Cumu lampà Xiaomi smartphone via MiFlash

Cù tutti i so vantaggi in termini di qualità di i componenti hardware riparati è di l'assemblea, è l'innovazioni in a soluzione di software MIUI, i telefoni intelligenti fabbricati da Xiaomi ponu avè bisognu di firmware o riparazione da u so utente. U modu ufficiali, è forse u più faciule per lampà i dispositivi Xiaomi hè di aduprà u prugrammu proprietariu di u fabbricante, MiFlash.

Xiaomi Smartphone Firmware via MiFlash

Ancu un nuvellu smartphone Xiaomi potrebbe ùn satisfà u so proprietariu per a versione impreca di u firmware MIUI installatu da u fabbricante o u venditore. In questu casu, avete bisognu di cambià u software piacè uttene à MiFlash - quessa ghjè u modu più correttu è sicuru. Hè solu impurtante à seguità strettamente e istruzioni, cunsiderà attentamente e prucedure preparatorie è u prucessu in sè.

Hè impurtante! Tutte e azzioni cù u dispositiu per mezu di u prugramma MiFlash comportanu un periculu potenziale, ancu se a prusezzione di prublemi hè improbabile. L'utente esegue tutte e manipule seguite à u vostru risicu è è responsabile per e pussibule conseguenze negative!

L'esempii sottu utilizanu unu di i mudelli più popolari di Xiaomi - u smartphone Redmi 3 cù un bootloader sbloccatu. Da dì chì a procedura per installà u firmware ufficiali via MiFlash hè generalmente uguale per tutti i dispositivi di a marca, chì sò basati nantu à i processori Qualcomm (quasi tutti i mudelli moderni, cun rari eccezioni). Dunque, ponu ancu applicatu u seguitu per l'installazione di un software nantu à una vasta gamma di mudelli Xiaomi.

Preparazione

Prima di passà à a procedura di u firmware, hè necessariu effettuà qualche manipolazione, in primaria parte da a ricezione è a preparazione di i file di firmware, oltre à a copula di a periferica è u PC.

Installazione di MiFlash è driver

Chì u metudiu di u Firmware in questione hè ufficiali, l'applicazione MiFlash pò esse ottenuta nantu à u situ di u produttore di l'apparecchiatura.

  1. Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale, cliccendu nantu à u link da l'articolo di revisione:
  2. Installate MiFlash. U prugettu di stallazione hè cumplettamente standard è ùn causa micca prublemi. Hè solu necessariu aduprà u pacchettu d'installazione.

    è seguite e istruzioni di u installatore.

  3. Insemi cù l'applicazione, i driver per i dispositivi Xiaomi sò installati. In casu di prublemi cù i piloti, pudete aduprà l'infurmazioni da l'articolo:

    Lezione: Installazione di i driver per u firmware di Android

Scaricamentu di Firmware

Tutte e ultime versione di u firmware ufficiali per i dispositivi Xiaomi sò dispunibuli da scaricà nantu à u situ ufficiale di u custruente in a sezione "Downloads".

Per installà u software via MiFlash, avete bisognu di un firmware di fastboot speciale chì cuntene e immagini di file per scrittura in a sezione di memoria di u smartphone. Questu hè un file formatatu. * .tgz, u ligame da scaricà chì hè "nascosto" in i prufondi di u situ Xiaomi. Per evità u travagliu di l'utente cù a ricerca di u firmware necessariu, un link à a pagina di download hè presentatu qui sotto.

Scaricate u Firmware per u telefuninu MiFlash Xiaomi da u situ ufficiale

  1. Seguemu u ligame è in a lista rivelata di dispositivi truvamu u nostru smartphone.
  2. A pagina contiene ligamenti per scaricà dui tipi di firmware: "Сhina" (ùn prende micca locazione russa) è "Globale" (necessariu per noi), è a so volta spartiti in tipi - "Stable" è "Developer".

    • "Stable"- U firmware hè una soluzione ufficiali destinata à l'usu finalu è raccomandata da u fabbricante per l'usu.
    • Firmware "Sviluppatore" porta funzioni sperimentali chì ùn funghjenu sempre stabile, ma sò ancu largamente usate.
  3. Cliccate nantu à u nome chì cuntene u nome "L'ultima versione di Stable Stable Global Fastboot File Download" - Questa hè a decisione più corretta in a maiò parte di i casi. Dopu à u clicu, u scaricamentu di l'archiu desideratu cuminciò automaticamente.
  4. Una volta finitu u download, u firmware deve esse spacchiatu da qualchì archiveru dispunibile in un cartulare separatu. Per questo, u WinRar di solitu fà.

Legite dinò: Sciprima i file cù WinRAR

Trasferisce un dispositivo à u modu di Download

Per lampà cù MiFlash, u dispositiu deve esse in una modalità speciale - "Download".

In fattu, ci sò diversi modi per cambià a modalità desiderata per a stallazione di software. Considerà u metudu standard raccomandatu per aduprà da u fabbricante.

  1. Spegni u smartphone. Se u fermu hè fattu per mezu di u menu di Android, dopu u schermu si spegne, devi aspettà 15-30 secondi per esse sicuru chì u dispositiu hè spente completamente.
  2. Nantu à u dispositiu off, tenemu u pulsu "Volume +"poi tenau chjappu "Cunsumante".
  3. Quandu un logo apparisce nant'à u schermu "MI"rilasciate a chiave "Cunsumante"e bottinu "Volume +" Tenemu finu chì a schermata di menu si veda cù a scelta di i modi di caricatu.
  4. Pulsante "download". A schermata di u smartphone si spegne, cesserà di dà segni di vita. Questu hè una situazione normale chì ùn deve micca dà fastidiu à l'usu, u smartphone hè già in modalità. Scaricate.
  5. Per verificate a giustizia di a modalità cunjugazione di u smartphone è u PC, pudete vene à "Manager di dispositivi" Windows Dopu avè a cunnessione di u smartphone in modalità "Download" in u portu USB in a sezione "Porti (COM è LPT)" U Gestore di Dispositivi deve apparìre "Qualcomm HS-USB QDLoader 9008 (COM **)".

MiFlash procedura di firmware

Cusì, i procedimenti di preparazione sò finiti, andate à scrive dati à e sezioni di a memoria di u smartphone.

  1. Run MiFlash è preme u pulsante "Selezziunu" per indicà à u prugramma u caminu chì cuntene i file di firmware.
  2. In a finestra chì si apre, selezziunate a cartella cù u firmware disimballatu è preme u bottinu "OK".
  3. Attentu! Specifichi u caminu à a cartella chì cuntene u sottu cartulare "Images"resultendu di u disimballaggio di un schedariu * .tgz.

  4. Cunnessi u smartphone, tradutu in u modu adeguatu, in a portu USB è preme u pulsante in u prugramma "rinfrescà". Stu buttu hè adupratu per identificà u dispositivu cunnessu in MiFlash.
  5. Per u successu di a procedura hè assai impurtante chì u dispositiu sia definitu in u prugramma in modo correttu. Pudete verificà questo guardendu l'elemento sottu à l'intestazione "dispositivo". Dovete vene a scrizzione COM **chì ** hè u numeru di portu nantu à chì u dispositiu hè statu difinitu.

  6. À u fondu di a finestra ci hè un cambiamentu di i modi di firmware, selezziunu quella desiderata:

    • "pulizia tuttu" - Firmware cun pulizia preliminare di e sezioni da dati di l'utente. Hè consideratu una opzione ideali, ma elimina tutte e informazioni da u smartphone;
    • "Salvà i dati di l'utente" - Firmware cù salvà i dati di l'utente. U modu immagina l'infurmazioni in a memoria di u smartphone, ma ùn assustra micca l'utente contro l'errori di u funziunamentu di u prugramma in futuro. In generale, applicabile per l'installazione di l'aggiornamenti;
    • "pulizia tuttu è blocca" - Pulizia cumpleta di e sezioni di memoria di u smartphone è di bloccà u caricabatteru. In realtà - cunduce u dispositiu à u statu "fabbrica".
  7. Tuttu hè prontu per inizià u prucessu di registrazione di dati in a memoria di u dispositivo. Pulsante "flash".
  8. Tengu sì a barra di prugressu di u cumpletu. A prucedura pò durà 10-15 minuti.
  9. In u prucedimentu di scrittura di dati à e sezioni di memoria di u dispositivo, questu questu ùn pò esse disconnessu da a porta USB è sferisce i bottoni hardware sopra u! Sti azzioni ponu dà dinò a periferica!

  10. U firmware hè cunsideratu cum'è dopu cumparatu in a colonna "Risultatu" iscrizioni "successu" nantu à un fondo verde.
  11. Scunganu u smartphone da a porta USB è accendi da piglià à longu pressione di a tastiera "Cunsumante". U bottinu di l'alimentazione deve esse tenu finché u logo hè apparutu "MI" nant'à u schermu di i dispositivi. U primu lanciu dura un bellu tempu, avete da bisognu.

Cusì, i telefunini Xiaomi sò stati lampati cù un bellu prugramma MiFlash cum'è in tuttu. Da rimarcà chì l'utile consideratu permette, in parechji casi, micca aggiornà u software ufficiali di a macchina Xiaomi, ma furnisce ancu un modu efficace per ripristinare ancu i dispositivi apparentemente pulitichi.