Trasferisce i cuntenuti di una unità flash aviabile à un altru

L'unità flash USB di avvicinamentu hè diversa da u normale - basta copierà u cuntenutu di u boot USB à un computer o un altru discu ùn funziona. Oghje ti presenteremo e scelte per risolve u prublema.

Cume copia i unità flash aviabile

Comu dighjà menzionatu, a copiata usuale di file da un dispositivu di archiviazione avviabile nant'à un altru ùn porta micca risultati, cume i drive flash aviabile usanu u so marcatu di sistema di file è partizioni di memoria. Eppuru, ci hè a possibilità di trasferisce a maghjina scritta in a drive flash di OS - si tratta di una clonazione di memoria completa, è mantene tutte e funzioni. Per fà ciò, aduprà un software speciale.

Metudu 1: Strumentu di l'immagine di USB

Una piccula utilità portatile YUSB Image Tule hè ideale per risolve u nostru prublema di oggi.

Scaricate USB Tool Tool

  1. Dopu avè scaricatu u prugramma, scompattate l'archive cun ellu in un locu da u discu duru - stu prugramma ùn necessita di installazione in u sistema. Dopu cunnesse una unità USB flash aviabile à u vostru PC o laptop è dopu cliccate nantu à u file eseguibile.
  2. In a finestra principale à sinistra ci hè un pannellu chì mostra tutte e unità cunnesse. Selezziunu bootable cliccendu annantu à ellu.

    U bottinu hè situatu in u basu à destra. "Backup"avete bisognu à cliccà.

  3. Una finestra di dialogo apparirà. "Esploratore" cù una scelta di un locu per salvà l'immagine risultante. Sceglite u diritta è premete "Salvà".

    U prucessu di clonazione pò piglià un bellu tempu, cusì abbità. À a fine di questu, chjude u prugramma è scucciunu u drive.

  4. Cunnessi a seconda unità flash à a quale vulete salvà a copia. Avvia YUSB Image Tools è selezziunate u dispositivu chì avete bisognu in u listinu pannellu di a sinistra. Allora truvate u pulsu sottu "Ripristinare"è cliccate nant'à.
  5. A finestra di dialogo riappare. "Esploratore"induve vole à sceglie a immagine creata in precedenza.

    Cliccate "Apertu" o dopu cliccate nantu à u nomu di u schedariu.
  6. Confirmate e vostre azzioni, cliccando nantu à "Sì" è aspettate chì a prucedimentu di recuperu sia finitu.


    Fattu - a seconda unità di flash sarà una copia di u primu, chì hè ciò chì avemu bisognu.

Ci sò parechji svantaggi di stu metudu - u prugramma pò rifiutà di ricunniscà alcuni mudelli di unità di flash o creà immagini sbagliate da esse.

Metudu 2: AOMEI Assistant Partition

Un potente prugramma per gestisce a memoria di e unità di discu duru è USB hè utile per noi in a creazione di una copia di u drive flash aviabile.

Scaricate AOMEI Assistant Partition

  1. Installate u software nantu à u computer è aprite. In u menù, selezziunate elementi "Maestru"-"Copia Stregera di Sò".

    Celebrate "Copia rapidamente u discu" è spingi "Prossimu".
  2. Dopu avete bisognu di sceglie u drive di boot da chì a copia sarà fattu. Cliccate nantu à quessa è cliccate "Prossimu".
  3. U passu chì cioè hè di sceglie a unità flash finale, chì vulemu vede cum'è a prima copia. Simili, marca quella chì avete bisognu è cunfirmi cun pressione di. "Prossimu".
  4. In a finestra di anteprima, selezziunate a scelta "Adatta parti partizioni di u discu".

    Confirmate a vostra scelta cliccendu "Prossimu".
  5. In a prossima finestra, cliccate "The End".

    Di ritornu in a finestra principale di u prugramma, cliccate nantu à "Applicà".
  6. Per inizià u prucessu di clonazione, presse "Vai".

    In a finestra di avvertimentu vi tocca à cliccà "Sì".

    Una copia sarà fatta per un bellu periodu, cusì puderete lasciate u computer solu è fà qualcosa d'altri.
  7. Quandu a procedura hè completa, cliccate nant'à "OK".

Ùn sò micca quasi prublemi cù stu prugramma, ma in certi sistemi ùn si riesce à candidà per ragioni inespressi.

Metru 3: UltraISO

Una di e soluzioni più diffuse per a creazione di unità flash aviabile hè ancu capace di fà copie di elli per a registrazione successiva à altre unità.

Scaricate UltraISO

  1. Cunnesse i vostri unità flash à u computer è fate u UltraISO.
  2. Selezziunu da u menù principale "Bootstrapping". Prossima - "Crea una dischetto di immagine" o "Crea una immagine di u discu duru" (Quessi metodi sò equivalenti).
  3. In u casu di dialogu in a lista di discesa "Unità" Duvete selezziunà u vostru drive boot. À u paragrafo Salva cum'è sceglite un locu induve l'immagine di u drive flash sarà salvatu (prima di quì, assicuratevi chì avete abbastanza spaziu nantu à u discu rigiu selezionatu o a so partizione).

    Appughjà "Fà", per inizià u prucessu di salvà a maghjina di u drive flash aviabile.
  4. Quandu a procedura hè finita, cliccate "OK" in u casu di missaghju è disconnisciunà da u discu di u boot di u PC.
  5. U prossimu passu hè di scrive l'immagine risultata à u seconda unità flash. Per fà quessa, selezziunu "File"-"Apertu ...".

    In a finestra "Esploratore" selezziunate a maghjina ottenuta in precedenza.
  6. Sceglite l'alimentu di novu "Bootstrapping"ma sta volta cliccate "Burn Burn Disk Image ...".

    In a finestra di utilità di u registru in a lista "Unità di Disk" Installate u vostru seconda unità flash. Scrivere metru di set "USB-HDD +".

    Verificate chì tutte e impostazioni è i valori sò impostati currettamente, è preme "Prisente".
  7. Assicurà a formattazione di u drive di Flash cliccendu "Sì".
  8. U prucedimentu di registrà a maghjina in un drive flash, chì ùn hè diversu da u solitu, cumincerà. Una volta finitu, chjappate u prugramma - a seconda unità di flash hè oghje una copia di u primu azzardo in bootabile. A propositu, usà UltraISO pò esse clonatu è unità di memoria flash multiboot.

Di conseguenza, vulemu truvà a vostra attenzione - i prugrammi è algoritmi per travaglià cù elli puderanu ancu aduprà oghje per scatta immagini di unità flash convenzionali - per esempiu per a ripresa successiva di i schedari ch'elli cuntenenu.