Revisione ISkysoft Video Editor è Distribuzione di Licenze

Recentemente aghju scrittu nantu à u megliu di u megliu novu prugramma di montage di video liberu è oghje aghju ricevutu una lettera cun una proposta per mette in evidenza a distribuzione libera di tale prugramma da iSkysoft. Qualchì cosa à spessu cù distribuzioni, ma di colpu sarà utili per voi. (Pudete ancu ottenere una licenza per un prugramma per creà DVD). Se ùn vulete leghje tuttu u testu, allora u ligame per avè a chjave in fondo à l'articolo.

À propiu sì, quelli chì seguenu e mo pubblicazioni anu probabilmente vistu ch'elli usavanu di cuntattàmi da Wondershare à propositu di distribuzioni è recensioni. L'ale di ieri, per esempiu, hà dettu circa unu di u so software di conversione video. Apparentemente, iSkysoft hè un clone di sta cumpagnia, in ogni casu, anu esattamente u listinu prugrammu, chì differisce solu in u logo. È mi scrivinu lettere da persone diverse, sò cifrate.

Chì un editor video hè distribuitu

iSkysoft Video Editor è un prugramma di currezioni video abbastanza semplici, ma, in generale, più funzionale di u stissu Windows Movie Maker, mentre ùn hè più difficiule per un utilizatore novizio. Un svantaggiu per certi utilizatori pò esse u fattu chì solu l'inglese è u ghjapinu sò lingue supportate.

Ùn ùn diceraghju micca in dettu cume di edità a video in u prugramma, ma mostra puru qualche schermata cù spiegazioni affinchì puderebbe decede sì avete bisognu dì o micca.

A finestra principale di iSkysoft Video Editor hè concisa: in fondo, pudete vede una linea timeline cù tracce di video è audio, a parte superiore hè spartita in dui parti: u latu dirittu mostra una previsualizzazione, è in l'à a sinistra si pò importà file video è altre funzioni chì ponu cambià cù pulsanti o tabulazioni sottu .

Per esempiu, pudete selezziunate i vari effetti di transizione nant'à a scheda Transizioni, aghjunghjite testu o effetti à u video cliccendu nantu à l'elementi corrispondenti. Hè pussibule di fà un screensaver per u vostru video selezionendu unu di i mudelli è l'imposta per solu.

Screensavers per video

I file aggiunti, audio è video (o registravuli da una webcam, per i quali un pulsu hè furnitu assai sopra) ponu esse trascinati direttamente (effetti di transizione ponu trascinà ancu à i giunti tra i video) in a timeline è ponu cume si desidera. Inoltre, quandu selezziunu un file in a timeline, i pulsanti sò attivati ​​per reculturà u video, aghjunghjendu à u so culore è u so contrastu, è eseguenu altre trasformazioni, per esempiu, l'utunu di putenza inizia cù u pulsante di più, permettendu di applicà effetti individuali a facce è à qualchì altro. (Iu ùn l'aghju provatu micca in travagliu).

Comu pudete vede, tuttu hè abbastanza sèmplice, è l'insieme di funzioni ùn hè micca tantu chì era difficiule da trattà cun. Cum'è avessi scrittu in precedenza, l'edizione di video in iSkysoft Video Editor hè u più faciule cum'è l'editore MovieMaker.

Una bona caratteristica di questu editor editor hè u supportu di un gran numaru di formati video per l'esportazione: ci sò profili predefiniti per i vari dispositivi, più u formatu di u schedariu video chì devia esse sparatu, pudete configurà finu manualmente.

Cumu avè una licenza per liberu è duve scaricà u prugramma

A distribuzione di licenze per iSkySoft Video Editor è DVD Creator hè puntata per a festa chì si faci in u continente di America di u Nordu è dura 5 ghjorni (vale à dì, si capisce chì sinu u 13 di maghju 2014). Pudete truvà e chiavi è scaricà i prugrammi da //www.iskysoft.com/events/mothers-day-gift.html

Per fà quessa, inserite u nome è l'indirizzu di e-mail, riceverete a chiave di licenza di u prugramma. S'ellu ci hè, se a chjama ùn hè truvata, cunsultate in u cartulare "Spam" (l'aghju aghjustatu). Un altru puntu: a licenza ricevuta durante a distribuzione ùn dà micca u dirittu d'aggiornu u prugramma.