Rimuovi Mail.ru da u navigatore

Create u vostru album di foto pò esse più faciule per un prugramma spiciali. Un tali prugramma hè Wedding Album Maker Gold. In questu articulu analizzeremu e so funzionalità in dettaglio, parlà di i vantaggi è di i svantaggi.

Caricà l'imagine

U prucessu di caricà e immagini hè abbastanza praticu. A sinistra in a finestra principale hè a ricerca induve cercate u cartulare desideratu. Un pocu à a destra sò e miniature. Fate un clicu annantu à questu e sceglite giù per creà una slide. Pudete aghjunghje un numeru illimitatu di foto. Pudete cambià a so ordinazione movendu. Per u listessu principiu, e transizioni è a musica sò aghjunte.

Edizione di e fotografie

Separate, testu, clipart, effetti sò aghjunti à ogni immagine, a luminosità è u cuntrastu sò editati. Ogni funzione hè situata in una scheda diversa è ci hè una finestra di anteprima, s'ellu hè una transizione o un altru effettu animatu. A transizione versu u prossimu spaziale hè effettuata cambendu in a parte diritta di a finestra.

Album temi

U difettu hè stabilitu per parechji temi chì sò solu adatti per creà un album di matrimoniu, chì i sviluppatori anu messu in u primu situ. Tuttavia, se ùn tenite micca cuncezzioni di u cuncepimentu stabilitu, u prugramma hè adeguatu per a creazione di prughjetti nantu à ogni argumenti. Da veda notà chì ci sò pochi di mudelli, ma u numeru di temi hè chjucu.

Impostazione di u menu

A principale differenza tra Wedding Album Maker Gold è altri software simili hè a capacità di bruciata in DVD. Questu hè dimostratu da a funzione chì vi permette di personalizà u menu. Tuttu hè creatu, variavanu da i mudelli è e sezioni, à musica di fondo, immagini è navigazione. Più mudelli ponu esse scaricati da u situ ufficiale. L'utenti sò dani una spaziosa menu di spaziu di edizione DVD.

Praticà filmu

Prima di salvà u prugettu, fate attenzione à a presenza di più di una dozzina di formati. Differiranu in i tipi di file finali, qualità è dimensioni. Duvete aduprà stu se u filmu hè visualizatu nantu à un dispositivo specificu, per esempiu in una PSP o iPad. Solu, mi vogliu annunziare "Web Album"chì ti permette di scaricà è vede u prugettu in Internet.

Opzioni di software

Avete bisognu di andà à stu menu se volete cambià u raporsu di l'aspettu, chì hè 4: 3 per difettu, regolate u controllo di DVD o cambia a cartella per salvà i prugetti.

Virtues

  • Ci hè una lingua russa;
  • Selezzione di formati di prughjettu;
  • Interfaccia semplice è intuitiva;
  • Burn in DVD.

Inconvenienti

  • U prugramma hè distribuitu per un tariffa;
  • Impossibile aghjunghje più piste di musica.

À a revisione ghjunghje finisce. Avemu rivisitu u novu di Wedding Album Maker Gold in dettaglio, familiarittu cù l'utili di base è e funzioni. Una versione di prova hè dispunibile in u situ ufficiale per revisione prima di cumprà una completa. A versione demo ùn hè micca limitata da nunda è vi permetterà di toccà u prugramma da tutti i lati.

Scaricate una versione di prova di Wedding Album Maker Gold

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

Produttore di album di eventi Dg Foto Art Gold DP Animation Maker Fabbricante di mudelli

Share l'articolo in reti sociali:
Wedding Album Maker Gold - un prugramma chì ti permette di creà prestu un album di foto. Una caratteristica particulare hè a capacità di salvà u prughjettu in diversi formati, com'è a registrazione annantu à DVD.
Sistema: Windows 7, XP, Vista
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: Anvsoft Inc
Costu: $ 50
Dimensioni: 26 MB
Lingua: russo
Versione: 3.53