Vi invita dinò à immergerisi in a realtà stupenda di u software Photoshop.
Oghji, in a nostra lezione, esploreremu un altru tema affascinante chì face solu a nostra foto in qualcosa di straordinariu è interessante.
Parleremu cun voi nantu à cume à fà a selezzione di un culore in stu prugramma.
A volte in u prucessu di edizione ci hè una necessità di enfatizà un oggettu particulare in a immagine. Testemu à fà ciò cun voi.
Aspetti principali
Per chì u nostru prucessu di travagliu sia statu successu, u primu cosa hè di familiarizzià cù a parte teorica.
Per mette in evidenziu un culore, avete bisognu di aduprà strumenti quali "Color Range".
In sta lezione, utilizeremo Photoshop CS6 per a mudificazione. Avemu a versione Russified, chì hà molte differenze da a serie di prugrammi precedente.
Ci hè un altru toolkit chì porti assai parechja cù a "gamma di culori", u so nome "Bacchetta magica".
Ci si ricorda chì questu opzione hè stata usata ancu in a prima serie di Photoshop, allora ùn ci hè nisun segrellu chì, in stu mumentu, i sviluppatori anu publicatu strumenti più freschi è più caratteristiche à u mercato di software. Dunque, per queste ragioni, ùn aduprà micca a bacchetta magica in sta lezione.
Cumu evidenzia un culore
Per activare "Color Range"primu di tutti apru a sottusezzione "Highlight" (Vede a vista di cunsideru sopra), chì hè situata in a barra di strumentu superiore di u prugramma Photoshop.
Appena si vede u menù, duvimu selezziunà a linea cù u cinturone di sopra. Ci si faci chì l'installazione di e caratteristiche possa diventà troppu complicata è troppu confusa, ma a cumplessità, se guardate più attentamente, stu prucessu ùn hè micca a so situ.
In u menù truvatu "Selezziunu"induve hè pussibule di definisce a gamma di culore, chì si divide in dui tippi: a seria standard di u setu finitu o un setu simile di culori, chì sò ottenuti da u scopu di a nostra editazione stessa.
Caratteristica standard "Per esempi", cusì ci vole à chì avete pudete fà unu o l'altru scelta di i culori da l'imagine curretta.
Per selezziunate una coppia di spazii cù u listinu di culori, avete bisognu cliccà nantu à a parte desiderata di a foto. Dopu tali manipolazioni, u prugramma Photoshop hà sceltu punti / pixel simili in a parte di a nostra foto chì avete specificatu.
Hè impurtante sapè chì in a zona inferiore di a finestra cù e caratteristiche di una serie di culori chì pudete vede in u modu di anteprima di a nostra foto, chì à a prima vista sembra cumplettamente nera.
Nota chì e superficie chì avemu identificatu in tuttu, diventeranu bianche è chì ùn hè micca toccu, cusì serà una ombra nera.
L'applicazione di una gamma di culori hè da l'azione di a pipetta, di cui trè tippi chì sò in a stessa finestra cù e caratteristiche, ma da u so latu dirittu.
Ci si ricorda chì, dopu appiccà a pipetta nantu à u culore sceltu in a maghjina, u prugramma seleziona di modu indipendente i pixel in una foto chì hà un rughjonu di colore simile, è chì e ombre chì sò un pocu più scure o avianu un colore più chjaru.
Per definisce u spaziu di u livello di intensità, aduprate l'opzione "Spread" in a edizione. Spostate u cursore in a direzzione desiderata in a manera solita.
Più altru u valore, i più sfumaturi di u culore selezionatu saranu evidenziati in l'immagine.
Nantu à a pressione di un bottinu Ok, una selezzione apparirà nantu à l'immagine, copre i tinte selezionate.
Avendu a cunniscenza ch'e aghju spartita cun voi, puderete beni da capiscia u "Colour Range" toolkit.