Google Chrome hè un navigatore chì hà un sistema integratu di sicurezza progettatu per limità a transizione à siti fraudulenti è scaricà file sospetti. Se u navigatore scopre chì u situ in cui apri ùn hè micca sicura, allora l'accessu à u so hè blocatu.
Purtroppu, u sistema di bloccu di u situ in u navigatore Google Chrome hè imperfettu, cusì pò incaricà facilmente u fattu chì quandu si andrà à un situ in cui sì sicuru, un avemu di luci di rughjone apparirà nant'à u schermu chì indica chì cambia in un situ falzatu o A risorsa cuntene software maliziu chì pò sembà un "Cunsigliate da un situ falzatu" in Chrome.
Cumu rimuovere l'avertimentu nantu à un situ fraudulento?
Prima di tutti, hè prubabilmente pruduttu puru avè istruzioni supplementari solu sì avete u 200% sicuru di a sicurezza di u situ hè aperta. Altrimenti, pudete infetta facilmente u sistema cù virus chì seranu difficiule da eliminà.
Allora, avete aperto a pagina, è hè stata bloccata da u navigatore. In questu casu, attenti à u pulsante. "Dettagli". Cliccate nantu à sta.
L'ultima linea sarà u missaghju "Sì site prontu à mettere in risicu ...". Per ignorà stu missaghju, cliccate nantu à u ligame in ellu. "Andate in u situ infettatu".
Nellu l'instant prossimu, u situ bloccatu da u navigatore apparirà nantu à u schermu.
Per piacè, avveremu chì a prossima volta chì cambiate à una risorsa bloccata, Chrome vi pruteggerà dinò da cambià versu. Ùn ci hè nunda à fà, u situ hè listatu in Google by Chrome, per chì dà una necessità di fà e manipule sopra descritte ogni volta chì vulete aprire nuvamente a risorsa dumandata.
Ùn omisite micca l'avvertenze sia di antivirusu sia di navigatori. Se ascoltate l'avvertenze di Google Chrome, in a maggior parte di i casi, prutezzieste da l'occasione di i grossi è di i picculi prublemi.