Cume per richiamà e lettere in Mail.Ru Mail

Dopu avè installatu BlueStacks, hè l'applicazione gestita cù a tastiera di un computer o laptop? per difettu. Tuttavia, stu tipu di entrata di dati ùn sempre funziona correttamente. Per esempiu, quandu cambia in Inglese, per entrà una password, u layout ùn cambia micca sempre è da quessa, l'entrata di dati personali diventa impossibile. Ma stu prublema si pò risolve è cambia i parametri iniziali. Ora vi presenteraghju cume cambià a lingua di entrata in BlueStacks.

Scaricate BlueStacks

Cambia a lingua di entrata

1. Andà à "Impostazioni" BlueStacks. Aprite "Sceglite IME".

2. Selezziunate u tippu di layout. "Abilita tastiera fisica" avemu già un difettu, ancu questu ùn hè micca visualizatu in a lista. Sceglite a seconda opzione "Abilita tastiera in schermu".

Ora andemu à u campu di ricerca è pruvate à scrive qualcosa. Quandu metti u cursore in stu campu, a tastiera standard di android hè visualizata in fondo à a finestra. Credu chì ùn ci sarà più prublemi cù a cambiazione di lingue.

Last option "Sceglite a IME per difettu di Android" In stu stadiu, a tastiera hè configurata Premendu duie volte "Sceglite a IME per difettu di Android"vede u campu "Imposta i metudi di l'entrata". Vai à a finestra di a configurazione di a tastiera.

In sta sezione, pudete selezziunate tutte e lingue à l'emulatore è aghjunghje à u layout. Per fà quessa, andate in a sezione "AT Translated Set 2 Keyboard".

Tuttu hè prontu. Pudemu verificare.