A rete sociale Facebook hà principiatu à pruvà un novu strumentu per a monetizzazione di gruppu - abbonamenti. Solu, i proprietarii di a comunità puderanu impostà una quota mensile per l'accessu à u cuntenutu copyright o cunsiglii in quantità di $ 5 à $ 30.
I gruppi privati pagati esistevanu nantu à Facebook prima, ma a so monetizzazione hè stata fatta aggirà i canali ufficiali di u social network. Ora i amministratori di tali cumunità ponu avà a carica di l'utenti centralmente - attraverso l'applicazioni di Facebook per Android è iOS. Finu à u sumentu, hè solu un solu numeru di gruppi chì sò stati capaci di aduprà u novu strumentu. Tra quelli - una cumunità dedicata à l'ingressu di l'università, l'appartenenza à chì costa $ 30 à u mese, è un gruppu nantu à l'alimentazione sana, induve per $ 10 pudete ottene consigli individuale.
À principiu, Facebook ùn pianifia micca d'imputà à i amministratori una missione per l'abbonamenti venduti, ma in u futuru l'introduzione di tale tassa ùn hè micca sclusu.