Chì i plug-in sò utili in u travagliu cù Adobe Premiere Pro CC

A volte si fà chì creu un entratu VKontakte in a nostra parete, in un gruppu o in un muru di un amicu, ma dopu avemu notatu chì avemu fattu un sbagliu è bisognu di u corregge. Parlemu nantu à cume si faci, è parlà di sfumature possibili.

Modificà u record

A causa di qualchì limitazione di sta rete sociali, ci sò duie opzioni per edità a voce.

Situazione 1: Durante u ghjornu

Supponemu chì dopu avete creatu un post in u muru, 24 ore ùn sò micca passatu. Allora u record pò esse editatu, l'algitimu di l'azione hè cumpratu:

  1. Truvemu nantu à l'entrata di a parete chì deve esse cambiata.
  2. Fin dà a so creazione, 24 ore ùn sò micca passatu, perciò cliccemu nantu à trè punti è selezziunate "Edit".
  3. Avà aghjunghjemu cum'è vene giustu, è cliccate "Salvà".
  4. Tuttu, registu hè correttu.

Situazione 2: Più di 24 ore sò passati

S'ellu hà passatu u ghjornu dopu à a scrittura di u registru, u pulsu di edizione scompare. Ora ci hè solu una opzione - cancellà a registrazione è carica a versione nova editata:

  1. Considerà l'esempiu postatu foto. Troppu dighjà passatu, è vulemu aghjunghje qualchì record. Premete torna trè punti è assicuratevi chì i pulsanti "Edit" no
  2. In stu casu, sceglite "Delete Record" è mette lu novu in a versione correggiata.

Conclusione

Parechji si dumandani perchè un sistema simu sbarru, ma tuttu hè simile. Questu hè fattu affinchì u sensu logicu di a tutta a currenzia ùn sia micca perde. L'alimentu si pò truvà in certi forum. Ora sapete cume edità un record VK è ricordate chì avete esattamente 24 ore per cambià u sensu senza cancellarlo.