L'applicazione hà bluccatu l'accessu à l'hardware graficu - cume si risolve

L'utente di Windows 10, soprattuttu dopu l'ultimu aggiornu, pò truvà l'errore "L'applicazione bloccava l'accessu à l'hardware di grafica", chì di solitu si verifica quandu gioca o travaglià in prugrammi chì utilizzanu attivamente una scheda video.

In questo manuale - in particulare nantu à i metudi pussibuli per riparà u prublema "l'accessu à l'hardware di grafica hè bloccatu" in un computer o laptop.

Cume per riparà l'errore "L'applicazione hà bluccatu l'accessu à l'hardware di a grafica"

U primu metudu chì funziunu più spessu hè l'aghjurnamentu di i driver di schede video, è parechji utilizatori credenu per sbucate chì se fate un clic nantu à "Aggiorna driver" in Windows 10 Device Manager è avete u missaghju "I driver più adatti per stu dispositivo sò dighjà installati". i piloti sò dighjà aggiornati. Infatti, questu ùn hè micca u casu, è stu missaghju dice solu chì ùn ci hè nunda di più adatta in servitori Microsoft.

L'approcciu corretu per aggiornà i driver in casu d'errore "L'accessu fermatu à l'hardware graficu" hè u seguitu.

  1. Scaricate u installatore di u driver per a vostra scheda video da u situ di AMD o di u NVIDIA (di solitu, l'errore si faci in u casu).
  2. Rimuete u driver di a scheda video esistente, hè megliu per fà ciò cù l'aiutu di l'utilità DDU (Display Driver Uninstaller) in modalità sicura (per e dettagli, vede Cumu smintà u driver di a scheda video) è riavvià u computer in mode normali.
  3. Fighjate l'installazione di u driver à l'iniziale.

Dopu à ciò, verificate se l'errore si manifesta di novu.

Se questu opzione ùn hà micca aiutatu, allora una variazione di stu metudu chì puderebbe funziunà per i portatarii potrebbe funzionà:

  1. Altrimenti, rimuete i driver di schede video esistenti.
  2. Installate i piloti micca da u situ AMD, NVIDIA, Intel, ma da u situ di u fabbricante di u vostru laptop specificamente per u vostru mudellu (se, per esempiu, ci sò i driver per una sola versione di Windows, pruvate l'installazione).

A seconda manera chì puderia, teoricamente, aiutà hè aduprà l'utimentu di risoluzione di difetti di hardware è dispositivo in più dettu: Risoluzione di problemi di Windows 10.

Nota: se un prublemu hà cumparatu cù un ghjocu recentemente installatu (chì ùn hà mai fattu a mancanza di stu errore), allora u prublema si pò truvà in a ghjurnata stessa, a so impostazioni predefinite o à un tipu d'incompatibilità cù a vostra apparecchja specifica.

Ulteriori informazioni

In conclusione, qualchì infurmazione in più chì pò esse in u cuntestu di risolve u prublema "L'applicazione hè accessu bloccatu à l'hardware di a grafica".

  • Sì più di un monitor hè connectatu à a vostra scheda video (o un TV hè connectatu), ancu se u secondu hè disattivatu, pruvate à discuplicà u cavu, quessa puderà risolve u prublema.
  • Alcune valutazioni danu chì u patch hà aiutatu à lanciare l'installazione di u driver di scheda video (passu 3 di u primu metudu) in modu di compatibilità cù Windows 7 o 8. Pudete ancu pruvà di lanciatu u ghjocu in modu di compatibilità se u prublema si faci solu cun un jocu.
  • Se u prublemu ùn pò esse risoltu in alcun modo, allora pudete provà quest'opzione: rimuete i driver di schede video in DDU, ripartite u computer è aspettate chì Windows 10 per installà u so driver (Internet deve esse cacciu per questu), pò esse più stabile.

Ebbè l'ultima annunziata: per natura, l'errore in considerazione hè quasi simile à un altru prublemu simile è a soluzioni da quest'istruzione: U driver di video smise di risponde è hè riparatu cù successu pò funzionà è in caso di "accesso à l'hardware di grafica hè bloccatu".