Cume per risolve l'errore cù a libreria zlib.dll


Qualunque utilizatore attivu di Adobe Photoshop CS6 prima o tardu hà un desideru, se ùn avete bisognu, per un novu serie di spazzole. In Internet ci hè un'opportunità di truvà una quantità di serie originali cù pennelli in accessu libero o per un dirittu nominale, ma dopu avè scaricatu u pacchettu truvatu nantu à u vostru desktop, parechje persone sò perplessa cù ùn sapenu micca cume installà i pennelli in Photoshop. Fighjate una veduta più vicina à sta questione.

Prima di tutto, dopu u scaricamentu hè finitu, metti u lima in cui vulete travaglià cun a so: in u vostru desktop o in un cartulare vacantu. In futuro, hà sensu d'organizà una "biblioteca di spazzole" separata in a quale pudete ordinà per e scopu, è aduprate senza prublemi. U schedariu scaricatu deve avè una estensione ABR.

U passu chì dopu avete bisognu di eseguire Photoshop è creà un novu documentu in esse cù parametri arbitrarii.

Sceglite dunque l'attrezzi Spazzola.

Dopu, andate in a palette di pennelli è cliccate nantu à u micanu ingranzione in u angulu supranu a più à livellu. Un menu spazioso cù e travaglie si apre.

U gruppu di task avemu bisognu: Ripristinare, Caricà, Salvà è Sostitu i Spazzuli.

Cliccando nantu à Scaricate, vedite una finestra di dialogo in cui avete bisognu di sceglie u parcorsu à a posizione di u schedariu cù u novu pennu. (Vantene, avemu messu in un locu conveniente à l'iniziu?) U pennu selezziunatu apparirà à a fine di u listinu. Per aduprà voi basta à sceglie unu chì avete bisognu.

Importante: dopu à a scelta di una squadra Scaricate, i vostri spazzoli scelti sò apparuti in a lista già dispunibile cù pennelli. Spessu cagiunamentu à l'incomodità trà u funziunamentu, cusì vi cunsigliu di fà u comando "Sostituite" è a biblioteca continuerà à visualizà solu u set chì avete bisognu.

Per rimuovere un pennu chì hè irritante o semplicemente inutile, fate un clic destro nantu à a so thumbnail è sceglite "Elimina".

A volte succede chì in u prucessu di u travagliu voi rimuova pennelli chì “ùn puderete mai aduprà”. Per ùn tornanu micca à u travagliu fattu, salvate questu spazzole cum'è un novu seriu è v'indicassi duve vo vulete salvà.

Se, essendu trascinatu da scaricà è stallà novu serie cù i pennelli, i spazzole standard manchinu in u prugramma, usate u comando "Ripristinare" è tuttu sarà torna in quadru unu.

Queste racecce ti permetteranu di fà un ingaghjamentu di rigalu in Photoshop.