VkOpt for Opera: un set di strumenti per a cumunicazione in u social network VKontakte

Avemu annunziatu ripetutamente u fattu chì, prima o dopu, tutti i utilizatori di computatori è urdinatori si trovanu à fassi cun a necessità di stallà u sistema operativu. À u stadiu iniziale di sta procedura, un prublema si pò ghjunghje quandu l'OS rifiuta pianamente di vede u drive. Più probabilmente u fattu hè chì hè statu creatu senza u supportu di UEFI. Allora, in articulu di oggi, vi spieghjaremu cumu creà una unità flash USB di avviative cù UEFI per Windows 10.

Crea un flash drive USB di bootable cù Windows 10 per UEFI

UEFI hè un'interfaccia di gestione chì permette à u sistema operativu è u firmware di interagisce correttamente. Hè rimpiazzatu u cunnisciutu BIOS. U prublema hè chì per installà u OS in un computer cù un UEFI, devi creà una unità cù u supportu adeguatu. Altrimenti, ci sò state difficoltà in u prucedimentu di l'installazione. Ci hè dui metudi principali chì vi permetteranu di avè u risultatu desideratu. Ci dirà ancu di più.

Metudu 1: Strumenti di creazione media

Avemu immediatamente piacè attirà a vostra attenzione nantu à u fattu chì questu metudu hè adatto solu solu quandu un drive flash USB bootable hè creatu nantu à un computer o laptop cun UEFI. Altrimenti, u drive hè creatu cù una "nitidezza" sottu à u BIOS. Per implementà u vostru pianu, avete bisognu di l'utilità Strumenti di creazione media. Scaricate-u à u ligame sottu.

Scaricare Strumenti di Creazione Media

U prughjettu stessi serà simu tale:

  1. Preparà una unità flash USB, chì dopu sarà caricata cù u sistema operativu Windows 10. A capacità di memoria di u drive hè di almeno 8 GB. In più, hè necessariu preformatatu.

    Per saperne di più: Utilità per formattazione di unità flash è dischi

  2. Lancia u Strumentu di Creazione Media. Sarà necessariu aspettà un pocu di ghjornu chì l'applicazione è u sistema operativo sò finiti. Cume di regula, ci hè da pochi secondi à minuti.
  3. Dopu un pocu di tempu, vedite nantu à u schermu u testu di l'accordu di licenza. Fighjate a vulintà. In ogni casu, per cuntinuà, avete accettatu tutte e condizioni. Per fà quessa, cliccate nantu à u butteiu cù u listessimu nome.
  4. Dopu, a finestra di preparazione riapparerà. Avemu da aspettà un pocu di più.
  5. In a prossima tappa, u prugramma offre una scelta: aggiornate u vostru computer o creete un drive di installazione cù u sistema operativu. Sceglite a seconda opzione è premete u pulsante "Prossimu".
  6. Avà avete bisognu di specificà parametri cum'è a lingua di Windows 10, release and architecture. Ùn vi scurdate di scegliete a casella "Usate l'impostazioni consigliate per questu computer". Poi cliccate nantu à u pulsante "Prossimu".
  7. L'ultimu ma un passu sarà a scelta di u trasportatore per u futuru OS. In stu casu, selezziunate l'elemento "Unità flash USB" è cliccate nantu à u pulsante "Prossimu".
  8. Rimane solu sceglie da a lista l'unità flash USB chì hà da stallà Windows 10 in futuru. Sceglite a periferica in a lista è preme torna una volta "Prossimu".
  9. A questu a vostra participazione finisce. Dopu, avete bisognu di aspettà finu chì u prugramma carrega l'image. U tempu di esecuzione di sta operazione dipende da a qualità di a cunnessione Internet.
  10. À a fine, u prucessu di registrazioni di l'infurmazioni scaricate nantu à i supporti selezionati in precedenza cumincerà. Avemu da aspettà una volta.
  11. Dopu un pocu di ghjornu, un missaghju si vene à chjave in u schermo à nantu à u cumplimentu cù successu di a procedura chì hè in scena. Ùn resti chì fermà a finestra di prugramma è pudete procedere cù l'installazione di Windows. Sì ùn avete micca fiducia in e vostre abilità, vi propemu di leggere l'articolo educativu separatu.

    Leggi ancu: Guida di Installazione di Windows 10 da una Unità Flash USB o Disk

Metudu 2: Rufus

Per aduprà stu metudu, avete bisognu di ricorrerà à l'aiutu di Rufus, l'applicazione più conveniente per risolve u nostru problema attuale.

Vede dinò: Prugrammi per creà una unità flash di avviatore

Rufus differisce di i concorrenti non solu per a so interfaccia user-friendly, ma ancu da a possibilità di sceglie u sistema target. È questu hè esattamente ciò chì hè necessariu in stu casu.

Scaricate Rufus

  1. Aprite a finestra di prugramma. U primu passu hè di definisce i parametri currispondenti in a parte superiore. In u campu "Dispositiu " devi specificà a unità flash USB chì hà da scrive l'image. Come una metà di l'iniziu, selezziunu u parametru "Disk o immagine ISO". À a fine, ci vole à specificà a via per a stessa immagine. Per fà quessa, cliccate "Selezziunu".
  2. In a finestra chì si apre, andate in a cartella induve l'immusione desiderata hè salvata. Selezziunu e cliccate nantu à u pulsante. "Apertu".
  3. À propiu sì, pudete scaricà l'image quì da Internet, o pudete ritornà à u articulu 11 di u primu metudu, selezziunate l'element "Immagine ISO" è seguite e istruzioni.
  4. A seguitu, selezziunate u sistema di destinazione è di sistema in a lista per creà una unità USB di avviatore. Come u primu, specificate "UEFI (non CSM)"è u secondu "NTFS". Dopu avè stabilitu tutti i parametri necessarii, cliccate "Start".
  5. Apparirà un avvertenza chì, in u prucessu cù u drive flash, si sferenzanu tutti i dati dispunibili. Pressu "OK".
  6. U prucessu di preparazione è di creazione di un trasportatore hà inizio, chì duverà appena pochi minuti. À a fine di vede a figura chì seguita:
  7. Ciò significa chì tuttu hè andatu bè. Pudete rimuovere u dispositivo è procedere à l'installazione di u sistema operativo.

U nostru articulu hè venutu à a so conclusione logica. Speremu chì ùn avete micca difficoltà è problemi in u prucessu. Se avete bisognu di creà una unità di installazione di Flash cun Windows 10 sottu u BIOS, vi propemu di leggere l'altru articulu, chì descrive in dettaglio tutti i metodi cunnisciuti.

Per saperne di più: Guida per creà una unità flash di avviative cù Windows 10