À spessu, u risultatu finale di u travagliu nantu à un documentu Excel hè di stampà. Se vulete stampà tuttu u cuntenutu di u schedariu in a stampatrice, allora hè abbastanza simprivu di fà quellu. Ma s'ellu ci vole à stampà solu una parte di u documentu, i prublemi si principianu cù a messa in situazione di sta procedura. Scurdà e sfumature principali di stu prucessu.
Elencu di pagine
Quandu stampate e pagine di un documentu, pudete aduprà a zona di stampa ogni volta, o pudete fà una volta è salvarli in l'impostazioni di u documentu. In u secondu casu, u prugramma offre sempre l'utente à stampà esattamente u fragmentu ch'ellu hà dettu. Considerà entrambe queste opzioni nantu à l'esempiu di Excel 2010. Ancu questu algoritmu pò esse applicatu à e versioni successive di stu prugramma.
Metudu 1: una sola volta
Se avete intenzione di stampà una zona specifica di u documentu à a stampante solu una volta, allora ùn ci hè interessa in l'impostazione di una zona di stampa permanente in esse. Basta abbastanza per applicà una impostazione unica, chì u prugramma ùn ricorderà.
- Selezziunu u mouse in u bottinu sinu pressatu, a zona nantu à u fogliu chì vulete stampà. Dopu à ciò andate in tab "File".
- A parte sinistra di a finestra chì si apre, passate per l'elemento "Stampa". Cliccate nantu à u campu, chì si trova immediatamente sottu à a parola "Setup". Una lista di opzioni per a selezzione di parametri apri:
- Stampa fogli attivi;
- Stampate tuttu u libru;
- Stampate a selezzione.
Avemu sceltu l'ultima opzione, chì hè solu adatta per u nostru casu.
- Dopu à, in a zona di previsione, micca tutta a pagina rimarrà, ma solu u fragmentu selezionatu. Dopu, per fà una procedura di stampa diretta, cliccate nantu à u pulsante. "Stampa".
Dopu, a stampante stamperà esattamente u frammentu di u documentu chì avete sceltu.
Metudu 2: Piazzà l'impostazioni permanenti
Ma, se pensate di stampà di modu periodicu u stissu frammentu di u documentu, tende sì per definisce a zona di stampa permanente.
- Selezziu l'intervallo nantu à u fogliu chì vene à fà a zona di stampa. Vai à la tabulazione "Layout di pagina". Cliccate nantu à u bottinu "Area di stampa"chì hè postatu nantu à un nastro in un gruppu di strumentu "Impostazioni di pagina". In u menu menu apparutu compositu di duie voci, sceglite u nome "Set".
- Dopu à quessa, i settori permanenti sò impostati. Per verificà ciò, andate di nuovo à e tab. "File", è poi andate in a sezione "Stampa". Comu pudete vede, in a finestra di anteprima hè visibile esattamente a zona chì avemu dumandatu.
- Per esse capace di stampà u fragmentu datu à e aperture successive di u schedariu per difettu, torneremu à la tabulazione "Casa". Per salvà e modifiche, cliccate nantu à u bottinu in forma di dischetto in u angulu in alto à sinu di a finestra.
- Se avete bisognu di stampà tuttu u foglio o un altru pezzu, allora in questo casu vi fate bisognu di rimuovere a zona di stampa fissa. Esiste in a tabulazione "Layout di pagina", cliccate nantu à u nastro nantu à u bottinu "Area di stampa". In a lista chì si apre, cliccate nantu à l'elemento "Rimuovi". Dopu à queste azioni, a zona di stampa in stu documentu hè disattivata, cusì, i paràmetri sò restituiti à u statu di difettu, cum'è l'utente ùn hà cambiatu nunda.
Comu pudete vede, ùn hè micca cusì difficiule definisce un fragmentu specificu per a uscita à una stampante in un documentu Excel, cum'è pò sembra à qualcunu a prima vista. Inoltre, pudete definisce una zona di stampa permanente, chì u prugramma offre per stampà u materiale. Tutte e impostazioni sò fatte in solu pochi clic.