A luminosità ùn funziona micca in Windows 10

Questu manualu descrive in dettaglio diversi modi per correggere a situazione quandu a regolazione di a luminosità in Windows 10 ùn funziona micca - micca cù u bottinu in a zona di notificazioni, nè cun u ajustamentu in i parametri di a schermata, nè cù i pulsanti di diminuzione o di luminosità, aghjustà, prubabilmente disp Quandu micca solu i tasti di regolazione sò considerati cum'è una voce separata à a fine di u manuale).

In a maggior parte di i casi, l'impossibilità di adeguà a luminosità in Windows 10 hè assuciata cù prublemi di driver, ma micca sempre a scheda video: a seconda di a situazione specifica, questu puderà esse, per esempio, un monitor o un driver chipset (o ancu un dispositivo completamente disattivatu in u manager di dispositivi).

Unplugged "Universal PnP Monitor"

Questa varianti di u mutivu chì a lucentezza ùn funziona micca (ùn ci sò micca regolazioni in a zona di notificazioni è cambia inactivamente a luminosità in l'impostazioni di u schermu, vede a screenshot sopra) hè più cumunale (ancu se mi pari mòglicu), è cusì principiu per esse.

  1. Avvia u gestore di dispositivi. Per fà quessa, fate un clic-clic nantu à u bottu "Start" è selezziunate u vociu di u menù contestuale pertinente.
  2. In a sezione "Monitor", notate u "Monitor universale PnP" (è possibilmente un altru).
  3. Se l'icona di u monitor ùn vedu micca una freccia, significa chì u dispositivo hè spente. Fate un clic nantu à u chè cù u bottinu direttu di u mouse è selezziunate "Enable".
  4. Rinviate u computer è poi verificate se a luminosità di u schermu pò esse regolata.

Questa versione di u prublema hè spessu trovu in Lenovo è HP Pavilion, ma sò sicuru chì a lista ùn hè micca limitata à elli.

Driver di carta video

U prossimu fattu cumunu di ùn funzionà micca i regolamenti di a luminosità in Windows 10 hè un prublema cù i driver di scheda video installati. Più specificamente, questu pudere si deve per i seguenti punti:

  • Installatu i driver chì Windows 10 stessi installatu (o da u pack pack). In stu casu, installate i driver ufficiali manualmente, dopu cacciate quelli chì esistenu. Un esempiu di schede video GeForce hè data in l'articolo Installazione di i Driver Nvidia in Windows 10, ma per altre carte di video sarà uguale.
  • Intel driver Graficu HD ùn hè micca installatu. Nant'à qualchi portatili cun una scheda grafica discreta è un video Intel integratu, stallà lu (è megliu da u situ di u produttore di u portatili per u vostru mudellu, anu da altre fonti) per u funziunamentu normale, cum'è a luminosità. In questu casu, ùn puderete micca veda dispositivi disconnessi o disabilitati in u manager di dispositivi.
  • Per qualchì ragione, l'adattatore di video hè disattivatu in u manager di dispositivi (cum'è u casu cù u monitor spicchiatu sopra). In listessu tempu a maghjina ùn sparisce micca nunda, ma a so ambientazione diventa impossibile.

Dopu l'azzioni finite, ripartite u computer prima di verificà u travagliu di cambià a luminosità di u schermu.

S'ellu ci hè, mi propiu ancu di entrà in a configurazione di u visu (per mezu di u menu cliccatu dirittu nantu à u desktop) - Display - Impostazioni avanzate di visualizazioni - Proprietà dell'adattatore graficu è vedi quale adattatore video hè listatu in a scheda "Adapter".

Se vede u Driver di Visualizazione di Basic Microsoft quì, allora u casu hè chiaramente in l'adattatore video chì hè disattivatu in u gestore di dispositivi (in u gestore di dispositivi, in a sezione "Vede", abilite ancu "Mostra dispositivi nascosti" s'è ùn vedite micca problemi) o in un difettu di driver . Se ùn tenite micca cunteghite i prublemi hardware (chì accade raramente).

Altri motivi per i quali l'adattazione di a luminosità di Windows 10 pò ùn funzionà micca

Di regula, e opzioni di sopra sò abbastanza per correggere u prublema cù a dispunibilità di cuntrollu di luminosità in Windows 10. Tuttavia, ci sò altre opzioni chì sò menu cumuni, ma sò stati scontru.

Driver Chipset

Se ùn avete micca installatu un driver di chipset da u situ ufficiale di u fabbricante di u portatile, oltre à driver di gestione hardware è di energia, assai cose (dorme è uscite, luminosità, hibernazione) potenu micca funzionà normalmente in u vostru computer.

Prima di tuttu, fighetta attenzione à i interfacce di Motore Intel Management Engine, Intel o AMD Chipset, piloti ACPI (da ùn esse confusi cù AHCI).

In listessu tempu, assai spessu, cù questi driver, succede chì nant'à u situ di u pruduttori di u laptop, sò più vechji, sottu à u precedente sistema operativo, ma più efficaci di quelli per i quali Windows 10 prova à aggiornà e aggiornà. In questu casu (se dopu a stallazione di i "vecchi" piloti tutto funziona, è dopu un pocu chì si ferma), vi pruponi di disattivà l'aggiornu automatu di questi driver cun l'utile ufficiali di Microsoft, cum'è descrittu quì: Cumu disattivà l'aggiornu di i driver di Windows 10.

Attenzione: U prumusu elementu pò esse applicatu micca solu à TeamViewer, ma ancu à altri prugrammi di accesso remoto à u computer.

Teamviewer

Parechje persone utilizanu TeamViewer, è sì sì unu di l'utenti di stu prugramma (veda Migliori prugrammi per u cuntrollu à distanza di un computer), allora attenti à u fattu chì pò ancu causà l'inaccessibilità di l'adattamenti di luminosità di Windows 10, perchè installa u so driver di monitoru cum'è Pnp-Montor Standard, manager di dispositivi, ma ci ponu altre opzioni), pensate per ottimizà a velocità di cunnessione.

Per scurdà questa variante di a causa di u prublema, fate ciò chì seguita, a meno chì ùn avete un driver specifichi per u monitor particulare, è hè indicatu chì si tratta di un monitor standard (genericu):

  1. Andate à u manager di dispositivi, aprite l'oggetto "Monitor" è cliccate à dirizzu nantu à u monitor, selezziunate "Aggiorna i driver".
  2. Selezziunà "Cercà à i driver in stu computer" - "Selezziunati da a lista di i piloti già installati", e selezziunate "Monitor PnP Universale" da dispositivi compatibili
  3. Installate u driver è ripartite u computer.

Admettu chì una situazione simile pò esse micca solu cù TeamViewer, ma ancu cù altri prugrami simuli, se si usa - mi propiu cunsultanu.

Monitorà i driver

Ùn aghju mai incontratu una situazione tali, ma hè teoricamente possibile chì avete un monitor speciale (probabilmente assai cool) chì hà bisognu di i so propri driver, è micca tutte e so funzioni funzionanu cù quelle standard.

Se u descrittu hè simile à ciò chì hè in realtà, installà i driver per u vostru monitor da u situ ufficiale di u so fabbricante o da u discu inclusu in u pacchettu.

Cosa fate se a chiavi di a tastiera ùn sfruttate micca

Se i cambiamenti di luminosità in l'impostazioni di Windows 10 funzionanu bè, ma e chjavi nantu à a tastiera chì sò state disegnate per ciò ùn sò micca, allora hè quasi sempre u casu chì ùn ci hè micca un software specificu da parte di u fabbricante di u laptop (o all-in-one) chì sia necessariu per quessi è altri tasti funzione. .

Scaricate tali prugrammi da u situ ufficiale di u custruatore per u mudellu di u vostru dispositivo (sì ùn hè micca in Windows 10, aduprate e opzioni di software per versioni precedenti di u SO).

Queste utilità ponu esse chjamate diversamente, è à volte ùn avete bisognu di una utilità, ma parechji, eccu alcuni esempi:

  • HP - Framework Software HP, Strumenti per l'UFI HP Support Manager, HP Power Manager (o megliu, pone tutte e sette "Software - Solutions" è "Utility - Tools" per u vostru mudellu laptop (per modelli più vechji, scegli Windows 8 o 7 à E scariche sò state sparite in le sezioni necessarie. Pò dinò scaricà un pacchjettu d'Upping Hotkey separatu per l'installazione (si cerca in u situ hp).
  • Lenovo - AIO Hotkey Utility Driver (per barre di caramelle), Hotkey Features Integrazione per Windows 10 (per laptop).
  • ASUS - ATK Hotkey Utility (è, preferibilmente, ATKACPI).
  • Sony Vaio - Sony Notebook Utilities, à volte necessita di Sony Firmware Extension.
  • Dell hè una utilità QuickSet.

Se avete difficoltà d'installazione o di ricerca di u software necessariu per i tasti di luminosità è altri, cerca in Internet per "tasti di funzione + u mudellu di u vostru laptop" è vede e istruzioni: a chiave Fn nant'à u laptop ùn funziona, cume si risolve.

A stu mumentu in questu tempu, quì hè tuttu ciò chì mi ponu offisce per eliminà i prublemi cù cambià a luminosità di u schermu in Windows 10. Sò qualchì domanda - dumandate in i commenti, pruvaraghju di risponde.