Natural Color Pro 2.0.0.0

Chiunque pò dipinge una immagine in Paint o in un altru editor, ma ùn fà micca moverà. Ma ancu una funzione tali cumpluta hè fattibile s'ellu ci hè un software speciale. Per creare animazioni o movimenti animati di figure, Pivot Animator hè perfettu.

Pivot Animator hè un strumentu versatile chì vi pò fà assolutamente qualsiasi immagine chì avete in u vostru computer (è risponde à i requisiti di u prugramma) movi. Grazie à l'editor incastunatu, pudete creà u vostru propriu sprite è aduprarlo cum'è una figura.

Finestra principale

Questa finestra si aprisce quandu si principia u prugramma, è hè una di e chjave, postu chì hè quì l'animazione hè creata. L'animazione hè stata creata cambendu a posizione di i "punti rossi", chì si trovanu nantu à a curva, è a figura intera, oltre à aghjunghje novu cornici.

Riproduzione

Mentre crea u animazione, pudete vede cumu si vederà se si salva cum'è un'animazione. Qui potete specificà a velocità di riproduzione.

Selezzione di u background

U prugramma pò cambià u sfondo di a vostra animazione.

Aghjunghje forme

Parechje figure ponu esse aghjunte à a vostra animazione.

Loading background and sprites

Per chì u prugramma vedi e immagini chì sò necessarie per un fondu o una figura, primu devi aghjunghje cusì per e rùbule spiciali di u menu. Pudete scaricà ancu una forma pronta.

Editor

Grazie à l'editor, pudete creà e vostre formule (spriti) per l'animazione, limitata solu da l'immaginazione.

Modu Edit

In sta manera, ogni parte di a figura diventa mudellu per i vostri desideri.

Elementi supplementari

Grazie à sti elementi, pudete calà una forma orizzontale, centrà, copia, cunfinisce cù una altra forma, o cambia u so culore. È grazie à a barra di scorrimentu, pudete adattà a trasparenza di a forma.

Benefiti

  1. Presenza di lingua rusa
  2. Riprende pocu spaziu di u discu duru
  3. Praticu è praticu

Inconvenienti

  1. Ùn hè micca rivelata

Se avete bisognu di a vostra foto assai cun tutti i caratteri per vene a vita nantu à questu, allora Pivot Animator ti aiuterà sicuramente, ma hè abbastanza difficiuli per rinnuvivà figure di terze parti, è in a maggior parte di i casi ùn hè micca necessariu. Pudete fà un bellu fumu o animazione simpatica in essu, ma per azzioni più seriate ùn hè micca adatta, cume ci vole un tempu assai per implementà un prughjettu à grande scala.

Scaricate Pivot Animator per liberu

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

Facile animatore gif CrazyTalk Animator Anime studio pro DP Animation Maker

Share l'articolo in reti sociali:
Pivot Animator hè una applicazione semplice cun chì pudete trasformà una immagine statica è caratteri in un animazione.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: Peter Bone
Costu: Free
Dimensione: 1 MB
Lingua: russo
Versione: 4.2.6