Usendu WinRAR

U formatu RAR hè unu di i modi più popolari per archivà i file. U prugramma WinRAR hè a migliore applicazione per u travagliu cù stu furmatu. Quessa hè in gran parte à causa di u fattu chì anu avè u listessori sviluppatore. Scopemu cumu aduprà l'utilità WinRAR.

Scaricate l'ultima versione di WinRAR

A creazione di archivi

A funzione primaria di u prugramma VINRAR è di creà archivi. Pudete archivà i schedari selezziunendu l'elemento "Add files to archive" in u menù contestuale.

In a prossima finestra, avete da definisce l'impostazioni di l'archive da creà, cum'è u so formatariu (RAR, RAR5 o ZIP), è a so posizione. Indettu dinò u gradu di compressione.

Dopu à quessa, u prugramma esegue una compressione di file.

Per di più: cumpressione di i file in WinRAR

Sciprime i file

I file ponu esse unzipped extrà senza conferma. In questo casu, i schedari sò estratti in a stessa cartella cum'è l'archiu.

Ci hè ancu a opzione per estrà à u cartulare specificatu.

In questu casu, l'utente quissu seleziona u cartulare in u quale i schedari disimballati saranu salvati. Quandu aduprate stu modu di spacchiatura, pudete ancu ponu qualchi altri parametri.

Per sapè di più: cume unzip u lima in WinRAR

Impostà una password per l'archive

Perchè i schedari in l'archive ùn puderanu micca esse visti da un foraster, pò esse rovinatu. Per definisce a password, hè basta à arricrà e impostazioni in a sezione specializata per a creazione di l'archive.

Dunque ci vole à intrà a password chì voglii setizà duie volte.

Per di più: cumu passà l'archiu in WinRAR

Rimuà una password

A rimozione di a password hè ancu più faciule. Quandu prova à aprite un file zip, u prugramma VINRAR vi chiederà di sente una password.

Per rimuovere in permanenza a parola, avete bisognu di disimballà i schedari da l'archiviu è dopu imballarli nuvuli, ma, in questo casu, senza una procedura di crittografia.

Per di più: cume si elimina a password da l'archiviu in WinRAR

Cumu si pudete vede, l'implementazione di e funzioni di basa di u prugramma ùn deve micca dà difficoltà significative per l'utenti. Ma, queste caratteristiche di l'applicazione ponu esse assai utili quandu lavoranu cun archivi.