Metodi per l'installazione di Mail.Ru in u vostru computer


KoolMoves - un prugramma per creà animazione in flash, pagine web, elementi di l'interfaccia, banners, presentazioni, ghjochi è vari effetti in HTML5, GIF è AVI.

Strumenti

U lugiziale hà in u so arsenale un gran numaru di strumenti per aghjunghje vari elementi à a tela - testi, quadri è figure. Alcuni oggetti sò cuntenuti originali per creà presentazioni, media players, vari pulsanti è componenti animati di l'interfaccia.

In u blocu dirittu mostra i prupietà chì sò editabili.

Trasforma

Ogni elementu aghjuntu à a tela, pò esse trasformatu. Pò esse rotati, cumpresu un certu numero di gradi, scalati, appiccicati, riflessi in orizzontale è in verticale.

Effetti

Per tutti l'oggetti in a scena, pudete applicà vari effetti animati è statichi, chì a lista di hè in a sezione corrispondente di u menu. Da statica pò esse attribuita à u cambiamentu di u modalità mixtura è l'aggiunzione di l'ombra.

E transizioni animate sò rappresentate assai più. Quelli sò i blocchi di Motion Script è 3D, cuntenenti effetti piani è di volume, rispettivamente, filtri Flash, oltre à un'animazione semplice in forma di rallentamentu lisu è rotazione.

Scala di tempu

Una animazione hè stata creata à sta scala, aghjunghjendu e cornici chiave à i parametri specifichi è proprietà. Cù fotogrammi, pudete effettuà varie operazioni - movi, copia, aghjuntu vene o supprimete micca necessarii.

Scripts

U prugramma da supportà à travaglià cù script di Action Script 1 è 3. In u editor, pudete cambià u codice per vari effetti è transizioni, è creà u so firmware.

Esporta

A scena creata in KoolMoves pò esse esportata in parechji maneri.

  • Inserite una pagina web cù un client FTP.
  • Salvà à un SWF separatu o GIF.
  • Esporta in un cartulare chì cuntene un document HTML, un file SWF, è script di controllo.
  • Crea un video AVI o MP4 da una animazione.
  • Salvà i fotuli di scena singuli.

Virtues

  • Una ampia scelta di strumenti;
  • A presenza di un grande numeru di effetti prontu;
  • A capacità di creà i vostri propri filtri cù script;
  • Parechje opzioni per esportà scene finite.

Inconvenienti

  • Un prugramma assai difficili da amparà;
  • Ùn ci hè lingua Rusa;
  • Distribuita nantu à una base pagata.

KoolMoves hè un software professionale per sviluppà i banners animati, i caratteri è l'elementi di l'interfaccia. A presenza di u supportu di Script di Azzione espande in modu significativu a capacità di creà è gestisce filtri personalizati, è funzioni di esportazione ti permettenu di salvà prughjetti in diversi formati è dopu inserirli in pagine web.

Scaricate e versione di prova di KoolMoves

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

Programmi per a creazione di prugrammi flash Adobe Flash Professional ManyCam Driver di Audio Realtek High Definition

Share l'articolo in reti sociali:
KoolMoves hè un prugrammu chì ti permette di creà vari oggetti animati à livellu professionale - banners, presentazioni è ancu scene intere è pagine web. Permette di esportà i prughjetti in forma di schedari separati, è cartulari è pagine.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: Lucky Monkey Designs
Costu: $ 25
Dimensioni: 10 MB
Lingua: inglese
Versione: 9.8.2