Cumu combinà parechji video in un prugramu VideoMASTER

Un grande numeru di persone ùn rappresentanu micca più a vita d'ogni ghjornu senza Internet. Ma per aduprine, avete bisognu di cunnessu cù u World Wide Web. Hè in stu stadiu chì certi utenti anu daveru avè difficultà. In st'articulu ti diceremu chè fate se u vostru dispositivo chì esegue Windows 10 ùn cunnesse micca à a rete Wi-Fi.

Problemi di prublemi di connettività Wi-Fi

Oghje parlemu dui modi principali per aiutà a risolve u prublema di cunnessione à una rete wireless. In fattu, ci sò megliu più metudi simili, ma più spessu sò individuali è micca adattati à tutti l'utenti. Ora analizzate dui metudizii in dettu.

Metudu 1: Verificate è abilite l'adattatore Wi-Fi

In una situazione incomprensibile cù a rete wireless, prima ci vole à assicurà chì l'adattatore hè ricunnisciutu bè da u sistema è l'accessu à l'hardware hè attivatu. Sona assai bè, ma parechji utilizatori si scordanu di lu, è cercanu u prublema troppu profondamente subitu.

  1. Aprite "Opzioni" Windows 10 cù a scelta di tastiera "Win + I" o cù qualchì altro metudu cunnisciutu.
  2. Dopu, andate à a sezione "Rete è Internet".
  3. Avete avà bisognu di truvà a linea cù u nome in a parte sinistra di a finestra chì si apre "Wi-Fi". Per difettu, hè secondu da u vertice. Sì hè listatu, andate in sta sezione è assicuratevi chì u switch di rete wireless sia impostatu à "On".
  4. In casu di una sezione "Wi-Fi" micca in a lista devia aperta "Pannello di cuntrollu". Per fà quessa, pudete aduprà a combinazione di tasti "Win + R", inserite u comando in a finestra apertacuntrolluè poi cliccate "Enter".

    Cumu si pò sempre aprire "Pannello di cuntrollu", pudete amparà da un articulu speciale.

    Leggi più: 6 maneri per lanciari u "Pannello di cuntrollu"

  5. Apparirà una nova finestra. Per praticità, pudete cambià a modalità di visualizzazione di l'elementi à "Icone grandi". Questu hè fattu in l'angulu in u dirittu superiore.
  6. Avà avete bisognu di truvà in a lista un icona cù u nomu "Rete è Spartizione". Vai à sta sezione.
  7. A parte sinistra di a finestra successiva, cliccate nantu à a linea "Modificendu e impostazioni di l'adattatore".
  8. In u prossimu tappa, vedite un elencu di tutti i adattatori chì sò cunnessi à u computer. Per piacè avà a notà chì quì i dispositivi supplementari chì sò stati installati in u sistema cun una macchina virtuale o una VPN sò dinò visualizati quì. Tra tutti l'adattatori ci vole à truvà chjamatu "Rete senza filu" sia cuntene in a descrizione di a parola "Wireless" o "WLAN". In teoricu, l'icona di l'apparecchimentu necessariu sarà grigia. Chistu significa chì hè spento. Per uttene l'hardware, avete bisognu cliccà nantu à u so nome cliccate u cliccate e sceglite a linea da u menù contestuale "Abilita".

Dopu avè eseguitu l'azzioni descritte, pruvate dinò per ricercà e reti dispunibili è cunnessu à u desideratu. Se ùn avete micca truvatu l'adattatore desideratu in a lista, tandu vale a prova pruvà u secondu metudu, chì descrivemu sottu.

Metudu 2: Installate i piloti è resettate a cunnessione

Se u sistema ùn pò identificà correttamente l'adattatore senza filu o a so operazione fallisce, allora ghjustizia à aghjurnà i driver per u dispositivo. Naturalmente, Windows 10 hè un sistema operativu assai indipendente, è spesso installà u software necessariu per ellu. Ma ci sò situazioni chì l'attrezzature per una operazione stabile necessita di software rilasciatu da i sviluppatori stessi. Per quessa, vi propemu di fà u seguitu:

  1. Cliccate u pulsante "Start" RMB è selezziunate l'elementu da u menù contestuale. "Manager di dispositivi".
  2. Dopu à, in l'arburu di dispositivi, aprite a tab "Adattatori di rete". Per difettu, l'attrezzatura necessaria sarà situata esattamente quì. Ma se u sistema ùn ricunnusce micca u dispositiu, allora pò esse in a sezione "Dispositivi non identificati" è accumpagnatu da un quistione / esclamazione à fiancu à u nome.
  3. U vostru scopu hè di assicurà chì l'adattatore (ancu una unidentified) sia in a lista di apparecchiature. Altrimenti, ci hè a probabilità di un fallimentu fisicu di u dispositivo o porta à quale hè cunnessu. Ciò significa chì ci vole à piglià l'hardware per riparazioni. Ma ritornu à i piloti.
  4. U passu chì seguitu hè di determinà u mudellu di l'adattatore per chì vulete truvà u software. Cù i dispositivi esterni, tuttu hè sèmplice - basta guardà u casu, induve u mudellu cù u fabbricante sarà indicatu. Se avete bisognu di truvà un software per l'adattatore chì hè integratu in u laptop, allora ghjudicate u mudellu di u laptop. Cumu fà sta, pudete amparà da un articulu speciale. In stu, avemu guardatu questu questu nantu à l'esempiu di u laptop ASUS.

    Per di più: Truvà u nomu di u mudellu ASUS

  5. Avendu scupittatu tutte e informazioni necessarie, puderete procedere direttamente à scaricà è installà u software. Questu pò esse fattu micca solu in i siti ufficiali, ma dinò servizii o prugrammi specializati. Avemu citatu tutti tali metudi prima in un articulu separatu.

    Per di più: Scaricà è installà un driver per un adattatore Wi-Fi

  6. Dopu avè installatu u driver di l'adattatore, ricurdate di riavvià u sistema per tutte e modifiche di a configurazione chì duvanu effettu.

Dopu avendu riavvitatu u computer, pruvate à cunnessu cun Wi-Fi. Nantu à a maggior parte di i casi, l'azzioni descritte risolve i prublemi in prima situata Se provate à cunnesse à una rete di cui i dati sò salvati, allora li propiuvamo attivà a funzione "Uteghjate". Cusì vi permetterà di aggiornà a configurazione di a cunnessione, chì puderia puru cambià. Hè assai faciule:

  1. Aprite "Opzioni" sistema è và à a sezione "Rete è Internet".
  2. Ora selezziunate l'elementu nantu à a sinistra "Wi-Fi" è cliccate nantu à a linea "Gestisce e rete cunnoscute" un pocu à a destra.
  3. Dopu, in a lista di reti salvate, cliccate nantu à u nomu di a chida chì desiderate scurdà. Cusì si vedi sùbbitu u pulsante, chì si chjama. Cliccate nantu à sta.
  4. Dopu à ciò, ripartite a ricerca di reti è cunnessu à u necessariu di novu. À a fine, tuttu deve ghjunghje.

Speremu chì, avendu fattu e azzioni descritte, vi sbarazzanu di diversi errori è problemi cù a Wi-Fi. Se dopu à tutte e manipolazioni ùn avete riesciutu à ghjunghje un risultatu pozitivu, allora vale pè pruvà metudi più radicale. Avemu parlatu di elli in un articulu separatu.

Leggi ancu: Risolve i prublemi cù a mancanza di Internet in Windows 10