Cumu traduce una foto in testu cù ABBYY FineReader?

Questu articulu sarà in più di u precedente (è in più dettagliu rivela l'essenza di a ricunniscenza diretta di testu.

Cominciamo cù l'essenza, chì parechji utilizatori ùn capiscenu micca pienu.

Dopu a scansione di un libru, di un ghjornu, di una rivista, etc., si ottiene un set di foto (cioè file grafici, micca testu) chì anu da ricunnoscà in un prugramma speciale (unu di i migliori per questo hè ABBYY FineReader). Ricunniscenza - stu hè u prucessu di ottenimentu testu da a grafica, è hè questu prucessu chì scrivemu cun più in dettu.

In u mo esempiu, faraghju una schermata di stu situ è ​​pruvate à utteni u testu.

1) Aprite un schedariu

Aprite l'immagine chì avemu intenzione di ricunniscà.

Di fatti, quì ci vole à avvicà chì pudete aprite non solu i formati di l'imagine, ma dinò, per esempio, i luggeri DJVU è PDF. Questu vi permetterà di ricunniscà subitu u tuttu di u libru chì, in a rete, hè di solitu distribuitu in questi formati.

2) Modifiche

Sò subitu d'accordu cù a ricunniscenza automatica ùn hà micca tantu sensu. Se, naturalmente, avete un libru in cui solu testu, nè stampe o compresse, più scannatu in ottima qualità, allora puderete. In altri casi, hè megliu per definisce tutte e zone manualmente.

Di solitu, ci vole prima eliminà e zone inutili da a pagina. Per fà quessa, cliccate nantu à u buttu di editazione nantu à u pannellu.

Allora avete bisognu di lassà solu a zona cù a quale vulete travaglià di più. Per questu ci hè un strumentu per guarnizione cunfini inutili. Selezziunu a modalità in a colonna di diritta. per taglià.

Dopu, selezziunate a zona chì volete lascià. In a foto in basso, hè evidenziata in rossu.

À propiu sì, se avete parechje foto aperte, pudete applicà a ritruvatura à tutte e immagini à tempu! Praticu micca di taglià ciascuna per separatamente. Per piacè, avà a nota chì in fondo à stu pannellu ci hè un altru ottimu strumentu -eraser. Incù l'aiutu di questu, pudete cancellà i divorzi, i numeri di pagine, e macchie, i caratteri speciali inutili è e sizzioni individuali di l'imagine.

Dopu cliccate per taglià i bordi, a vostra foto originale deve cambià: solu u spaziu di travagliu resterà.

Allora pudete andà da u editor di l'immagine.

3) A selezzione di e zone

A u panel, sopra a foto aperta, ci sò pochi rettanguli chì definiscenu a zona di scansione. Ci sò parechji, cunsiderate brevemente quelli più cumuni.

Immagine - u prugramma ùn ricunnosce micca questu area, copia puru u rettangulu specificatu è appiccicatu in u documentu ricunnisciutu.

U testu hè a zona principale chì circonda u prugrammu è pruvarà à fà un testu da l'immagine. Avemu primurariu di questu spaziu in u nostru esempiu.

Dopu à a selezzione, a zona hè dipinta in un colore verde chiaru. Allora pudete andà à u passu chì vene.

4) ricunniscenza di testu

Quandu tutte e zone sò impostate, cliccate nantu à u comando di menù per ricunniscà. Fortunatamente, in stu passu, ùn ci hè nunda di bisognu.

U tempu di ricunniscenza dipende da u numeru di pagine in u vostru documentu è da u putere di u computer.

A media, una pagina sana scanata in bona qualità piglia 10-20 secondi. in media potenza di PC (per e norme d'ogni ghjornu).

 

5) A verifica di l'errore

Qualunque sia a qualità originale di e fotografie, di solitu ci sò sempre errori dopu a ricunniscenza. Tuttu u listessu, finu à quì nisun prugramma pò eliminà cumpletamente u travagliu di una persona.

Cliccate nantu à l 'opzione di cassa è ABBYY FineReader cumincerà à trasmette à voi, à u volta, i posti in u documentu in cui ellu scuntò. A vostra missione, paragunendu a maghjina originale (a propositu, vi mostrerà stu postu in una versione allargata) cù a variante di ricunniscenza - di risponda affermativamente, o di corregge è approvà. Dopu u prugramma andrà à u prossimu locu difficilu e sì ancu quandu u documentu hè veramente chjaratu.

In generali, stu prucessu pò esse lungu è noioso ...

6) Conservazione

ABBYY FineReader offre parechje opzioni per salvà u vostru travagliu. U più frequente hè una "copia esatta". Hè tuttu u documentu, u testu in questu, sarà formattuatu da u listessu modu chì in a fonte. Un'opzione pratica hè di trasferisce u situ in Word. Cusì avemu fattu in stu esempiu.

Dopu, avete da vede u vostru testu ricunnisciutu in un documentu di Word famigliale. Pensu chì ùn ci hè nisunu puntu in descrivendu ulteriormente ciò chì fà cun ...

Dunque, avemu analisatu cun esempiu concretu cumu si traduce una foto in un testu pianu. Stu prucessu ùn hè micca sempre simplice è rapida.

In ogni casu, tuttu dipenderà da a qualità originale di l'immagine, da a vostra esperienza è da a velocità di u vostru computer.

Avè un bonu travagliu!