A maiò parte di i utilizatori anu pigliatu u serviziu mail da mail.ru. È malgradu u fattu chì stu serviziu abbia una interfaccia web conveniente per travaglià cù posta, ancu qualchi utilizatori preferenu travaglià cù Outlook. Ma, per esse capace di travaglià cù e-mail da posta, devi configurà correttamente u vostru client mail. È oghje avemu da guardà à cume mail ru hè configuratu in Outlook.
Per aghjunghje un account in Outlook, bisogna andà à i parametri di l'account. Per fà quessa, andate in u menu "File" è espandite a lista "Configurazione di a conta" in a sezione "Dettagli".
Ora cliccate nantu à u cumandamentu appropriatu è a finestra "Account Setup" si aprirà davanti à noi.
Eccu, cliccate nantu à u bottinu "Crea" e procedi à l'assistente di configurazione di cunte.
Eccu sceglite u metudu per stabilisce i parametri di account. Ci hè dui opzioni da scegliere - automatica è manuale.
Di norma, u cuntu hè configuratu in modo automaticu, perchè questu metudu avemu da pruponera prima.
Configurazione automatica di u cuntu
Dunque, lasciamo u passaghju in a "Account di e-mail" posizione è compie tutti i campi. In questu casu, vi ponite attenzione à u fattu chì l'indirizzu di e-mail sia entratu cumpletamente. Altrimenti, Outlook ùn basta micca pò truvà e impostazioni.
Dopu avete riempitu tutti i campi, cliccate nantu à u bottinu "Avanti" è aspettate chì Outlook finiscini di fà a configurazione di u record.
Una volta tutti i parametri sò stati selezionati, videmu u missaghju cumpresu (vedi a screenshot sottu), dopu chì pudete cliccà nantu à u "Finish" e comincia a riceve e mandà e lettere.
A configurazione di u cuntu manuale
Malgradu u fattu chì a manera automatica di configurà un account in a maiò parte di i casi ti permette di fà tutte e impostazioni necessarie, ci sò ancu casi chì avete bisognu di specificà i parametri manualmente.
Per fà ciò, aduprate a configurazione manuali.
Impostate u passu per "Configurazione manuali o tipi di servitori addizionali" è cliccate nantu à u pulsante "Avanti".
Chì u serviziu di posta Mail.ru pò travaglia à tempu cun u protocollo IMAP è cun POP3, quì lasciavule l'interruttore in a situazione in cui hè situata è procedi à u passu chì seguite.
A stadi, hè necessariu riempe i campi listati.
In a "Informazione per l'Utilizzatore", inserite u vostru propriu nome è indirizzu email pienu.
A rùbbrica "Informazioni nantu à u servitore" compie u modu:
Tipu di account selezziunate "IMAP" o "POP3" - se volete configurà un account per travaglià sottu stu protocolu.
In u campu "Servitore di posta in entrata" specificiamo: imap.mail.ru, se u tippu di u record hè sceltu IMAP. Di conseguenza, per l'indirizzu POP3 sarà simule questu: pop.mail.ru.
L'indirizzu di u server di posta in uscita sarà smtp.mail.ru per IMAP è POP3.
In "Accessu", inserite u vostru username è password da u mail.
Dopu, andate in l'impostazioni avanzate. Per fà quessa, cliccate nantu à u bottu "Altro impostazioni ..." è in a finestra di "Parola di posta Internet" andate in la scheda "Avanzata".
Quì ci vole à specificà i porti per IMAP (o POP3, secondu u tippu di cuntabile) è i servitori SMTP.
Se configurate un account IMAP, allora u numeru di portu di stu server hè 993, per POP3 - 995.
U numeru di portu di u servitore SMTP in dui tipi hè 465.
Dopu avè specificatu i numeri, cliccate nantu à u pulsante "OK" per confermà a cambiazione di parametri è cliccate "Next" in a finestra "Add account".
Dopu, Outlook, verificà tutte e impostazioni è prova a cunnessione cù u servore. Sì riescenu, vedite un missaghju chì l'impostazione hè stata rinumata. Altrimenti, avete bisognu di andà torna è verificà tutte e impostazioni fatte.
Dunque, a configurazione di un account pò esse fatta sia manualmente sia automaticamente. A scelta di u metudu dipende se avete bisognu di entrà parametri supplementari o micca, è ancu in casi chì ùn anu pussutu truvà i parametri automaticamente.