Mandà un fax da un PC via Internet

U più chjodu una persona crea à qualcosa in una certezza à una zona più vicina à sta stessa area di a nostra vita, megliu hà. Pigliate per esempio a periferica per i ghjochi d'ordinatore. In fatti, trà i quali, più di a metà di i dispositivi sò state create in cullaburazione cù i cibernetici, perchè chì, sì ùn hè micca, ne cunnosce chì qualità avrà un mouse, per esempiu per “trascà”. L'amucendu cù software. Basta pensate à Apple, perchè crei à tempu l'hardware è u software, chì li permette di ottuna ottima ottimizazione.

U eroe di st'articulu hè ancu unu di sti, perchè u focu principale di nVidia hè nantu à i processori grafichi. A GPU assai putente è putente, ci vole à dì. È ancu di più pudete scatena u potenziale di e so chips cù l'aiutu di una applicazione privativa - GeForce Experience, chì hà molte funzioni interessanti è uniche. Avemu da guardà adu adesso.

Ottimizazione di u ghjocu

Quasi sempre quandu si principia u ghjocu mette automaticamente un certu livellu di grafica. Purtroppu, sti parametri, di regula, sò pigliatu cù un grande margine di produttività, chì ùn vi permette micca di spreme immediatamente a più bella imà. Benintesa, pudete riconfigurare manualmente tuttu, ma hè assai più faciule per cambià stesse à un software speciale. In u sperimentu GeForce ci hè una funzione chì cerca prima per i ghjochi nantu à u computer, è dopu in un clic hè li optimizza.

Sì ancu ùn sò micca soddisfatti di qualcosa, pudete basta spostà u cursore in direzzione di prestazione o qualità. È ancu pussibule di definisce a risoluzione di a schermata è a modalità di visualizzazione. Infine, u prugramma pò ancu aduprà cume un lanciatore, perchè pudete micca solu micca i parametri, ma lancia dinò u ghjocu stessu.

Aggiornu di u driver

Perchè a vostra scheda video vene lavorà à piena capacità, naturalmente, avete bisognu di aggiornà periodicamente i so driver. Questu pò esse fattu di novu cù l'aiutu di a nostra sperimentazione. Ùn chì micca solu notifiche di l'aggiornamentu è l'offerte di scaricà, ma furnisce ancu infurmazioni nantu à e variazioni di a nova versione. Questu simplificarà a scelta - sia per installà l'aggiornamentu ora, o ancu saltà sta versione.

Flusu di ghjocu

Questa caratteristica sarà di interessu solu à un circundu limitatu di persone. È tuttu perchè, in più di un PC abbastanza forti, avete bisognu ancu unu di i dispositivi di a famiglia nVidia Shield: un set-top box TV, un tablet o una console portatile. Ma se sì un di quelli fortunati, pudete abilità facilmente a funzione GameStream è sferza i ghjochi di PC sdraiati in u sofà o appena fora di l'appartamentu. Hè I principianti avidatori ponu, in principiu, à ùn si parte cun i vostri ghjochi preferiti.

Shadowplay

Oghje, u streaming in ghjocu è a registrazione di i playplays sò stati abbastanza sviluppati. Questu hè fattu da tanti gamelli di età et gusti diversi. Comu probabilmente sapete, i prugrammi più famosi da catturà video da u schermu sò Fraps è Bandicam, ma GeForce Experience hè stata recentemente micca micca inferiore a i so famosi competitori. In primu, vale a nota a pussibilità di registrà in FullHD cun una frequenza di fotogramme di 60 FPS, chì hè più ch'è micca male. Ci hè ancu di più bella, secondu i sviluppatori, questa tecnulugia te prende solu 5-7% di prestazione.

Dopu, vale a pena dighjà a prisentazione di un modu di registrazione manuali è a cosidetta "ShadowMode". Cù u primu, tuttu hè abbastanza semplici: prememu Alt + F9 - a registrazione iniziata, premuta torna - finita. Hè Pudete registra video di assolutamente lunghezza. Ma cù ShadowMode tuttu hè assai più interessante, chì questu modu tene costantemente in memoria finu à l'ultimi 20 minuti di u ghjocu. Ciò significa chì ùn pudete micca aspettà qualchì puntu interessante, registrandu tuttu è salvate solu u risultatu finitu. Questu hè pratice, è u spaziu nantu à i vostri dischi rigidi pò salvà.

BatteryBoost

Ora, in u 2016, i computer di desktop perdenu rapidamente popularità. E chì piglia i so posti? Hè vera, laptops leggeri è comodi. Benintesa, parechji anu risentimentu, dicendu chì i "gaming" portatili sò senza hàni, ma ùn si pò ignorà u fattu chì diventanu sempre più popolari. Ié, è e so prestazione darà una probabilità à parechji camerari staziunari. Hè solu u solu prublemu cun elli - in un ghjocu dinamicu è vorace, a batteria durerà almenu per un paru d'ore.

Tuttavia, secondu nVidia, a so tecnologia BatteryBoost pò allargà a vita di a batteria à 2 volte. U principiu hè abbastanza semplici - se a potenza massima ùn hè micca necessariu adesso, vale a pena di taglia un pocu per salvà a carica. Com'è in u casu d'ottimizazione di ghjocu, avete una scelta: prestazione o batteria?

Realtà virtuale

A realtà virtuale è a più aumentata attraversu u pianeta da passi frenesi. Chì possu dì - quessa hè dopu à tuttu u tendenza generalmente accettatu di l'ultimu annu. Ma à u mo grande dispiacimentu, e tendenze sò assai lì accessibili à una grande massa di persone. Ié, naturalmente, nVidia hè unu di i pioneri in stu campu è chì pudemu pruvà di ghjochi di VR cù GeForce Experience. Hè ghjustu per questu, oltre à i occhiali di realtà virtuale, bisognu un Intel Core i7 6700HQ o altu è almenu un GeForce GTX 980.

Visualizer LED

Infine, avemu sempre una funzione chì hè responsabile micca per u cumpunente di software, ma per a bellezza di u vostru hardware. È sì, torna in tuttu, tutti i dolci di i padroni di i PC desktop cu putenti schede grafiche. Cù sta funzione, pudete accende a lampadina, cambia a so modalità (respirazione, lampadario, lampadario à musica, casu), è a luminosità.

Virtues

  • A grande serie di funzioni uniche;
  • Great design.

Inconvenienti

  • Ùn si sceglie micca.

Conclusione

Cusì, nVidia GeForce Experience hè un prugramma assai interessante. U so arsenale contene funzioni chì avianu da truvà in parechji prugrammi di terze parti. Ma ciò chì dì, a maiò parte di e possibilità, in principiu, sò dispunibili solu quì. U solu inconveniente hè a necessità di una scheda video di grande putenza, chì ùn pò esse veramente contu bè à l'imagina di u prugrama stessa.

Scaricate nVidia GeForce Experience gratuitamente

Scaricate l'ultima versione da u situ ufficiale

NVIDIA GeForce Game Ready driver Installazione di i Driver à NVIDIA GeForce Experience Installà u driver per NVIDIA GeForce GT 220 Uninstalling u NVIDIA GeForce Experience

Share l'articolo in reti sociali:
NVIDIA GeForce Experience hè un prugramma per aduprà automaticamente i driver di schede video è l'ottimizazione di e so impostazioni per garantisce u massimu rendimentu in i ghjochi da computer.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: NVIDIA Corporation
Costu: Free
Dimensione: 71 MB
Lingua: russo
Versione: 391.35 WHQL