Perchè u router ùn distribuisce micca Wi-Fi

Unu di l'errori più cumuni quando si cunnesse dispositivi USB à un computer hè l'inabilità di u sistema operativu per identificà a hardware. L'utente hè avvisatu s'è questu problema si verrà. A ricunzione regula spessu ùn porta micca alcun risultatu, cusì passaggi supplementari saranu impiegati per risolve u prublema. Stacciamu li in dettaglio.

Risolvendu l'errore "U dispositiu USB ùn hè micca ricunnisciutu" in Windows 7

Prima, vi propemu chì i titolari di OC Windows versione 7 effettuanu manipolazioni cù u dispositivo in sè è in u computer prima di passà à opzioni radicale, perchè à volte tali consigli aiutanu à correggere l'errore. Duvete fà u seguitu:

  1. Cunnesse l'apparecchimentu à u PC via un altru connettore libare. Hè megliu ad aduprà l'input nantu à a scheda madre, è micca nantu à u casu.
  2. Aduprate un cavu diversu sì u dispositiu hè cablatu. Spetteru chì spessu unu di i cuntatti si lascia e perchè u funziunamentu currettu cù u sistema operativu hè impossibile.
  3. Scurdà l'altri cunzuleri o supporti di archiviazione cunnessi via USB sì ùn sò micca necessarie in quì.
  4. Cancellà i carichi di componenti. Rimuete u dispositiu non di travagliu da u slot, spegni u PC, scignate a tensione è tene u pulsante "Potenza" per qualchi secondi, allora lancia u computer. In più, pudete pigliate e inserite e piazzate di RAM, preferibilmente in un altru slot gratuito.

Vede ancu:
Fissà i prublemi cù a visibilità di i dispositivi USB in Windows 7
Risoluzione di i problemi da USB dopu installazione di Windows 7
U portu USB sul laptop ùn hè micca fattu: cosa si deve fà

Se queste manipolazioni ùn anu micca truvatu nisunu risultatu, ti cunsiglii di fà attenti à i dui metodi presentati qui sotto. In queste truvate una guida dettagliata per riparà l'errori cù u dispositiu di ricunniscenza in Windows.

Metudu 1: Rinnovà o disinstalla u driver

Nantu à a maggior parte di i casi, u prublema si faci da u travagliu imprudente di i driver. A situazione hè riparata in uni pochi di passi, è ancu un utente inesperto si pò travaglia cun u prucessu, chì questu ùn necessite micca cunniscenze o abilità supplementari. Basta à seguità e istruzioni di seguito:

  1. Aprite "Start" è andate à "Pannello di cuntrollu".
  2. Quì, trà a lista di categurie, truvate "Manager di dispositivi" E cliccà sinistra nantu à u nome.
  3. Di solitu l'equipagiu si trova in a sezione "Controller USB" è hà un nome Dispositivo scunniscutu. Truvate è cliccate nantu à RMB per andà a "Pruprietà".
  4. In a tabulazione "Driver" avà da indicà Rollbacksì questa funzione hè dispunibule. Dopu à quellu, u dispositiu deve funzionà correttamente cù u sistema operativu.
  5. If Rollback micca travaglià cliccate nantu à "Elimina" e chjude a finestra di pruprietà.
  6. In "Manager di dispositivi" ampliate u menù "Azzione" è selezziunate "Aggiorna configurazione hardware".

Pè una ripresa di l'aggiornamentu di u software, à volte ci vole à riconnessà u dispositivo. Tuttavia, quasi sempre u tuttu di u prucessu hè accettatu senza questa azzione.

Metudu 2: Modifichi l'impostazioni di potenza

In Windows, pudete configurà u vostru pianu energeticu per sfruttu u tempu di l'alimentu di u vostru computer o di u batteria di u laptop. Per difettu, un parametru hè attivatu, perchè l'errore "U dispositivu USB ùn hè micca ricunnisciutu" pò esse accadutu. Spegnerla hè risolvente u prublema. Questu hè fà facilmente:

  1. Andà à "Pannello di cuntrollu" attraversu u menù "Start".
  2. Sceglite una categoria "Alimentazione".
  3. In a sezione cù e configurazioni attuali vicinu à u cliccariu attivu sopra "Preparà un Plan di putenza".
  4. Move to "Modifica e impostazioni avanzate di putere".
  5. Ampliate a sezione "Opzioni USB" è in "Parametro per disattivà tempu a porta USB" ponu "Forbidden".

Ùn resti più da riconnessà a periferica à u PC è verificate a so rivelazione.

U prublemu in a ricunniscenza di l'attrezzatura USB in u sistema operativu Windows 7 si faci abbastanza spessu. Tuttavia, cum'è si pudia capisce da u nostru articulu, hè risoltu abbastanza facilmente, hè solu impurtante di sceglie u metodo currettu è u seguitu.

Vede ancu: Correggere l'errore "U dispositiu USB ùn hè micca ricunnisciutu" in Windows 10