu i nomi tippu varchar è culore varchar solu per un esempiu, pudete accede à qualsiasi altra indicazione, ma solu cù l'usu di caratteri latini. I numeri in parentesi sò responsabili di a dimensione di a colonna, chì hè directamente riferita à i dati in misura quì.

  2. Dopu avè entratu, resti solu per fà vede a tavula nantu à u schermu cùd.
  3. Si vede un prugettu simulare chì ùn contene più infurmazioni.
  4. Novi dati sò aghjunti da u cumandatuINSERT INTO test (tipo, colore, ubicazione, install_date) VALUES ('diapositiva', 'blu', 'sud', '2018-02-24');Prima, u nomu di a tavula hè indicatu, in u nostru casu hè test, allora tutte e colonne sò assunte, è i valori in parentesi sò indicati, necessariu in virguli.
  5. Poi pudete aghjunghje un'altra linea, per esempiu,INSERT INTO test (tipo, colore, ubicazione, install_date) VALUES ('swing', 'yellow', 'northest', '2018-02-24');
  6. Fighjate a tavula à traversuSELECT * FROM test;per valutà u risultatu. Comu pudete vede, tuttu hè piazzatu in manera corretta è i dati entrati in modu currettu.
  7. Se avete bisognu di rimuovere un valore, fate lu à u cumandamentuDELETE FROM test WHERE type = 'slide';specifendu u campu impurtatu in virgele.

Passu 5: Installu phpPgAdmin

A gestione di i basi di dati ùn hè micca sempre resa faciule via a console, perciò hè megliu à fà aghjunghje da installendu u GUI di phpPgAdmin speciale.

  1. Priorità à traversu "Terminal" Scaricate e ultime aggiornamenti per e libreriesudo apt-get update.
  2. Installate Apache Web Serversudo apt-get install apache2.
  3. Dopu avè installatu, testate e so prestazione è a so correttezza di sintassi cùsudo apache2ctl configtest. Se qualcosa hè andatu, cerca un errore secondu a discrizzione in u situ web ufficiali di Apache.
  4. Avvia u servitore digitendusudo systemctl avà apache2.
  5. Ora chì l'operazione di u servitore hè stata assicurata, pudete aghjunghje e biblioteche phpPgAdmin scaricavanu da u repository ufficiale viasudo apt install phppgadmin.
  6. Dopu, avete da cambià un pocu sì u file di configurazione. Apertu cù un notebook standard, specificendugedit /etc/apache2/conf-available/phppgadmin.conf. Se u documentu hè di sola lettura, avete bisognu di u cumandamentu nanzu gedit specificà ancusudo.
  7. Prima di a linea "Richiedete un locale" ponu#, per riclamarla in u commentu, è inserisci quì sottuPermette da tutti. Ora avete accesso à l'indirizzu per tutti i dispositivi in ​​rete, è micca solu per u PC locale.
  8. Ripartisce u server websudo serviziu apache2 restarte pudite scurdate di travaglià cù PostgreSQL.

In questu articulu, ùn guardamu micca solu PostgreSQL, ma ancu l'installazione di un servore web Apache, chì hè adupratu in a cumbinazione di software LAMP. Se site interessatu à assicurà u pienu funzionamentu di i vostri siti è altri prughjetti, ti cunsigliu di diventà cun u persunu di u prucedimentu di aghjunghje altri componenti, lettendu u nostru altru articulu à u ligame chì seguita.

Vede ancu: Installazione di u suite LAMP in Ubuntu