Installazione di Yandex Navigator


iTunes hè un prugramma assai popolari, perchè hè necessariu per l'utenti di cuntrullà a tecnulugia di mela, chì hè assai populu in u mondu Benintesa, micca tutti l'utenti aduprà stu prughjettu senza intuizione, perchè oghje truvamu una situazione quandu un codu d'errore di 11 hè visualizzato in a finestra di iTunes.

U còdice di l'errore 11 quandu si lavava cù iTunes deve spiegà à l'utente chì ci sò i prublemi cù l'hardware. I cunsiglii sottu sò destinati à correggere questu errore. Di norma, l'utenti si trovanu à fronte un prublema simile in u prucessu di l'aggiornamentu o di a ripristinazione di un dispositiu Apple.

Modi per riparà l'errore 11 in iTunes

Metudu 1: riavvete i dispositivi

Prima di tuttu, hè necessariu suspettà un fallimentu ordinariu di u sistema, chì pò apparìte da u computer è da u muvimentu di Apple pigliata in iTunes.

Sferghje iTunes, è dopu riavvià u vostru computer. Avendu aspettatu per a carica completa di u sistema, avete bisognu di lanciare iTunes di nuovo.

U gadget di a mela anu ancu bisognu di esse riaviatu, tuttavia, deve esse forzatu quì. Per fà quessa, tenite premutu e chjavi di Casa è Putente di u vostru dispositivo è tenite u fermu finu quandu un fermu tagliatu di u dispositiu accada. Scaricate u dispositiu è poi cunnessu à u vostru computer cun un cavu USB è verificate u statu di iTunes è a presenza di un errore.

Metudu 2: Aggiornamentu iTunes

Parechji utenti, una volta installatu u prugramma in un computer, ùn anu fastidiu ancu di raramente à fighjà di l'aggiornamentu, ancu quì u mumentu hè impurtante ancu perchè iTunes hè aggiornatu regolarmente per adattà u travagliu cù e nuove versioni di iOS, è dinò per risolve i prublemi esistenti.

Cumu verificà iTunes per l'aggiornamentu

Metudu 3: Sostituite u cavu USB

Sò dighjà annunziatu ripetutamente in u nostru situ chì in a maggior parte di l'errori di iTunes, un cavu micca originale o dannegatu pò esse u culpiu.

U fattu hè chì ancu i cavi certificati per i dispositivi Apple ponu fà subitu à ricusà di travaglià correttamente, vale à dì nantu à l'analogii assai economici di Lightning cable o di un cavu chì hà vistu assai è avè assai danni.

Se suspetti chì u cavu hè stata a culpa di l'errore 11, cunsiglii fermamente di rimpiazzarlo, almenu per a durata di l'upgrade o di a riparazione, avendu pigliatu in prestitiu da un altru utilizatore di u dispositivo Apple.

Metudu 4: aduprà una porta USB diversa

U portu pò funzionà correttamente in u vostru computer, tuttavia, u dispositivu pò essa cunfirmatu. Di solitu, questu hè più spesso dovutu à u fattu chì l'utenti cunnessu i so gadgets à USB 3.0 (sta porta hè evidenziata in blu) o ùn cunniscenu micca i dispositivi à u computer, cusì utilizendu hub hub, porti incastu in a tastiera, e accussì.

In questu casu, a soluzione più ottimale hè di cunnesse à una porta USB (micca 3.0) direttamente à u computer. Se avete un computer desktop, allora hè desiderabile chì a cunnessione sia fatta à u portu à a parte posteriore di l'unità di sistema.

Metudu 5: Installu iTunes

Se nessunu di i metodi sopra sposti hà fattu risultati, vale a prova pruvà di reinstallà iTunes, dopu avè cacciatu completamente u prugramma da u vostru computer.

Cumu rimuovere iTunes da u vostru computer

Quandu iTunes hà statu rimuiu da u vostru urdinatore, avete bisognu di rializà u sistema, è poi procedi à scaricà è installà l'ultima versione di iTunes, assicuratevi di scaricà a distribuzione da u situ di sviluppatore ufficiale.

Scaricate iTunes

Metru 6: Usa Modu DFU

A modalità DFU speciale hè stata creata solu per situazioni in chì l'urdinazioni è l'aggiornamenti di i dispositivi ùn ponu micca esse eseguitu cù u metodo usuale. Di solitu, l'utenti di un dispositiu cun un jailbreak, chì ùn puderanu micca risolve l'errore 11, avianu a seguitu stu modu.

Per piacè fate una attenzione, s'ellu hà ottenutu un jailbreak nant'à u vostru dispositivo, dopu à a prassi di una procedura descritta sottu, u vostru dispositivo vi perde.

Prima di tutti, se ùn avete micca creatu ancu una copia di backup di iTunes, dite a creazione.

Cume un backup di un iPhone, iPod o iPad

Dopu, dopu scurdate u dispositivo di u computer è spegneselu completamente (tenite u taschjino accensione per un bellu pezzu e disconnu). Dopu à quessa, u dispositiu pò esse cunnessu à u computer cun un cavu è mette in funzione iTunes (finu quandu hè affissatu in u prugramma, questu hè normale).

Avà avete bisognu di entrà u dispositivo in modalità DFU. Per fà quessa, bisognu tenere premutu u tastu d'accensione per 3 secondi, è tandu, puru cuntinuendu a tene à stu bottinu, tene sempre u tastu Home. Tene queste chiavi per 10 secondi, allora rilasciate u pulsante di accende, continuendu a tene a Casa finu chè u dispositivo hè rilevatu da iTunes è una finestra di u tipu chì seguite apparisce in a finestra di prugramma:

Dopu à quessa, u bottinu sarà dispunibule in a finestra di iTunes. "Ripristinare". Di solitu, quandu si esegue a riparazione di dispositivi per mezu di u mode DFU, parechji errori, cumprendu quelli cù u codu 11, sò stati risolti cù successu.

È appena a riparazione di l'apparetu hè cumpletata, avete a pussibule di ripiglià da u backup.

Metudu 7: aduprà un altru firmware

Se aduprate u firmware precedentemente scaricatu in u vostru computer per ripristinà u dispositivo, hè bè ùn usanu micca à u serviziu di u firmware chì scaricà è installerà automaticamente iTunes. Per fà u recuperu, aduprate u metudu descrittu sopra.

Se avete e vostre osservazioni, cumu pudete risolve l'errore 11, dighjà nantu à elli in i commenti.