EasyAlbum 3.2


Avatar - unu di i elementi più impurtanti da identificà u serviziu di l'utente Instagram. È oghje avemu da guardà à i modu in chì sta immagine pò esse visualizzata più vicinu.

Vede u vostru avatar in Instagram

Se avete riscontratu una necessità di vede l'avatar in Instagram in piena, puderete avè notatu chì u serviziu ùn permette micca di aumentà. Ma ci hè ancu i modi per guardà a foto di profilo in dettaglio.

Metudu 1: Vede e publicazioni

Di norma, se l'utente di Instagram mette una foto cum'è avatar, in a maggior parte di i casi hè publicata in u profilo.

Aprite u prufessu di l'utente chì vi interessanu è studiate attentamente a lista di publicazioni; probabilmente truverete a foto chì vi interessa è chì pudereghja di esaminà dettagliatamente, perchè adesso Instagram sustene a capacità di scala.

Leggi più: Cumu aumentà e foto in Instagram

Metudu 2: Gramotool

Se l'utente ùn hà una foto necessaria in un account di l'utente, o se sì interessatu à a persona di cui a pagina hè chjusa, pudete visualizzare l'avataru cù u serviziu in linea di Gramotool.

Andate à u situ di Gramotool

  1. Andate à u serviziu in linea di Gramotool in ogni browser. Apparirà una finestra nantu à a schermata in cui vi sarà dumandatu di inserite un link à u profilu di l'utente o sceglite subitu u so username. Dopu avè inseritu cliccate nantu à u pulsante "Vede".
  2. In u prossimu istante, l'avataru di u profilo dumandatu sarà visualizatu in una dimensione ingrandita nantu à a stessa pagina.

Metudu 3: Versione Web

E, infine, in u metudu finale per guardà l'avataru in Instagram, aduprà a versione web di u serviziu.

Vai à u situ di Instagram

  1. Vai à u situ di Instagram. S'ellu hè necessariu, esegui l'autorizzazione è accede cù u vostru contu (per questo, in a pagina principale, cliccate nantu à u bottinu "Login"è poi inserite e vostre credenziali).
  2. Aprite a pagina di interesse - s'è entratu in u situ tramite un computer, puderete vede l'avataru in una dimensione leggermente più grande di quellu chì si vene in l'applicazione. S'ellu ùn hè micca abbastanza per voi, cliccate à dirizzione diritta nantu à l'imagine di u profilu è selezziunate "Apri l'immagine in una nova tabulazione" (In diversi navigatori, questu articulu pò esse chjamatu diversamente).
  3. A nova scheda mostrerà una foto. S'ellu hè necessariu, pò esse salvatu in un computer o in un altru dispositivo per a scala dopu. Per fà quessa, cliccate nantu à l'immagine cù u bottinu dirittu di u mouse, seguitu da a selezzione di l'elemento "Salvà l'immagine chì".
  4. Purtroppu, a risoluzione di l'immagine salvata sarà bassu (150 × 150 pixel), dunque quandu si scala in ogni spettatore o editore di grafica, a foto sarà simule in questu:

Leggi più: Spettatori di foto

Se avete conoscenza di altri modi per visualizzare a vostra immagine di profilo Instagram, spartila in i commenti.