Convertite file video MOV in formatu AVI

Un pocu raramente hè una situazione quandu avete bisognu à convertite file video MOV in u più popolari è supportatu da un gran numeru di prugrami diversi è in forma di dispositivi AVI. Vedemu cù l'aiutu di esattamente quali strumenti questu prugramma pò esse eseguita in un computer.

Conversione di u furmatu

Pudete convertite MOV in AVI, cum'è a maggior parte di i altri tipi di file, aduprendu cunvertitore software installatu nantu à u vostru computer o in i servizii in linea di riformattà. In u nostru articulu, sulu u primu gruppu di metudi serà consideratu. Descriveremo in dettaglio l'algitgiu di trasformazione in a direzzione specificata usando vari software.

Metudu 1: Format Factory

Prima di tutti, analizzate a procedura per fà a missione specifica in a fabbrica di cunvertitore universale Fàbrica.

  1. Aghjettu fattu formatariu. Sceglite una categoria "Video"sì un altru gruppu hè sceltu per difettu. Per andà à l'impostazioni di conversione, cliccate nantu à l'icona chì hà u nome in a lista di icone. "AVI".
  2. A finestra di conversione AVI inizia. Prima di tuttu, quì ci vole à aghjunghje u video originale per l'elaborazione. Cliccate "Add File".
  3. Attiva l'utramentu per aghjunghje un file cum'è una finestra. Inserite u cartulare di situ di u MOV originale. Selezziunu u schedariu video, cliccate "Apertu".
  4. L'oggiu selezionatu sarà aghjuntu à l'elencu di cunversione in a finestra di configurazione. Ora pudete specificà a situazione di a cunversione di directory di uscita. U caminu attuale à esse vene in u campu. "Cartella finale". Se hè necessariu, curretta. "Cambia".
  5. L'utunu cumincia. "Sfoglia cartelle". Highlight u directory desiderata è cliccate "OK".
  6. U novu parcorsu à u cartulare finale sarà visualizatu in "Cartella finale". Ora pudete cumplete e manipule cù l'impostazioni di cunversione cliccendu "OK".
  7. Basatu annantu à l'impostazioni specificate in a finestra principale di u Fattore Formatu, una attività di conversione sarà creata, chì i parametri principali sò specificati in una linea separata in a lista di cunversioni. Questa linea contiene u nome di u file, a so dimensione, a direzzione di a cunversione è u cartulare di destinazione. Per cumincià u trasfurmazione, selezziunate stu elementu in a lista è preme "Start".
  8. L'elaborazione di i file hà principiatu. L'utente hà a capacità di monitorà a marcia di u prucessu cù l'aiutu di un indicatore graficu in a colonna "Condition" è l'infurmazione chì hè visualizzata in percentuale.
  9. U perfezionamentu di u prucessu hè indicatu per l'apparenza di u status eseguitu in a colonna "Condition".
  10. Per veda u cartulare induve u file AVI risultatu hè situatu, selezziunate a linea per l'attività di conversione è cliccate nant'à u didicatu "Cartella finale".
  11. Si duverà "Esploratore". Si aprirà in a cartella induve u risultatu di a cunversione hè situatu cù l'estensione AVI.

Abbiamo descrittu l'algoritmosimu più semplice per a cunvertenza di MOV in AVI in Format Factor, ma, se vulete, l'usu pò aduprà l'impostazioni supplementari di u furmatu in uscita per avè un risultatu più accuratu.

Metudu 2: Qualsiasi Video Converter

Avà aghjunghjemu al studiu di l'algitimu di manipolazione per cunverghje MOV in AVI cù u convertitore video di Any Converter.

  1. Run Eni Converter. Esiste in a tabulazione "Conversione"cliccate "Add Video".
  2. A finestra di aghjunghje video si aprirà. Poi entra in a posizione di a cartella di u MOV originale. Dopu avè selezionatu u video, cliccate "Apertu".
  3. U nome di u video è u parcorsu à esse si aghjunghje à a lista di l'oggetti preparati à a conversione. Ora vi vole à sceglie u furmatu di cunversione finale. Cliccate nantu à u campu à a manca di l'elemento. "Conversu!" in forma di un bottinu.
  4. A lista di formati apre. Prima di tutti, cambia à "Video Files"cliccendu nant'à l'icona di a videocassetta à sinistra di a lista stessa. In a categoria "Video Formati" sceglie opzione "Movie AVI personalizatu".
  5. Ora hè ora di specificà a cartella in uscita induve u file elaboratu sarà piazzatu. U so indirizzu hè espositu in u latu dirittu di a finestra in a zona "Output Directory" Impostazioni di blocchi "Installazione di basa". Sì necessariu, cambia l'indirizzu attualmente specificatu, cliccate nantu à l'immagine di cartella à a destra di u campu.
  6. Attivatu "Sfoglia cartelle". Fate una selezzione di u directory di destinazione è cliccate "OK".
  7. Sentieru in a zona "Output Directory" si sustituisce cù l'indirizzu di u cartulare sceltu. Ora pudete cuminciare à trattà u schedariu video. Cliccate "Conversu!".
  8. Inizia l'eliminazione. L'utenti pò monitorà a velocità di u prucessu cù l'aiutu di un informatore graficu è percentuale.
  9. Appena u prucessu hè finitu, aprirà automaticamente. "Esploratore" in u locu chì cuntene u video AVI riformattatu.

Metru 3: Xilisoft Video Converter

Ora videmu cume fà operazione stà studiata aduprendu u convertitore video Xilisoft.

  1. Lanciatu Xylisoft Converter. Cliccate "Add"per cumincià à sceglie a video di fonte.
  2. A finestra di selezione comincia. Entrate in u cartulare di locazione MOV è marcate u schedariu video corrispondente. Cliccate "Apertu".
  3. U nome di a clip hè aghjunghjatu à l'elenco di riformattamentu di a finestra principale di Xylisoft. Ora selezziunate u furmatu di cunversione. Cliccate nantu à a zona "Profilu".
  4. Un listinu di formati hè lanciatu. Prima di tutti, cliccate nantu à u nome di a modalità. "Multimedia format"chì hè posizionatu in verticale. Dopu cliccate nantu à u nome di u gruppu in u blocu centralizante. "AVI". Infine, nantu à a parte diritta di a lista, selezziunate ancu l'inserzione "AVI".
  5. Dopu parametru "AVI" apparse in u campu "Profilu" in u fondu di a finestra è in a colonna di u listessu nome in a righjoni cù u nomu di u clip, u passu chì vene dev'essiri assignà u locu induve u segnu riceve sarà trasmesso dopu l'elaborazione. A situazione attuale di stu cartulare hè stata registrata in a zona "Appuntamentu". Sì avete bisognu di cambià, allora cliccate nantu à l'elemento "Revisione ..." à a destra di u campu.
  6. L'utunu cumincia. "Open Directory". Inserite u cartulare induve volete conservà u AVI risultatu. Cliccate "Select Folder".
  7. L'indirizzu di u cartulare sceltu hè impurtatu in u campu "Appuntamentu". Avà pudete cuminciare à trattà. Cliccate "Start".
  8. Inizia l'elaborazione di u video originale. A so dinamica riflette l'indicatori grafichi in u fondu di a pagina è in a colonna "Status" in a linea di u nome di u roller. Mostra dinò l'infurmazioni nantu à u tempu trascorrente da u principiu di a procedura, di u restu di u tempu, cume a percentuale di a chjappu di u prucessu.
  9. Dopu à a fine di l'indicatore di prucessu in a colonna "Status" serà rimpiazzatu cù una bandiera verde. Hè ellu chì indica a fine di l'operazione.
  10. Per andà à u locu di u AVI finitu, chì avemu stabilitu in prima pagina, cliccate "Apertu" à a destra di u campu "Appuntamentu" è articulu "Revisione ...".
  11. Questu aprirà a zona video in a finestra. "Esploratore".

Come per tutti i prugrammi precedenti, s'ellu hè desideratu o necessariu, l'utente può mette in Xylisoft parechje impostazioni addizionali di u furmatu in uscita.

Metudu 4: Convertilla

Infine, fate attenzione à l'ordine in cui sò fatti azioni per risolve u prublema descritta in un picculu pruduttu software per convertisce oggetti multimediali Convertilla.

  1. Apri Convertilla. Per andà à a selezzione di u video sorgente cliccate "Apertu".
  2. Entra in l'aiutu di l'utensu aperto in a cartella cun a situazione di u MOV di sorgente. Selezziunu u schedariu video, cliccate "Apertu".
  3. Ora l'indirizzu à u video seleziatu hè registratu in a zona "File à cunverte". Dopu avete bisognu di sceglie u tipu di l'oggetto in uscita. Cliccate nantu à u campu "Format".
  4. Da a lista di formati visualizzati, selezziunu "AVI".
  5. Avà chì l'opzione richiesta hè registrata in a zona "Format", resti solu per specificà a cunversione di u dirittu di destinazione. U so indirizzu attuale hè situatu in u campu "File". Per cambià, duva necessariu, cliccate nantu à a foto cum'è una cartella cù una freccia à a sinistra di u campu specificatu.
  6. Scatta un selettore. Usate lu per aprite u cartulare induve avete intenzione di conservà u video resultatu. Cliccate "Apertu".
  7. L'indirizzu di u directory desiderata per salvà u video hè registratu in u campu "File". Avà da passà a prucessione di l'oggetto multimedia. Cliccate "Conversu".
  8. Inizia l'elaborazione di i file video. L'indicatore informa l'utente di u so progressu, è a visualizzazione di u livellu di prestazione di l'attività in percentuale.
  9. A fine di a procedura hè indicata da l'apparenza di l'iscrizzione "Conversione finita" appena annantu à l'indicatore, chì hè cumpletu di veru.
  10. Se l'utente quessa ghjunghjite immediatamente à u cartulare in cui hè situata a video convertita, cliccate nantu à l'immagine in forma di cartella à a destra di a zona "File" cù l'indirizzu di stu cartulare.
  11. Comu forse avete indudu, si principia "Esploratore"da aprà a zona induve u film AVI hè messu.

    A cuntrariu cù i precedenti cunvertitori, Convertilla hè un prugramma assai simile cù un minimu di impostazioni. Hè adatta per l'utenti chì anu vulsutu fà a cunverzione di solitu senza cambià i parametri di basa di u file uscente. Per elli, a scelta di stu prugramma sarà più ottimale di l'usu di applicazioni chì a so interfaccia hè oversaturated cun varie opzioni.

Comu pudete vede, ci sò una serie di cunvertitori chì sò criati per cunverti i video MOV in formatu AVI. Fra i soi si distingue è Convertilla, chì hà un minimu di funzioni è hè adatta per quelli chì apprezzano a simplicità. Tutti l'altri prugrammi presentati dispuniscenu di una funzionalità putente chì ti permette di fà una regolazione precisa di u furmatu in uscita, ma in generale, e possibilità di cambià riformattà in corso di studiu ùn sò micca diversamente chjamate.