A creazione di test in Form Google


L'estensione STL si applica à parechji formati di file. In l'articolo d'oggi, vulemu parlà su elli è introdurà i prugrammi chì ponu apertura.

Modi per apri file STL

I file cun questu estensione pò appartene à u furmatu di layout per a stampa 3D, è sottotituli per video. Hè senza dì chì entrambe le opzioni ponu esse aperte per a visione è per edità. Un'altra variazione hè a lista di fiducia di u certificatu di sicurezza, ma l'utente normale ùn hè micca capace di manipularla. In più, l'estensione STL hà i firenze di stile Adobe Fireworks è risorse per parechji ghjochi video. Tuttavia, Adobi ha smettu di supportà i Fireworks in u 2013, è l'utente ùn pò mudificà direttamente e risorse di u ghjocu, dunque questi furmati ùn sò micca pertinenti.

Metudu 1: TurboCAD

A prima versione di u furmatu STL hè a disposizione per a stereolitografia, più cunnisciuta cum'è stampa 3D. L'algoritimu per l'apertura di i layout per a stampa tridimensionale, mostra u esempio di TurboCAD.

Scaricate TurboCAD

  1. Aprite u prugramma, selezziunate l'elemento menu "File"è poi articulu "Apertu".
  2. A finestra di dialogu aprirà. "Esploratore". Passà à u cartulare cù u documentu di destinazione. Vai à u cartulare desideratu, cliccate nant'à u listessu nant'à dispusitivu "File Type" è spiccà a casella "STL - Stereolitografia", allora evidenziate u schedariu STL è cliccate "Apertu".
  3. Disegnà per a stampa 3D apre in u prugramma di visione è di edizione.

TurboCAD hà un nummificiu d'inconvenienti (preziosu elevatu, nessuna lingua russa, interfaccia incomoda), perchè se u prugramma ùn si adatta micca, pudete aduprà a rivisione di prugrammi di disegni chì avemu compilatu: a maiò parte di elli ti permettenu di travaglià cù u formatu STL.

Metudu 2: EZTitles

A seconda versione cumuna di u formatu STL hè i sottotituli per i video secondu u standard di l'Unione Europea di Radiodiffusione. U megliu prugramma per a visione è a edizione di tali file sarà EZTitles.

Scaricate EZTitles da u situ ufficiale.

  1. Run u prugramma è cliccate nantu à l'elemento menu "Import / Export"selezziunà a scelta "Importu".
  2. A finestra si aprirà. "Esploratore"unni si ghjunghjite à u cartulare cù u schedariu di destinazione. Avutu fattu sta, selezziunate STL è preme "Apertu".
  3. A finestra di l'impostazioni di l'importazione apparirà. Nantu à a maggior parte di i casi, ùn hà micca bisognu à cambià di nulla, dunque cliccate "OK".
  4. U schedariu sarà carregatu in u prugramma. In a parte sinistra di l'interfaccia ci hè una finestra per vede i sottotitoli in u schermu, a destra - a versione testu.

Stu metudu hà parechji difetti. EZTItles hè un prugramma pagatu cù grandi limitazioni di a versione di prova. Inoltre, stu software hè distribuitu esclusivamente in inglese.

Conclusione

À a conclusione, rimarcu chì a maiò parte di i file STL esistenti appartenenu à u tippu di layout per a stampa 3D.