Rimuovi Windows.old in Windows 10

Ora, in l'età di tecnulugia di i mobili è di i gadgets, cunnessione di i so rete in a casa hè una opportunità assai pratica. Per esempiu, pudete organizzare un servitore DLNA in u vostru computer chì distribuerà video, musica è altri contenuti media à u restu di i vostri dispositivi. Vedemu chì pudete creà un puntu simile in un PC cù Windows 7.

Vede ancu: Cumu fà un server terminal da Windows 7

Organizzazione di server DLNA

DLNA hè un protocollo chì dà una capacità di vede u cuntenutu media (video, audio, ecc.) Da vari dispositivi in ​​modalità streaming, chì ùn avete micca una scarica completa di file. A principale situazione hè chì tutti i dispositivi duveranu esse cunnessi à a stessa rete è supportà sta tecnulugia. Allora, prima di tuttu, avete bisognu di creà una rete domestica, se ùn l'avete micca avè. Pò esse organizzata aduprendu à tempu cunnessi cunnesse è cablata.

Come a maggior parte di e altre attività in Windows 7, pudete organizzare un servitore DLNA cù l'aiutu di software di terze parti o solu cù e capacità di u vostru strumentu di sistema di operazione propiu. Dopu, guarderemo varie opzioni per creà un tale puntu di distribuzione in più dettu.

Metudu 1: Server di Casa Media

U prugramma più spicile di terze parti per creà un servitore DLNA è HMS ("Home Media Server"). Dopu, esamineremo in dettaglio cumu pò esse adupratu per risolve u prublema postu in stu articulu.

Scaricate Home Media Server

  1. Eseguite u schedariu d'installazione di u Home Media Server scaricatu. A verità di integrità di u kit di distribuzione sarà automaticamente effettuata. In u campu "Catalogo" Pudete registrà l'indirizzu di u cartulare induve sarà spacchiatu. Tuttavia, quì pudete lasciate u valore predefinitu. In stu casu, basta à premete Run.
  2. U kit di distribuzione sarà spaccatu in u cartulare specificatu è subitu dopu à chì a finestra d'installazione di u prugramma si aprirà automaticamente. In un gruppu di campi "Directory di stallazione" Pudete specificà a partizione di u discu è u percorso à a cartella duve vulete installà u prugramma. Per difettu, si tratta di un sottodirectory di u directory di stallazione standard di u prugramma nantu à u discu. C. Senza necessità spiciali, si consiglia di micca cambià sti parametri. In u campu "Gruppo di prugramma" u nomu sarà visualizatu "Servitore di Media Home". Inoltre, senza a necessità di micca ragione per cambià stu nome.

    Ma contru u parametru "Creà un cuminciamentu di u desktop" Pudete purtà una marcata, cum'è ùn hè micca selezziunata per difettu. In stu casu, nantu à "Desktop" Apparirà un'icona di prugramma chì simplificarà di più u so lancio. Poi premete "Install".

  3. U prugramma sarà installatu. Dopu à quessa, una finestra di dialogo apparirà chiede à voi chì vulete inizià l'applicazione subitu ora. Dà clica "Sì".
  4. L'interfaccia di u servitore di Media Home aprirà, è una shell primaria di più. A so prima finestra indica u tipu di dispositivo (predefinito hè Dispositivo DLNA), porta, tippi di schedari supportati è qualchi altri parametri. Se ùn sì micca un utente avanzatu, ti cunsigliu di ùn cambià nunda, ma cliccate solu "Prossimu".
  5. In a prossima finestra, i direttori sò assegnati in chì schedari sò dispunibuli per a distribuzione è u tipu di stu cuntenutu. Per impostazione predefinita, i cartulari standard chì seguenti sò apri in un cartulare d'utenti cumunu cù u tippu cuntenutu corrispondente:
    • "Videos" (film, sottodirectori);
    • "Musica" (musica, sottodirectori);
    • "Pictures" (foto, sottodirectori).

    U tippu di cuntenutu dispunibile hè evidenziatu in verde.

  6. Se vulete distribuisce da un cartinu non solo u tippu di cuntenutu chì li hè attribuitu per difettu, quì in questo casu hè necessariu cliccà nantu à u circunferenza bianca curretta.
  7. Si cambierà culore in verde. Ora, da questu cartulare sarà pussibule distribueru u tippu selezionatu di cuntenutu.
  8. Se vulete cunnesse una nova cartella per a distribuzione, allora in stu casu cliccate nantu à l'icona "Add" in a forma di una croce verde, chì si trova in u latu dirittu di a finestra.
  9. A finestra si aprirà "Selezzione di registru"induve avete à sceglie a cartella in u vostru discu duru o media externa cun chì volete distribuà cuntenutu media, è cliccate "OK".
  10. Dopu à quessa, u cartulare sceltu apparirà nant'à a listessa cum'è altri cartulari. Cliccando nantu à i bottoni cumpresi, in quantu di u culore viru sarà aghjunghiatu o cacciatu, pudete specificà u tipu di cuntenutu da distribuà.
  11. Se, anzi, vo vulete disattivà a distribuzione in un cartulare, in stu casu, selezziunate a cartella appropriata è cliccate "Elimina".
  12. Questu aprirà una finestra di dialogo in cui dite cunfirmà a vostra intenzione di sguassà a cartella cliccando "Sì".
  13. U cartulare sceltu sarà eliminatu. Dopu avete configuratu tutte e cartelle chì avete intenzione di aduprà per a distribuzione, è assignatu un tipu di cuntenutu, cliccate "Fatti".
  14. Si aprirà una finestra di dialogo chiede à scansà i cataloghi di risorse media. Qui ci vole à cliccà "Sì".
  15. A pratica sopra riportata sarà effettuata.
  16. Dopu a scansione hè finita, a basa di dati di prugramma sarà creata, è vi sarà impurtatu à cliccà nantu à l'element "Chiudi".
  17. Ora, dopu chì e impegni di distribuzione sò fatti, pudete avizià u servitore. Per fà quessa, cliccate nantu à l'icona "Run" in a barra di strumentu orizzontale.
  18. Forse allora a finestra di dialogu aprirà "Windows Firewall"induve bisognu cliccà "Permette l'accessu"sì u numeru funzioni impurtanti di u prugramma saranu bloccate.
  19. Dopu à quessa, a distribuzione inizierà. Puderete vede u cuntenutu dispunibile da dispositivi chì sò cunnessi à a rete attuale. Sì avete bisognu di spegnere u servitore è smettere di distribuisce u cuntenutu, cliccate nantu à l'icona. "Stop" in a barra di strumenti di u Home Media Server.

Metudu 2: LG Smart Share

A differenza di u prugrammu precedente, l'applicazione LG Smart Share hè stata disignata per creà un servitore DLNA in un computer chì distribuisce u cuntenutu à i dispositivi fabbricati da LG. Hè cusì, per una banda, hè un prugramma più spezializatu, ma à l'altra, permette di scambià a qualità di un gruppo di dispositivi specifichi.

Scaricate LG Smart Share

  1. Spacchite l'archiu scaricatu è fate u file di installazione situatu in ellu.
  2. A finestra di benvenuta si aprirà. Installazione Assistentiin chì stampa "Prossimu".
  3. Poi a finestra cù l'accordu di licenza sarà aperta. Per esse accettatu, devi cliccare "Sì".
  4. In u prossimu passu, pudete specificà u directory di installazione di u prugramma. Per difettu questu hè un directory. "LG Smart Share"chì hè situatu in a cartella genitore "LG Software"situatu in u repertoriu standard per u piazzamentu di prugrammi per Windows 7. Noi cunsiglii di micca cambià sti impostazioni, ma cliccate solu "Prossimu".
  5. Dopu à ciò, LG Smart Share sarà installatu, è tutti i componenti di sistema necessarii in casu di a so assenza.
  6. Dopu chì a procedura hè stata cumpleta, un finestra apparirà chì vi informerà chì l'installazione hè stata cumpletata cù successu. Hè ancu necessaria di fà qualchì regolazione. Prima di tutti, fatti attenzione à u parametru oppositu "Include tutti i servizii di accesso di dati SmartShare" ci era un zuccheru. Se per qualchì ragione hè assente, allora hè necessariu piazzà sta marca.
  7. Per difettu, u cuntenutu sarà distribuitu da cartelle standard. "Musica", "Foto" è "Video". Se vulete aghjunghje una directory, in stu casu, cliccate "Cambia".
  8. In a finestra chì si apre, selezziunate a cartella desiderata è cliccate "OK".
  9. Dopu u directory desiderata hè visualizzata in u campu Installazione Assistenticliccate "Fatti".
  10. Dopu, una finestra di dialogo aprirà induve avete cunfirmà a vostra accettazione di l'infurmazioni di sistema aduprendu u LG Smart Share cliccendu "OK".
  11. Dopu à ciò, l'accessu per mezu di u protocollo DLNA sarà attivatu.

Metru 3: Strumenti propriu di Windows 7

Ora cunsiderate l'algitismu per creà un servitore DLNA cù u vostru strumentu di Windows 7. Per aduprà stu metudu, primu devi organizzare u vostru gruppu di casa.

Lezione: Creà un "Homegroup" in Windows 7

  1. Cliccate "Start" è andate à u puntu "Pannello di cuntrollu".
  2. In blocu "Rete è Internet" cliccate nantu à u nome "A scelta di opzioni di gruppu in casa".
  3. A shell di edizione homegroup si apre. Cliccate nantu à l'etichetta "Selezziunate le opzioni di i media in streaming ...".
  4. In a finestra chì si apre, cliccate "Abilita streaming in multimedia".
  5. Aferenta apre a cunca, induve in a zona "Nome di a biblioteca multimedia" avete bisognu di fà un nome arbitrariu. In a stessa finestra, i dispositivi chì sò attualmente cunnessi à a rete sò visualizzati. Assicuratevi chì tra elli ùn ci sia micca apparecchiature di terze parti per chì ùn vulete distribuire u cuntenutu media, è poi premete "OK".
  6. Dopu, torna à a finestra per cambià e impostazioni di u gruppu di casa. Comu pudete vede, un tick in fronte di l'elemento "Streaming ..." già installatu. Verificate e scatule contr'à i nomi di quelle biblioteche da i quali distribuerete cuntenutu per mezu di a rete, è poi premete "Salva modifiche".
  7. A causa di sti azzioni, un servitore DLNA sarà creatu. Pudete cunnessu ad essa da dispositivi di rete domestica chì utilizanu a password chì pone per creatu u vostru gruppu di casa. Se vulete, pudete cambià. Per fà quessa, avete bisognu di torna ind'è e impostazioni di u gruppu di casa è cliccate "Modifica a password ...".
  8. A finestra s'hè aperta, induve hè necessariu cliccà nantu à l'etichetta "Cambia password"È poi inserite l'espressione di codu desiderata da aduprà quandu cunnesse à u servore DLNA.
  9. Se u dispositiu à distanza ùn supporta micca alcun furmatu di cuntenutu chì distribuisci da u vostru computer, allora in stu casu pudete aduprà u lettore standard di Windows Media per ghjucà. Per fà quessa, eseguite u prugrammu specificatu è cliccate nantu à u pannellu di cuntrollu "Flusu". In u menu chì si apre, andate à "Permette a cuntrollu à tempu ...".
  10. Si aprirà una finestra di dialogo induve avete bisognu di cunfirmà e vostre azioni, cliccendu "Permette a cuntrollu à tempu ...".
  11. Ora pudete vede u cuntenutu da u lugiziu cù Windows Media Player, chì hè ospitatu in un servitore DLNA, cioè à u vostru computer.
  12. U svantaggiu principale di stu metanu hè chì ùn puderanu micca aduprà i proprietarii di edizioni Windows 7 "Starter" è "Home Basic". Pò esse adupratu solu da l'utenti chì anu installatu a edizione Home Premium o altru. Per altri utilizatori, solu opzioni cù u software di terze parti restanu dispunibuli.

Comu pudete vede, a creazione di un servitore DLNA in Windows 7 ùn hè micca difficiule cum'è per sembra à parechji utilizatori. U stabilimentu più praticu è accuratu si pò fà cù prugrammi di terze parti per stu scopu. In più, una parte significativa di u travagliu nantu à a regolazione di i parametri in questo casu sarà effettuata da u prugrammu automaticamente senza intervenzione diretta di l'utente, ciò chì faciliterà assai u prucessu. Ma se sò contru à l'usu di applicazioni di terze parti senza necessità estrema, allora in questu casu hè pussibule di accordà u servitore DLNA per distribuisce u cuntenutu media à chjamà solu u vostru sistema operativo. Ancu chì l'ultima caratteristica ùn hè micca dispunibile in tutte le edizioni di Windows 7.