SketchUp Hot Keys


Windows Defender hè un prugrammu integratu in u sistema operativu chì vi permette di prutezzià u vostru PC da l'attaccu di virus, impedendu l'esecuzione di l'ultimu codice è chì avverini l'utente quellu. Questu elementu hè disattivatu automaticamente quandu installa un software anti-virus di terze parti. In casi chì quessa ùn accade micca, oltre à blocà i prugrammi "boni", pò esse necessaria a disattivazione manuale. In questu articulu parleremu nantu à cum'è disattivà l'antivirus nantu à Windows 8 è altre versioni di stu sistema.

Disabilite Windows Defender

Prima di disattivà u difensore, bisogna capì chì questu deve esse fattu solu in casi eccezionali. Per esempiu, se un componente impedisce l'installazione di u prugramma desiderata, allora pò esse disattivatu temporaneamente è poi accessu. Cumu fà sta in diverse edizioni di "Windows" sarà spieghjatu sottu. Inoltre, discupraremu nantu à cum'è abilità un componente, s'ellu hè disattivatu per qualchì ragu è ùn ci hè nunda di attivazione per mezi convenzionali.

Windows 10

Per impedisce a Windows Defender in u "top ten", primu ci vole à vene.

  1. Fate un clic nantu à u pulsante di ricerca in a barra di task è scrivite a parola "Defender" senza quotazione, è cliccate nantu à u ligame appositu.

  2. In Centro di sicurezza Cliccate nantu à l'ingranu in u angulu inferiore sinistra.

  3. Segui u ligame "Prutezzione contra virus è minacce".

  4. Poi, in a sezione "Prutezzione in tempo reale"mette u switch in situ "Off".

  5. Una discusione riesce ci dirà un messaghju di pop-up in a zona di notificazioni.

Ci sò ancu altre opzioni per disattivà l'applicazione, chì sò descritte in l'articolo dispunibile in u ligame sottu.

Leggi più: Disable Defender in Windows 10

E dopu, suppurtemu cumu accende u prugramma. In e condizioni normali, u Defender hè attivatu semplicemente, cambia u switch à "On". S'ellu ùn hè micca fattu, l'applicazione si attivarà solu dopu à un riavrugghiu o dopu un pocu di tempu.

Talvolta quandu accidi Windows Defender in a finestra di configurazione ci sò alcuni prublemi. Si sò espressi in l'apparenza di una finestra cù un attente chì un errore inaspettatu hè avvenutu.

In e vecchie versioni di i "decine" videmu u seguitu missaghju:

Pudà cunsegna à sti dui modi. U primu hè di apprufittà "Editor di strategie di gruppu locale"è a seconda hè di cambià i valori chiave in u registro.

Per di più: Abilitamenti Defender in Windows 10

Nota chì cù u prossimu aghjurnamentu alcuni parametri in "Editor" averu cambiatu. Questu vale per duie articuli, i ligami à i quali sò datati sopra. À u tempu di a creazione di stu materiale, a pulizia desiderata hè in a cartella chjamata in a screenshot.

Windows 8

A lancia di l'applicazione in u "8" hè dinò effettuata cù a ricerca integrata.

  1. Hover u mouse sopra u angulu inghjustu di u schermu, chjama u pannellu Charms, è procedi à a ricerca.

  2. Inserite u nome di u prugramma è cliccate nantu à l'elemento truvatu.

  3. Vai à la tabulazione "Opzioni" è in u blocu "Prutezzione in tempo reale" rimuete u sola bandiera presente quì. Poi cliccate "Salva modifiche".

  4. Ora in la tab "Casa" vedemu l'urtima foto:

  5. Se vulete annientu completamente u difensore, cioè, per exclure u so usu, allora nantu à a tab "Opzioni" in blocu "Amministratore" rimuovere u daw à a frase "Usa l'applicazione" e salvà i cambiamenti. Ci vole à avverà chì, dopu queste azioni, u prugramma pò esse attivatu solu cù l'aiutu di strumenti speciali, chì discuprà sottu.

Pudete riattivà a prutezzione in temps reale, selezziunà a casella (vede u punto 3) o premendu u pulsante rossu in a tabulazione "Casa".

Se u difensore fù disattivatu in u blocu "Amministratore" o u sistema si blocca, o qualchi fattori anu fattu influenzà u cambiamentu di i parametri di l'iniziu di l'applicazione, allora quandu pruvate a lancia da a ricerca vedemu u seguitu errore:

Per restaurà u prugramma, pudete ricorrerà à duie soluzioni. Sò u listinu cum'è in u "Dieci" - a messa in situ una regula di gruppu locale è cambià una di e chiavi in ​​u registru di sistema.

Metudu 1: Politica di Gruppu Locale

  1. Pudete accede à quellu snap-in applicendu u cumandamentu appropriatu in u menù Run. Premete a combinazione di tasti Win + R è scrivite

    gpedit.msc

    Pressu "OK".

  2. Andate in a sezione "Configurazione di u computer", apri un ramo in essa "I mudelli amministrativi" è in più "Componenti di Windows". A cartulella chì avemu bisognu hè chjamata "Windows Defender".

  3. U parametru chì noi configureremu hè chjamatu "Disattivà Windows Defender".

  4. Per andà à e proprietà di a politica, selezziunate l'elementu desideratu è cliccate nantu à u ligame spicchiatu in a screenshot.

  5. In a finestra di configurazione, mette u switch in situ "Disabled" è cliccate "Applicà".

  6. Dopu, fate un Defender cù a maniera specifica sopra (per mezu di a ricerca) è abilitevi cù u pulsante corrispondente in a tab "Casa".

Metudu 2: Editor di u Registru

Questu metudice aiuta à attivà Defender si a vostra versione di Windows manca "Editor di strategie di gruppu locale". Tali prublemi sò abbastanza rari è si producenu per vari motivi. Un di elli hè u fermu di l'applicazione da un antivirus o malware malutu.

  1. Aprite l'editor di registru cù a stringa Run (Win + R) è squadre

    regedit

  2. A cartella necessaria hè situata à

    HKEY_LOCAL_MACHINE SOFTWARE Politiche Microsoft Windows Defender

  3. Eccu l'unica chiave. Dopu cliccate nantu à ellu è cambiate u valore cù "1" on "0"è poi cliccate "OK".

  4. Chiudite l'editor è ripartite u computer. In certi casi, reboot ùn hè micca necessariu, ghjustu pruvate à aprite l'applicazione cù u pannellu Charms.
  5. Dopu avè l'apertura di u Defender, ancu avemu bisognu di attivà cù u bottinu "Run" (vede sopra).

Windows 7

Aprite questu applicazione in u "sette" pò esse uguale a Windows 8 è 10 - attraversu a ricerca.

  1. Aprite u menu "Start" è in u campu "Trova i prugrammi è i file" scrivite "difensore". Dopu, selezziunate l'elemento desideratu in u sughjettu.

  2. Per disattivà u cliccate nantu à u ligame "Programmi".

  3. Vai à a sezione di i parametri.

  4. Eccu nantu à a tabulazione "Prutezzione in tempo reale", rimuete a casella che permette di aduprà a prutezzione, è cliccate "Salvà".

  5. A disconnessione completa hè fatta cum'è in G-8.

Pudete attivà a prutezzione, ponendu la casella di partenza, chì avemu cacciata in passu 4, in situ, ma ci sò situazioni in cui hè impossibile aprire u prugramma è configurà e so impostazioni. In tali casi, vedemu a seguente finestra di avvertenza:

Pudete ancu risolve u prublema configurendu a politica di gruppu locale o u registru di sistema. E azzioni chì anu da esibisce sò completamente identiche cù Windows 8. Ci hè solu una micca differenza in u nome di a politica in "Editor".

Per di più: cumu abilite o disabilite Windows 7 Defender

Windows xp

Chì à u tempu di sta scrittura, u supportu per Win XP hè statu cessa, u Defender per sta versione di u OS ùn hè più dispunibile, postu chì "vulò" cun a prossima aggiornazione. Hè vera, pudete scaricà sta applicazione in siti di terze parti inserendu una query di ricerca in u mutore di ricerca. "Windows Defender XP 1.153.1833.0"ma hè à u vostru risicu. Sti scaricamenti ponu dannà u computer.

Vede ancu: Cumu aggiornà Windows XP

Se Windows Defender hè dighjà presente in u vostru sistema, pudete configurarlo cun cliccanu nant'à l'icona appropriata in a zona di notificazioni è sceglie a voce di menu cuntestu "Apertu".

  1. Per disattivà a prutezzione in tempo reale, cliccate nantu à u ligame. "Strumenti"è dopu "Opzioni".

  2. Trova un puntu "Utilizà a prutezzione in temps reale", rimuete a scatula accantu à ella è cliccate "Salvà".

  3. Per disattivà appena l'applicazione, circà un blocco. "Opzioni amministratore" è sfatate vicinu à "Usate Windows Defender" seguita da u pressu "Salvà".

S'ellu ùn hè micca micca una icona di u cassu, difensore hè disattivatu. Pudete activà u cartulare in u quale hè installatu à

C: Archivi prugrammi Windows Defender

  1. Run u luggeru cù u nome "MSASCui".

  2. In a finestra di dialogu chì si vede, cliccate nantu à u ligame "Accende e apri Windows Defender", dopu chì l'applicazione hè lanciata cum'è di solitu.

Conclusione

Di tuttu quì, pudemu cuncipitu chì abilità è disattivà Windows Defender ùn hè micca un travagliu tantu difficiule. A cosa principali hè di ricordà chì ùn pudete micca lasciare u sistema senza prutezzione contra i virus. Questu pò purtà à conseguenze tristi in forma di perdita di dati, password è altre informazioni importanti.