Cumu scopre a vostra password di e-mail


A registrazione di video da u schermu hè una funzione utile, chì, purtroppu, ùn hè micca supportata da attrezzi standard di Windows. Se avete bisognu di sparare video di ciò chì accade in u monitor d'ordinatore, allora avete bisognu di curà un software di alta qualità. Un tale prugramma hè CamStudio.

CamStudio hè un prugramma di fonti aperti, gratuito chì permette di registrà video. U prugramma furnisce tutte e funzioni necessarie chì ponu esse richieste da l'utente in u processo di registrazione.

Cunsiglii di vede: Altri prugrammi per a registrazione di video da un schermu di u computer

Registrazione video

KamStudio permette di registrà a vostra schermata selezionata, seleziona una finestra di Windows o ancu l'intera schermata. In u prucedimentu di a registrazione, pudete mettere una pausa di registrazione cun u pulsante di pausa è dopu ripresentà.

Cambia u formatu video

Per difettu, i video sò salvati in u formatu AVI, ma, se hè necessariu, u furmatu pò esse cambiatu in MP4 o SWF.

Rinnimandà a finestra di prugramma

A finestra di prugramma CamStudio ùn hà nant'à initiale di grandi dimensioni. S'ellu hè necessariu, a finestra di prugramma pò esse riduttu significativamente cunvertendu in una barra di strumenti sottu.

Effetti addiziunali

Effetti in CamStudio ùn sò micca esattamente ciò chì avemu usate solitu per vede quandu travaglianu cù registrazioni video. In a sezione "Effetti" avete a possibilità di aghjunghje a filigrana necessariu à u video, inserisci u tempu è ancu di più.

Mustrà o nascite u cursore di u mouse

Se crea una istruzione video, allora a visualizzazione in a video di u cursore di a mouse pò esse utili. In altri casi, s'ellu ùn hè micca necessariu, a so esposizione pò esse spenta.

Registrazione audio

L'audio pò esse registratu da un microfunu connessu à un computer, da i sunti di l'ordinatore, o ancu spento.

Personalizza i Chjavi Hot

Per ogni azzione quandu registra video da u schermu hà e so propri tasti d'accessu. S'ellu hè necessariu, si pò cambià.

Arresta automatica a registrazione

Se a vostra video deve esse di una durata fissa, cioè interrumpite à un certu puntu, allora u prugramma pò definisce l'ora esatta dopu chì a registrazione sarà fermata.

Avantaghji di CamStudio:

1. Interfaccia semplice è intuitiva;

2. U prugramma hè dispunibule gratuitamente;

3. Una vasta gamma di strumenti chì vi permettenu di affinà u prugramma è u prucedimentu di a registrazione di a video di a schermata.

Inconvenienti di CamStudio:

1. L'assenza di a lingua russa;

2. Quandu sì installate u prugramma, se ùn rifiuta micca in pruposta, Amigo browser è altri prudutti di publicità sò installati.

CamStudio hè un ottimu strumentu chì permette à l'utenti d'utranu di fà una vasta gamma di strumenti è impostazioni per travaglià cù a registrazione video da u schermu. A sola sfumatura di u prugramma hè a mancanza di a lingua russa, cumunendu cun tale interfaccia simile ùn diventerà micca un prublema per a maiò parte di l'utenti.

Scaricate KamStudio gratuitamente

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

Jing Ipercam Bandicam Pruduzione di video primu

Share l'articolo in reti sociali:
CamStudio hè un prugrammu facili à usà è assolutamente libru di registrazione di eventi chì si verificanu nantu à u schermu di u computer.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: CamStudio
Costu: Free
Dimensioni: 11 MB
Lingua: russo
Versione: 2.7.4