Joxi 3.0.12

Unu di l'errori chì l'utenti di Windows 7 pò truvà quandu avvia o installazione di prugrammi hè "Nome di u prublema di l'eventu APPCRASH". Spessu si face quandu utilizanu ghjochi è altre applicazioni "pesanti". Scurdà i cause è i rimedi per questo prublemu di computer.

Cause di "APPCRASH" e cume di risolve l'errore

E causa radice immediata di "APPCRASH" pò esse differenti, ma tutti sò cunnessi cù u fattu chì quellu errore accade quandu a potenza o e caratteristiche di l'hardware o di i cumpunenti di software di u computer ùn rispettanu micca u minimu necessariu per fà una applicazione specifica. Hè per quessa chì questu sbagliu succede più spessu quandu si attivanu applicazioni cù requisiti di sistema alti.

In certi casi, u prublema si pò risolve solu sgurevendu i componenti hardware di u computer (processore, RAM, ecc.) Chì e so caratteristiche sò sottu à i requisiti minimi di applicazione. Ma spesso hè pussibule di corregge a situazione senza tali azioni radicale, semplicemente stallendu u cumpunente di software necessariu, uttene u sistema cumuosamente, rimuà u carru di eccessu o fà altre manipolazioni in u OS. Sò questi metodi di risolve u prublema chì sò discuprati in questu articulu.

Metudu 1: Installate i componenti necessarii

À spessu, l'errore "APPCRASH" si faci perchè u computer ùn hà micca alcuni cumpunenti di Microsoft ch'è necessarii per gestisce una applicazione specifica. Più spessu, a mancanza di versioni attuali di i cumpusenti seguenti porta à l'apparizione di stu prublema:

  • Directx
  • Net framework
  • Visual C ++ 2013 redist
  • XNA Framework

Seguite i ligami in a lista è installate i componenti necessarii nantu à u PC, rispettendu e raccomandazioni dà "Installazione guidata" durante a procedura di stallazione.

Prima di scaricà "Visual C ++ 2013 redist" Duvete selezziunate u tipu di u vostru sistema operativu (32 o 64 bit) nantu à u situ di Microsoft, marcendu a casella accanto à "vcredist_x86.exe" o "vcredist_x64.exe".

Dopu avè installatu ogni cumpunente, riavuta u computer è verificate cume si principia l'applicazione problematica. Per praticità, avemu messu e link per scaricà cume a frequenza di l'occurenza di "APPCRASH" diminuisce à causa di a mancanza di un elementu specificu. Hè cusì, u più spissu, u prublema si faci per a mancanza di a ultima versione di DirectX in PC.

Metudu 2: Disattivà u serviziu

"APPCRASH" pò verificà quandu avviate alcune applicazioni, se u serviziu hè attivatu "Toolkit di gestione di Windows". In questo casu, u serviziu specificatu deve esse disattivatu.

  1. Cliccate "Start" è andate à "Pannello di cuntrollu".
  2. Cliccate "Sistema è Sicurezza".
  3. Sezzione di ricerca "Amministrazione" è andate in ellu.
  4. In a finestra "Amministrazione" A lista di i vari attrezzi di Windows si aprite. Duvete truvà un articulu "Servizi" è andate à l'iscrizzione specificata.
  5. Iniziò Manager di serviziu. Per fà più faciule per truvà u cumpunente necessariu, custruisce tutti i elementi di a lista in modu ordine alfabeticu. Per fà quessa, cliccate nantu à u nome di a colonna "Nome". Truvà u nomu in a lista "Toolkit di gestione di Windows", fate attenzione à u statu di stu serviziu. Sì opposta in a colonna "Condition" attributu set "Works", allora avete da disattivà u cumpunente specificatu. Per fà quessa, dopu cliccate nantu à u nome di l'elemento.
  6. A finestra di pruprietà di u serviziu si aprite. Cliccate nantu à u campu Tipu Startup. In a lista chì vene, seleziona "Disabled". Poi cliccate "Sospendi", "Applicà" è "OK".
  7. Ritorna à Manager di serviziu. Comu pudete vede, avà oppostu u nome "Toolkit di gestione di Windows" attributu "Works" manca, è l'attributu hè situatu invece. "Sospensione". Rinvià u computer è pruvate à ripartite l'applicazione problematica.

Metudu 3: Verificate l'integrità di i file di sistema Windows

Una di e cause di u "APPCRASH" pò esse dannate per l'integrità di i schedari di sistema Windows. Allora avete bisognu di scansà u sistema di utilità integrata. "SFC" a presenza di u prublema sopraionnata è, se hè necessariu, dà corregge.

  1. Se avete un discu di installazione di Windows 7 cù l'istanza di l'OS installatu in u vostru computer, allora prima di avviare a procedura, assicuratevi di inserisce u menzu in u drive. Questu ùn solarà micca solu l'infrazioni di l'integrità di i schedari di sistema, ma dinò errà in casu di a so detezzione.
  2. Cliccate dopu "Start". Seguite l'iscrizzione "Tutti i prugrammi".
  3. Andate in a cartula "Standard".
  4. Trova un puntu "Linea di cumandamentu" è cliccate à diretta (PKM) cliccate nantu à ellu. Da a lista, smetti di selezzione "Run as administrator".
  5. Interfaccia hè aperta "Linea di cumannu". Inserite l'espressione seguente:

    sfc / scannow

    Cliccate Enter.

  6. U utilità inizia "SFC"chì scansiona i file di sistema per a so integrità è l'errori. U prughjettu di sta operazione hè espositu immediatamente in a finestra. "Linea di cumannu" da una percentuale di u volumu impiegatu tuttu.
  7. Dopu à a fine di l'operazione in "Linea di cumannu" sia un messaghju chì mostra chì l'integrità di i schedari di sistema ùn hè stata micca rilevata, o informazione nantu à l'errori cù u so decrittazione dettagliata. Se avete inseritu in precedenza u discu di installazione dell'OS in a unità di discu, allora tutti i prublemi cù a rilevazione saranu automaticamente corretti. Assicuratevi di ripartite u computer dopu.

Ci hè altri modi per verificà a integrità di i schedari di sistema, chì sò discusse in una lezzione separata.

Lezione: Verificà a integrità di i schedari di sistema in Windows 7

Metudu 4: Risolve Problemi di Compatibilità

A volte l'errore "APPCRASH" pò esse formatu à causa di prublemi di compatibilità, cioè, in a parlata, se u prugramma in carica ùn si adatta micca à a versione di u vostru sistema operativu. Se una versione più recente di u sistema operativo hè necessariu per lanciare una applicazione di prublema, per esempiu, Windows 8.1 o Windows 10, allora nunda pò esse fattu. Per lanciatu, avete da installà o u tippu impiegatu di OS, o almenu a so emulatore. Ma s'ellu hè disignatu l'applicazione per i sistemi operativi anziani è cusì cuncepisce cun "sette", allora u prublema hè bellu faciule da risolve.

  1. Aprite "Esploratore" in u cartulare induve u file esecutivu di l'applicazione hè u situ. Fate un clicu PKM è selezziunate "Pruprietà".
  2. A finestra di pruprietà file si sente. Move a sezione "Compatibilità".
  3. In blocu "Modu di compatibilità" mette una marca vicina à a posizione "Run u prugramma in modalità compatibilità ...". Dall'elenco a cumuna, chì diventarà allora attivu, selezziunate a versione di OS esatta compatibile cù l'applicazione chì hè lanciata. A maggior parte di i casi, cù tali errori, selezziunate l'elemento "Windows XP (Service Pack 3)". Sceglite a casella accanto à "Eseguete stu prugrammu cum'è amministratore". Poi premete "Applicà" è "OK".
  4. Ora pudete lanciare l'applicazione cù u metodo standard, dopu cliccendu dopu cliccatu nantu à u so schedariu esecutivu cù u tasto sinistro di u mouse.

Metudu 5: Aggiorna i Driver

Una di e ragioni di u "APPCRASH" pò esse u fattu chì u PC hà obserziti i driver di schede video installati o, ciò chì accade molto menu spessu, una scheda sonora. Poi avete bisognu di aggiornà i cumpunenti risposti.

  1. Andate in a sezione "Pannello di cuntrollu"chì si chjama "Sistema è Sicurezza". L'algoritimu di sta transizione hè statu descrittu da cunsiderazione Metudu 2. Dopu, cliccate nantu à a didicazione "Manager di dispositivi".
  2. A interfaccia principia. "Manager di dispositivi". Cliccate "Adattatori video".
  3. A lista di video schede cumparate à u computer hè aperta. Cliccate PKM by nome di articulu è sceglite da a lista "Aggiorna i driver ...".
  4. A finestra d'aggiornu si apre. Cliccate nantu à a posizione "A ricerca automatica di driver".
  5. Dopu à quessa, a prucedura d'aggiornamentu di u driver hè fatta. Se questu metudu ùn scopre micca l'aggiornamentu, allora andate nantu à u situ ufficiale di u custruatore di a vostra scheda video, scaricate u driver da quì è esegui. Un prucedimentu simile bisognu esse fattu cù ogni dispositiu chì compare in "Dispatcher" in blocu "Adattatori video". Dopu installazione, ùn vi scurdate di ripartite u PC.

I driver di a scheda di sughjettu sò aggiornati in u listessu modu. Solu per ciò chì avete bisognu di andà à a sezione "Dispositivi audio, video è di ghjocu" è aghjurnà ogni oggettu di stu gruppu in cunvertenza.

Se ùn considerate micca un uttintariu sperimentatu per fà l'aggiornamenti à i piloti in un modu simile, allora pudete aduprà u software specializatu, DriverPack Solution, per eseguirà sta procedura. Sta applicazione scansionerà u vostru computer per i piloti obsoleti è offre a stallazione di e so ultime versioni. In questu casu, ùn faciliterete micca solu a missione, ma salvate a voi stessa da avè a guardà in "Manager di dispositivi" articulu specificu chì deve esse aggiornatu. U prugramma farà tuttu ciò automaticamente.

Lezione: L'aggiornu di i driver in un PC cù DriverPack Solution

Metudu 6: Eliminà i caratteri cirillici da u percorso à a cartella di prugramma

A volte si faci chì a causa di l'errore "APPCRASH" hè un tentatu di stallà u prugramma in un cartulare, u caminu à chì cuntene caratteri chì ùn sò micca inclusi in l'alfabetu latinu. Per esempiu, l'utenti scrivenu spessu nomi di directory in cirillicu, ma ùn tutti l'oggetti posti in un tali directory ponu travaglià correttamente. In questu casu, avete bisognu di reinstallarli in un cartulare, u caminu à chì ùn contiene nè caratteri cirillici o caratteri di un altru alfabeto diversu da u latinu.

  1. Se avete dighjà installatu u prugramma, ma ùn funziona nè bè, dendu l'errore "APPCRASH", allora disinstallarlo.
  2. Naviga cù "Esploratore" in u cartulare radice di qualunque discu per cui u sistema operativu ùn hè micca installatu. Cunsidendu chì quasi sempre l'OS hè installatu nantu à u discu C, allora pudete sceglie ogni partizione di u discu duru, tranne l'opzione di sopra. Cliccate PKM in un spaziu vacante in a finestra è selezziunate una posizione "Crea". In u menù ulteriore, andate à l'elemento "Cartella".
  3. Quandu crei una cartulina, dà à qualunque nomu che vulete, ma cù a condizione chì deve esse unicu di caratteri latini.
  4. Ora torna a stallà l'applicazione prublema in a cartula creata. Per questo in "Installazione guidata" à u stadiu impiegatu di l'installazione, specificate questu cartulare cum'è una cartella contenente u file eseguibile di l'applicazione. In u futuru, sempre installà i prugrammi cù u prublema "APPCRASH" in questa cartella.

Metudu 7: Pulizia di u Registru

A volte eliminà l'errore "APPCRASH" aiuta un modu banale cum'è a pulizia di u registro. Per questi scopi, ci sò assai numerosi software, ma una di e migliori soluzioni hè CCleaner.

  1. Run CCleaner. Vai à la sezione "Registru" è cliccate nantu à u pulsante "Ricerca di prublemi".
  2. A scansione di u registru di u sistema sarà lanciata.
  3. Quandu u prucessu hè finitu, a finestra CCleaner visualizza e voci di registru erronie. Per rimuoverli, cliccate "Ripara ...".
  4. A finestra s'hè aperta in cui vi si offre per creà una copia di backup di u registro. Questu hè fattu in casu chì u prugramma elimina per sbagliu qualsiasi entrata importante. Allora sarà pussibule riparà u novu. Allora, si consiglia di pressà u pulsante in a finestra specifica "Sì".
  5. A finestra di salvataggio di backup si apre. Andate in u cartulare induve volete tene una copia, è cliccate "Salvà".
  6. In a prossima finestra, cliccate nantu à u bottinu "Fissà marcatu".
  7. Dopu à quessa, tutti l'errori di registru saranu corretti, è un messagiu sarà visualizatu in CCleaner.

Ci hè ancu altri strumenti per pulisce u registro, chì sò descritti in un articulu separatu.

Vede ancu: I migliori programmi per pulizia di u registru

Metudu 8: Disattiva DEP

In Windows 7 ci hè una funzione DEP, chì serve per pruteggere u vostru PC da un codu maliziu. Ma in certi volte hè a causa principale di u "APPCRASH". Dopu avete bisognu di disattivu per l'applicazione prublema.

  1. Andate in a sezione "Sistema è Sicurezza"ospitatu àPannelli di controllo ". Cliccate "Sistema".
  2. Cliccate "Impostazioni avanzate di u sistema".
  3. Ora in gruppo "Prestazione" cliccate "Opzioni ...".
  4. In u cuncettu currente, andate in a sezione "Prevenite l'esecuzione di dati".
  5. In a nova finestra, muvite u pulsante di radio in a posizione di abilità di DEP per tutti l'oggetti, fora di quelli scelti. Next, cliccate "Add ...".
  6. Una finestra si apre in cui avete bisognu di andà à u cartulare induve u file esecutivu di u prugrammu di prublema si trova, selezziunu e cliccate "Apertu".
  7. Dopu chì u nome di u prugramma seleziona si vene in a finestra di parametri di prestazione, cliccate "Applicà" è "OK".

Ora pudete provà à lanciare l'applicazione.

Metudu 9: Disable Antivirus

Un'altra causa di l'errore "APPCRASH" hè u cunflittu di l'applicazione chì hè lanciata cù u prugramma antivirus chì hè installatu in u computer. Per verificà s'ellu hè cusì, hà sensu di disattivà temporaneamente l'antivirus. In certi casi, affinchì l'applicazione funziona correttamente, hè necessaria una rimozione cumpleta di u software di sicurezza.

Ogni antivirus hà u so algoritmu di disattivazione è di disinstallazione.

Leggi ancu: Disattivazione temporanea di a prutezzione antivirus.

È impurtante chì si ricordi chì hè impussibile lasciate u computer per un longu tempu senza prutezzione anti-virus, perciò hè imperativu di installà un prugramma simile u più tempu à pussibule dopu dopu a disinstallazione di u prugramma antivirus, chì ùn hè micca cuncepitu cù l'altru software.

Comu pudete vede, ci sò parechji motivi perchè quandu tu eseguà certi prugrammi in Windows 7, un errore "APPCRASH" pò verificà. Ma sò tutti in l'incompatibilità di u lugiziale cum'è un qualchì mumentu di software o componentistica hardware. Benintesa, per risolve un prublema, hè megliu à stabilisce immediatamente a so causa immediata. Ma dis pourna, ùn hè micca sempre pussibule. Allora, se incù l'errore di sopra, ti cunsiglii di semplicemente applicà tutti i metudi elencati in st'articulu finu chì u prublema hè pienu eliminatu.