Quale router WiFi

À spessu mi dumandavanu chì router Wi-Fi sia megliu per sceglie per a casa (cumpresu u duiu), cumu si differenu è cumu un router wireless per 900 rubli hè peggiore di u prezzu chì hè cinque volte superiore.

Mi diceraghju nantu à a mo veduta nantu à sti mumenti, micca escludendu cun ellu chì sembra à qualcunu contruversu. L'articulu hè destinatu à l'utenti principianti è dà solu un'idea generale di u prublema. Vede ancu: Configurazione di u router - istruzioni

Chì marca è mudellu di u router è megliu?

In i punti vendita si trovu D-Link, Asus, Zyxel, Linksys, TP-Link, Netgear, è parechji altri produttori di apparecchiature di rete. Ognunu di i fabbricanti hà a so linia di prudutti, in cui ci sò dinò dispositivi economici, chì u prezzu di circa 1000 rubli è router più costosi cun funziunità avanzata.

Se si parla di chì marca di router Wi-Fi è megliu, ùn ci hè nunda di risposta definitiva: in l'assortimentu di ogni fabbricante ci sò eccellenti dispositivi chì sò adatti per una varietà di attività.

Design interessante di u router ASUS EA-N66

Hè pussibule chì avete dighjà letto varie recensioni nantu à D-Link, Asus o TP-Link routers è, ogni tantu di volta, truvatu quelli negativi trà elli. O, per esempiu, un amicu vi hà parlatu di i molti prublemi cù u D-Link DIR-300. Eccu quì vi propongo di tene in considerazione u fattu chì queste trè marche di router sì più cumuni in Russia. Sò i sentimenti persunali (è aghju istituitu assai di sti dispositivi), oltre à e statistiche dispunibili di richieste d'utenti, circa u 40 per centu di e persone utilizanu router D-Link (di quelli chì anu avutu un router), è l'altri dui società tenenu un altru 40% in tali casu, a probabilità chì truverete recensioni nantu à elli hè molto più altu, trà i quali, naturalmente, ci ne saranu negativi. In ogni casu, per a maiò parte si sò associati à una configurazione, un usu o difetti di fabbricazione improprie. È in u primu casu, u più cumunu, u prublema hè risoltu.

I router costosi è economici

U più spessu, un utilizatore cumunale di casa acquista unu di i router più basali. È ciò hè ghjustificatu: s'ellu ti serve hè di accede à Internet da un laptop, tablet è smartphone senza fili, si vive in un appartamento regule, ma ciò chì hè di stà in rete, un servitore web personale, un segnale dedicatu, Ci sò ancu i vantaggi di aduprà più SSID, ecc. ùn sapete micca e ùn avete micca un desideriu particulare di sapè, allora ùn ci hè sensu spicciu per cumprà un dispositivo per 3-5 mille o più. Per questi scopi, ci sò "cavalli di lavoro" ben pratticati, chì includenu:

  • D-Link DIR-300 è DIR-615 (ma i migliori di tutti - DIR-620)
  • Asus RT-G32 è RT-N10 o N12
  • TP-Link TL-WR841ND
  • Zyxel Keenetic Lite
  • Linksys wrt54g2

Tutti questi dispositivi sò abbastanza semplici da configurà per i prestatori di servizii Internet di Russia è chì svolenu regolarmente a funzione di basa - distribuisce Internet via Wi-Fi. Cume chì per a maggior parte di l'utenti, a velocità d'accessu à Internet ùn supera micca 50 Mbit per secondu, a velocità di cunnessione Wi-Fi chì questi router fornisce hè abbastanza basta. À propiu sì, aghju avverutu chì u numeru di antenne nant'à u router ùn pò micca dì chì sarà megliu "pierce" i muri, tranne in a stessa marca. Hè per esempiu, una Linksys specificata cun antena integrata, in modu subjectivu, mostra una qualità di ricezione migliore di alcuni dispositivi cun duie antenne. Ancu eiu cunnessu chì, prima di cumprà un router, leghje le recensioni di l'altri à riguardu, per esempiu, à market.yandex.ru.

D-Link DIR-810 cù 802.11 ac supportu

Se avete bisognu di velocità più alti, per esempiu, per u mutivu chì sì un utilizatore attivu di reti di torrent, allora pudete pagà a attenzione à i mudelli un pocu più costosi di router di sti marche chì sò capace di operà à una velocità di 300 megabits per secunu. Di regula, u prezzu di sti dispositivi ùn hè micca assai superiore à u prezzu di quelli indicati sopra.

U me router wireless ASUS RT-N10

Se si parla di mudelli costosi di router, oltre à i router chì supportanu 802.11 ac, allora, di solitu, a persona chì hà dicitu di cumprà un tali dispositivu sapete perchè hà bisognu, è quì ùn ti avrugliu nunda, eccettu l'apprende tutti dispunibili in rete informazioni nantu à i mudelli vending.