Correzione d'errore di applicazione Android.process.media

U cache di u navigatore hè un cartulare tampone assignatu da u navigatore per conservà e pagine web visitate caricate in memoria. Safari hà una funzione simile. In u futuru, quandu si naviga in a stessa pagina, u navigatore web ùn accede micca à u situ, ma a so cache, chì vi permette di risparmià u tempu di a carica. Ma, qualchì volta ci sò situazioni chì a pagina web hè attualizata nantu à u hosting, è u navigatore cuntene di accede à a cache cù dati obsoleti. In stu casu, deve esse pulitu.

Una ragione ancu di più spessu per purgà a cache hè a so sovraffluenza. A congestione di u navigatore cù e pagine web cache rallenta significativamente u travagliu, causendu ciò chì causa l'effettu contrariu di accelerà u carregamentu di siti, cioè di ciò chì a cache deve contribuire. Un locu separatu in a memoria di u navigatore hè ancu occupatu da a storia di e visite à e pagine web, un eccessu di informazioni in cui pò ancu cause u travagliu più lente. In più, certi utenti stanu pulendu continuamente a storia per mantene a riservatezza. Amparemu cumu à sguassà a cache è cancellà a storia in Safari in diversi modi.

Scaricate l'ultima versione di Safari

Pulizia di tastiera

U modu più faciule per scurdà a cache hè di pressà a scelta di tastiera in a tastiera Ctrl + Alt + E. Dopu à quessa, una finestra di dialogo chjama dumandà se l'utente quessa veramente chjaramente a cache. Averemu cunfurmatu u nostru consentimentu cliccendu nantu à u pulsante "Cancella".

Dopu, u navigatore esegue una procedura di cache di cache.

Pulizia cù u pannellu di cuntrollu di u navigatore

A seconda manera di pulì u navigatore hè fatta cù u so menù. Cliccate nantu à l'icona di ingranaggi in forma di una marcia in u angulu in dirittu superiore di u navigatore.

In u listinu chì vene, selezziunate l'elementu "Reset Safari ...", e cliccate nantu à ellu.

In a finestra aperta, i parametri chì sò resettati sò indicati. Ma cum'è ancu avemu bisognu di sguassà a storia è pudemu cancellà a cache di u navigatore, disabattu quì tutte l'articuli, eccettu per e voci “Cancella storia” è “Cancellà dati di u situ”.

Attenti à quellu chì eseghji stu passu. Se sguate i dati inutili, ùn puderete micca recuperarli in futuro.

Dopu, quandu avemu rimossi i marchi di spuntà da i nomi di tutti i parametri chì vulemu salvà, cliccate nantu à u bottinu "Reset".

Dopu, a storia di navigazione di u navigatore hè cancellata è a cache hè cancellata.

Pulizia cù utenze di terze parti

Pudete puru puru u navigatore cù utenze di terze parti. Un di i migliori programmi per pulisce u sistema, cumprenu i navigatori, hè l'applicazione CCleaner.

Avemu lanciatu a utilità, è se ùn vulemu micca pulì perfettamente u sistema, ma solu u navigatore Safari, rimuovi i marchi di spuntu da tutti i voci marcati. Dopu, andate à la scheda "Applicazioni".

Quì eliminamu ancu i tick da tutti i punti, lascendu appena opposu i valori in a sezione Safari - "Cache Internet" è "Log di i siti visitati". Cliccate nantu à u pulsante "Analisi".

Dopu à a fine di l'analisi, una lista di valori hè visualizzata nantu à u schermu, da esse eliminatu. Cliccate nantu à u pulsante "Pulizia".

CCleaner cancelli u navigatore Safari da u storicu di navigazione è rimuove e pagine web cache.

Comu pudete vede, ci sò parechje maniere chì ti permettenu di sguassà i file cache è scempera a storia in Safari. Alcuni utilizatori preferenu aduprà utilità di terze parti per stu scopu, ma hè molto più veloce è più faciule per fà ciò cù l'utili integrati di u navigatore. Hà un sensu d'usà prugrammi di terze parti solu quandu una pulizia di sistema globale hè eseguita.