Astra Designer Furniture 2.6

Qualunque sia e caratteristiche tecniche è a potenza di a scheda video installata in un PC o laptop, i so prestazioni è i so indicatori di prestazione dimustrati sò dipinduti direttamente da una di e più importanti componenti software di ogni sistema - driver. Per e schede grafichi fabricate da Advanced Micro Devices Inc, u metudu più adeguatu è efficace per risolve tutti i prublemi di i piloti hè di aduprà AMD Radeon Software Crimson.

Scaricate è aggiornate i driver di AMD cù Radeon Software Adrenalin Edition

In realtà, hè a manutenzione di i driver di schede video finu à data chì hè a missione primaria assegnata à i sviluppatori di u pacchetto software AMD Radeon Software Adrenalin Edition.

Radeon Software Adrenalin Edition - u nomu di u lugiziale chì hè andatu à rimpiazzà Radeon software crimson. Questu hè a stessa applicazione, ma di e generazioni diverse. U driver Crimson ùn hè più pertinente!

Installazione automatica

U modu più faciule è ghjustu per avè un driver novu per una scheda video AMD hè di stallà u prugrammu proprietariu di u fabbricante in u sistema. AMD Radeon Software Adrenalin Edition contiene i componenti necessarii di l'ultima versione à u momentu di u scaricamentu da u situ ufficiale, per affinchè l'instrumentu di a grafica attuale sia installatu, basta seguitu uni pochi passi.

Vai à u situ ufficiale di AMD

  1. Abbiamo scaricatu u installatore di Radeon Software Adrenalin Edition da u situ di supportu tecnicu Advanced Micro Devices selezionendu da a lista elencante a tippa è a linea di mudellu di u processore graficu nantu à chì a scheda video hè custruita.

    Truvate a vostra versione è a risoluzione di u vostru sistema operativu è allarga a scheda à u segnu di più.

    In a lista di prugrammu prupostu truvà u software Radeon Software cliccate "Download". In certi casi, tali file 2 - si basanu nantu à u numeru di revisione di l'applicazione è a data di uscita. Un driver più novu pò esse instabile in certi PC, per questo u serviziu offre una versione precedente, à a quale pudete rimborsà in casu di prublemi.

  2. Run u installatore. A scansione automatica di i componenti hardware di u sistema per a presenza di una scheda video basata nantu à u processore graficu AMD cumincerà subitu.
  3. Dopu avè determinatu a scheda video, in mancanza di i cumpunenti necessarii per u travagliu normale

    o a pussibilità di l'aggiornamentu, un missaghju corrispondente sarà visualizatu.

  4. Pulsante "Installazione espressa" è guardà u prucessu di l'installazione tutti i componenti necessarii.
  5. Durante l'installazione di Radeon Software Adrenalin Edition, a schermata pò uscì più volte. Ùn teme micca - cusì s'avvicina u adattatore graficu cù u novu driver.

  6. L'ultima tappa di l'installazione di AMD Radeon Adrenalin Edition, chì significa chì tutti i componenti necessarii per a carta di grafica à travaglià hè di riavvenè u sistema. Pulsante Ora ripartisce.
  7. Dopu avè riaviatu, avemu una scheda video cù l'ultimu driver installatu.

Aggiornu di u driver

Dopu à u tempu, ogni prugramma diventa obsoleto è impone l'aggiornamentu. Incù l'aiutu di AMD Radeon Software Crimson, l'aggiornamentu di i componenti di u sistema necessarii per u funziunamentu di l'adattatore di grafica hè assai simprettu, perchè i sviluppatori anu previstu tutte e possibilità.

  1. Aprite "Radeon Settings", per esempiu, cliccendu nantu à u bottinu direttu di u mouse nantu à u desktop è selezziunà l'elementu rispettu in u menù di menù di menu a tendi.
  2. Spingi "Aggiornamenti" in a finestra chì si apre.
  3. Sceglite un articulu "Cercate l'aggiornamentu".
  4. S'ellu ci hè una versione più attuale di u cunduttori ch'è quellu installatu in u sistema, a finestra "Aggiornamenti" cambiate u so sguardo. Un articulu chì manca in precedenza apparirà. "Create Create Optional"cuntene informazioni nantu à u novu numeru di a versione, è ancu una notificazione in u fondu di a finestra nantu à a necessità di l'aggiornamentu di i componenti.
  5. Spingi "Create Create Optional", è dopu in u menù menu à tendenza, selezziunu "Aggiornamentu Rapidu".
  6. A confermà a pronta di inicendu l'installazione di una nova versione di u driver di adattatore video quandu dumandà, premendu "Continue".
  7. U prucessu prucessu di l'aggiornu di u driver hè effettuatu automaticamente. Sò rimasu solu di osservà l'indicatore di riempimentu di a procedura.
  8. Una volta finita l'applicazione, devi rimettardu u sistema. Spingi Ora ripartisce.
  9. Dopu à riavvià, pudete scappà "Radeon Settings" torna è verificà chì a procedura sia rinumata, tutti i componenti sò aggiornati à l'ultima versione.

Reinstallà u Driver AMD, Versione Rollback

Se diventa necessariu reinstallà i driver di schede video AMD, cacciate tutti i componenti installati in precedenza è scurdà u sistema da i dati cumparati durante l'Erazione di Radeon Software Adrenalin, bisognu un installatore di l'applicazione. Inoltre, seguendu i passi chì seguitu, pudete tornà à a versione precedente di u cunduttori se u novu aggiornatu ùn funziona micca correttamente. Ùn hè micca bisognu di sguassà u prugrammu è u driver installatu prima di reinstallà! U installatore farà questo automaticamente.

  1. Run u installatore per Radeon Software Adrenalin Edition.
  2. Cliccate in a finestra chì si apre. "Driver guidatu". (Nota in u screenshot a versione di u cumpunente di sistema raccomandata PERCORSU installatu).
  3. In a prossima finestra, cliccate "Installazione personalizzata".
  4. Sceglite "Installazione pulita".
  5. Quandu reinstallate u prugramma, u computer riavanu automaticamente, perchè pò dà una perdita di dati di l'utente senza salvà. Prima di principià a procedura, hè spieghjatu un avertimentu corrispondente. Chiudite l'applicazioni aperte è salvate l'infurmazioni, allora premete u pulsante "Sì" in a finestra di installatore.
  6. A rimozione di i cumpi installati, cumprenu i piloti, cumincerà.

    dopu ripartitu

    e reinstallà u software. Tuttu hè in modalità automatica.

  7. Dopu à a ripresa di a reinstallazione di Radeon Software, Adrenalin Edition ti offre di fà un novu riavvicinamentu di u PC.
  8. Cusì otteniamo i componenti puliti è una versione prima di u driver, se una di e versioni precedenti di u installatore hè stata scelta per a procedura.

Dunque, si pò affirmà chì tutti i prublemi cù i driver di e moderne schede video AMD sò abbastanza risolti cun l'aiutu di un prugrammu privatu di u fabbricante. I prucessi d'installazione, di l'aggiornamentu è di a reinizessione di i driver di carta di schema grafici Advanced Micro Devices sò quasi completamente automatizzati, ciò chì permette l'utente à ùn perde u tempu è u sforzu per trovà a soluzione adatta.