Cumu fà una cartulina cù MS Word

A creazione di i vostri proprioli biglietti d'affari richiede spessu software specializatu chì vi permette di creà cartoline di visita di ogni complessità. Ma chì ùn ci hè micca un tale prugramma, ma ci hè bisognu di una tale carta? In questu casu, pudete aduprà un strumentu micca standard per stu scopu - un editor di testu MS Word.

Prima di tutti, MS Word hè un processore di testi, cioè un prugramma chì furnisce un mezu praticu per travaglià cù u testu.

Tuttavia, cù una certa ingenuità è cunniscenza di e capacità di questu processore stissu, pudete creà cartoline di visita in i soli cum'è in programmi speciali.

Se ùn avete micca installatu ancu MS Office, allora hè u tempu di stallà a.

A seconda di u tippu d'Ufficiu aduprà, u prucessu di stallazione pò differisce.

Installazione MS Office 365

Sì vi sò iscritti à un ufficiu nube, l'installazione hà bisognu di trè semplici passi da voi:

  1. Scaricate Office Installer
  2. Fate installatore
  3. Aspetta finu a stallazione finita

Nota U tempu d'installazione in questo casu dipenderà da a velocità di a vostra cunnessione Internet.

Installazione di versioni offline di MS Offica in u casu di MS Office 2010

Per installà MS Offica 2010, avete bisognu di inserisce u discu in u drive è di guidà u installatore.

Dopu avete bisognu di entrà a chiavi di attivazione, chì di solitu hè incisa nantu à a scatula da u discu.

Dopu, selezziunate i componenti necessarii chì sò parte di l'uffiziu è aspettate a fine di l'installazione.

A creazione di un bigliettu di visita in MS Word

Dopu, guarderemo cume si fanno biglietti d'affari in Word nantu à l'esempiu di a suite Office di a casa MS Office 365. Tuttavia, cum'è l'interfaccia di i pacchetti 2007, 2010 è 365 hè simile, sta istruzzione pò esse usata ancu per altre versioni di l'uffiziu.

Malgradu u fattu chì in MS Word ùn ci sò più attrezzi spiciali, a creazione di un bigliettu d'affari in Word hè abbastanza sèmplice.

Preparà un layout vechju

Prima di tutti, avemu bisognu di decideru nantu à a dimensione di a nostra carta.

Ogni cartulina standard hà una dimensione di 50x90 mm (5x9 cm), li portemu cum'è una basa per a nostra.

Avà selezioneremu u strumentu di layout. Eccu pudete aduprà à tempu una tavula è un oggiu Rettangulu.
A variante cù a tavula hè praticosa perchè pudemu creà immediatamente parechje cellule, chì saranu carte di visita. Tuttavia, ci pò esse un prublema cù u postu di elementi di design.

Allora, aduprate l'ughjettu Rettangulu. Per fà quessa, andate in u tab "Inserisci" e selezziunu da a lista di figure.

Ora tracciate un rettangulu arbitrariu nantu à u stratu. Dopu à quì, vedemu a scheda "Formatu", induve cunsultate a dimensione di u nostru cartellu di futuru.

Eccu in u fondu. Per fà quessa, pudete usà gli strumenti standard chì sò dispunibili in u gruppu "stili di forma". Quì pudete sceglie quale una versione prontu di u piuvutamentu o di a textura, è mettite u so propriu.

Dunque, e dimensioni di u bigliettu da visita sò messe, u fondo hè selezionatu, chì significa chì a nostra disposizione hè pronta.

Aghjunghje elementi di cuncepimentu è informazioni di cuntattu

Avà avete bisognu di decede ciò chì sarà piazzatu nantu à a nostra carta.

Avendu bisognu di cartoline chì vene per fornisce l'infurmazioni di cuntattu à un clientela potenziale in una forma conveniente, u primu passu hè di decideru chì infurmazione vulemu ponemu è duve l'insegna.

Per una rappresentazione più visuale di a vostra attività o di a vostra impresa, piantate nantu à i biglietti d'affari una immagine tematica o un logo di a cumpagnia.

Per u nostru cartinu di visita, scelemu u seguitu dispusitu di i dati - in parte superiore piazzeremu u cognome, nome è patronimicu. A sinistra ci sarà una foto, è nantu à e informazioni di cuntattu giuvule - telefono, mail è indirizzu.

Per fà u bigliettu di visita bellu, aduprà un oghjettu di WordArt per visualizà u cognome, nome è mezu nome.

Ritornu à a scheda "Inserisci" è cliccate nantu à u bottu di WordArt. Eccu sceglite u stile di progettazione adatta è inserisci u nostru cognome, nome è patronimicu.

Dopu, in la tabulazione Home, riducemu a dimensione di u font, è cambia dinò a taglia di l'etichetta stessa. Per fà quessa, aduprate la tabulazione "Formatu", in cui ponemu e dimensioni desiderate. Sò logicu d'indicà a lunghezza di l'etichetta uguale à a lunghezza di u bigliettu di visita stessa.

Puru nantu à e tabulette "Casa" è "Formatu" pudete fà impostazioni addiziunali per u fontu è l'inserzione di iscrizzione.

Aghjunghje un logo

Per aghjunghje una maghjina à un bigliettu di visita, torna à la scheda "Inserisci" è cliccate nantu à u bottinu "Immagine". A seguitu, selezziunate a maghjina desiderata è aghjunghjale à u forma.

Per impostazione predefinita, l'immagine hè piazzata per avvolgere un testu in u valore "in u testu" a causa di ciò chì a nostra carta sovrapuperà l'immagine. Dunque, cambemu u flussu à ogni altra, per esempiu, "in cima è in u fondu".

Ora pudete traghjà a foto à u locu ghjustu nantu à u furmatu di u bigliettu di visita, è ancu ridimensionate a foto.

Infine, ci resta restitu à ponemu l'infurmazioni di cuntattu.

Per fà quessa, hè più faciule aduprà l'oggiu "Text", chì si trova in a scheda "Inserisci", in a lista "Forme". Mette a scrizzione in u locu ghjustu, inserisci i dati nantu à voi.

Per rimuovere i bordi è u fondu, andate in u tabellu "Formatu" è rimuete u schema di a forma è u riempite.

Quandu tutti l'elementi di prughjettu è tutte e infurmazioni sò pronti, selezionemu tutti l'oggetti chì formanu u bigliettu. Per fà quessa, cliccate nantu à a tastu Shift è cliccate nantu à u bottinu sinu di u mouse nantu à tutti l'oggetti. Dopu, fate un clic u cliccavu nantu à u cliccu dirittu di u mouse per raggruppare l'oggetti selezionati.

Questu operazione hè necessariu affinchì a nostra carta di ritrova "ùn sfrutta micca" quandu l'abbene nantu à un altru computer. U oggettu raggruppatu hè più pratice per copià.

Ora si ferma solu di stampà cartoline di visita in u Verbu.

Vede ancu: prugrammi per creà cartoline di visita

Dunque, questu ùn hè micca un modu difficilu pudete creà una simpatica cartulina cum'è Word.

Sì cunnosce stu prughjettu abbastanza bè, pudete facilmente creà cartoline d'affari più cumplette.