Risolvendu u prublema cù l'inoperabilità di Windows


U sistema operativu di Windows hè un inseme di metiche di prugramma molto cumplicatu. Hè per quessa chì causa spessu vari fallimenti, chì, à u so, pò cunduce à l'impussibilità di aduprà u computer per u scopu destinatu. S'ellu accade, allora dicemu "vola Windows". In questu articulu, parlamu di e cause di fallimentu di u OS è cume di aduprà e.

Volu Windows

E motive chì portanu à a perdita di prestazioni di Windows. Si ponu esse errori di software, per esempiu, l'aghjurnamentu installatu in modo agguatu di l'OS o i piloti di dispositivi, l'azione di virus o d'utenti stessi. In più di u software, ci sò problemi di hardware - prublemi cù u discu rigiu di u sistema è a RAM, sviluppendu a risorsa di l'alimentu CMOS nantu à a scheda madre, e semplicemente batterie.

Prima di tuttu, avete bisognu di assicurà chì l'hardware ùn hè micca duvutu culpà di i nostri prublemi - dischi, RAM, è una batteria. Inizià cun elli.

Reason 1: CMOS Battery

CMOS, chì hè un chip particulare, pò esse chjamatu l'archiviazione di a configurazione di u BIOS. L'infurmazione nantu à l'attrezzatura installata è i so parametri sò scritti in a so memoria. Per u funziunamentu di u chip richiede una putenza autonoma costante, altrimenti tutti i dati sò solu eliminati. U sistema piglia un pocu di tempu per leghje ciò chì si trova in u CMOS, chì pò verificà cù errori quandu a batteria hè scarsu. Per eliminà stu fattore, hè necessariu rimpiazzà l'alimentu.

Leggi ancu: Sostitu a batteria nantu à a scheda madre

Reason 2: Hard Drive

Un discu sistema hè una unità o partizione nantu à a quale tutti i file di u sistema operativu sò situati. S'ellu ci hè prublemi cù u discu, per esempiu, i settori difettosi sò, allora u travagliu di download è u travagliu dopu pò diventà impussibile. In tali casi, avete bisognu di verificà i prugrammi speciali "rigidi". Se si scopra chì ci sò errori, allora avete da cumprà un novu discu è installà u sistema operativo nantu à u. Chì u nostru "Windows" ùn funziona micca, i passaggi descritti in l'articuli sottu bè sò fatti da un altru computer.

Per di più: cumu si verifica un discu duru per prestazione, per i settori difettosi

Ùn hè micca superfluente controllà a fiducia di a cunnessione di i cavi à i connettori di u discu è di a scheda madre. Ci hè una possibilità di fallimentu di i porti di cunnessione è di connettori in cavi SATA è l'alimentu. A soluzione hè sèmplice: cunnessa u discu in u portu SATA vicinu, aduprà un altru connettore di u cavu di tensione, è ancu cambiare u loop di dati.

Un'altra ragione in quantu à u discu duru - un fallimentu in a configurazione di u BIOS. Questu pò esse à tempu un primu di primura d'arrinamentu aghjurnatu in furmatu (pò esse perdutu quandu a batteria hè morta, di quì, avemu parlatu sopra), è u modu di operazione improprie di u controllore SATA. Per risolve u prublema, duverete andà à u BIOS è cambiate i parametri necessarii.

Leggi ancu: U computer ùn vede micca u discu dur

Reason 3: RAM

Quandu u sistema scarica, tutti i dati necessarii sò prima scritti in a RAM. Hè estremamente rara, ma ci sò ancu prublemi direttamente in i moduli di RAM, chì portanu à l'errori di lettura è di scrittura di l'infurmazioni. Per assicurà chì e stene funzionanu, avete bisognu di aduprà un software specializatu. I moduli difettosi devenu esse rimpiazzati o rimossi da u sistema.

Ulteriori dettagli:
Cumu verificà a RAM per e prestazione
Installazione di i moduli RAM

Una volta avemu verificatu a salute di u discu sistema, a RAM, è cambiata a batteria, pudemu cuntinuà à identificà i cause di software.

Reason 4: Updates and Drivers

In questu articulu, ùn descrivemu micca cume i driver è l'infurmazioni sbagliati installati aghjustenu à a prestazione di u sistema. Bastate dì chì in tali situazioni solu l'eliminazione di i lima di prublemi o a recuperazione di l'OS in diversi modi vi aiuterà.

Leggi di più: Opzioni di riparazione di Windows

Se una BSOD (schermata blu di a morte) si verifica quandu pruvate à scaricà, allora pudemu determinà a causa di u prublema cù alta precisione è scopre quale driver o altru prugramma di sistema hà fatto impossibile avè Windows. In stu casu, u BSOD diventa u nostru assistente in a diagnosi è in a risoluzione di i prublemi.

Per di più: Solvenendu u prublema di l'azzulette in Windows

Reason 5: Windows Pirate Build

E costruzioni senza licenza di "Windows" scaricate da torrents o altre risorse chì distribuiscenu distribuzioni pirata anu una caratteristica spiaghja. Installatu da quest'immagine, Windows pò rispondere in maniera inadeguata à i cambiamenti in u sistema di file, impostazioni è preferenze. U più spessu quessa succede quandu l'installazione di l'aggiornamenti di l'OS, spessu à l'infurmazione di piloti o ancu di altru software.

Ci hè dui modi per. U primu implica a restaurazione (veda a ragione 4) cù a successiva disconnessione di l'aggiornamenti automatici di u sistema, è l'esclusione da i prugrammi è di "legna", dopu l'installazione di i fallimenti. U secondu è più ovinu hè l'usu di distribuzioni licenziate di Windows.

Reason 6: Viruses

I prugrammi maliciosi ponu complicà in modo significativu a vita di l'utente, annantu chì faci impossibile avè u sistema. A luttata contr'à u virus quandu un "Windows" non travaglia ùn hè micca facili, ma nunda hè impossibile. Quì hè impurtante determinà a successione di azzioni in casu di una situazione simile. Ci hè dui scenarii.

  • Prima restituite u sistema cù i metudi descritti in u paragrafo chì descrive a causa 4. Dopu, da esecuzione di Windows, rilevamu e rimuove parassiti cù l'utili antivirus.

    Per saperne di più: Cumbatisce u virus informaticu

  • A seconda opzione hè di pulì u sistema da virus cù u discu d'arrestu, per esempiu Kaspersky Rescue Disk, è solu quì cerca di inizià a "Windows" o esegui una procedura di recuperu in caso di fallimentu.

    In l'artìculu dispunibile in u ligame sottu, vi vole dà attenti à u primu metudu, ma senza aduprà l'utilità di Windows Unlocker.

    Leggi più: Sguzimu u blocu di PC à u virus MVD

Chì scena da aduprà, decidi per te. Si rimarcanu solu chì, in u primu casu, a ripruduzione per mezi standard (utilità di ripruducimentu) pò micca portà à u risultatu desideratu. U mutivu di u fallimentu hè prugrami dannosi chì ponenu i so schedari in cartelle di l'usu, è quandu vi scaldà questu articulu ùn sò micca cambiabili. Per tali virus, a seconda opzione hè adatta.

Per chì tali prublemi si verificanu cum'è raramente pussibule, prutezzione u vostru PC da a penetrazione di parassiti. Questu aiuta un antivirus è a disciplina.

Per di più: Prutezzione di u vostru computer da virus

Conclusione

In st'articulu, avemu analizzatu e cause più comuni di u "manifestu di Windows" è pruvatu à purtà i modi più universali per eliminarli. Di solitu, a riparazione di u sistema aiuta in tali situazioni, postu chì u software hè spessu di culpisce di i fallimenti. Ùn vi scurdate di i fattori "ferro". Ricordate chì i connettori ponu "sparicà" ancu cù u coperchju di a unità di sistema chjusu à causa di agitazione o urti durante u muvimentu. U scopu aghjuntu per u discu dur - pò esse fallu da u risicu di u meccanicu. Cù Windows senza licenza, tuttu hè sèmplice: pruvate à ùn aduprà micca tali distribuzioni, è quantu à i virus, leghje l'articuli dedicati à i nostri siti web, i ligami sò sopra.