Atrise Lutcurve 2.6.1


L'elaborazione di e tutte e immagini in Photoshop implica spessu un numeru numeru di azzioni chì vene à cambià varie proprietà - luminosità, contrastu, saturazione di colore, è altri.

Ogni operazione hè fatta da u menù "Immagine - Correzione", influisce i pixel di l'immagine (sughjettu à i strati). Ùn hè micca sempre cunsunatu perchè annullà l'azione chì avete bisognu di uttene sia a palette "Storia"o premete parechje volte CTRL + ALT + Z.

Strati di adeguamentu

I strati di correzione, oltre à fà e stesse funzioni, permettenu di fà cambià e proprietà di e immagini, senza effetti dannosi, cioè senza cambià direttamente i pixel. In più, l'utente hà a pussibule in ogni momentu di cambià e impostazioni di u stratu di regolazione.

A creazione di un stratu di regolazione

I strati di adeguamentu sò creati in dui maneri.

  1. Tramite u menu "Layers - New Adjustment Layer".

  2. Tramite una palette di strati.

U secondu mezu hè preferibile perchè permette di accede à l'impostazioni assai più veloce.

Aghjustamentu di u stratu di regolazione

A finestra di configurazione di u strettu di correzione apre aperta automaticamente dopu a so applicazione.

Sì in u prucessu di trasfurmazione vulete cambiare l'impostazioni, allora a finestra hè chjamata dopu cliccendu nantu à a miniatura di u stratu.

Assignà i Layer di Adjustment

I strati di adeguamentu ponu esse spartiti trà u scopu in quattru gruppi. Nomi condizionali - Fill, Brightness / Contrast, Color Correction, Special Effects.

U primu include "Colour", "Gradient" e "Pattern". Queste strate imponenu i ripieni chì risponde à i so nomi nantu à i strati sottostanti. U più spessu adupratu in combinazione cù vari modi di mescolanza.

I strati di adeguamentu da u secondu gruppu sò pensati à aghjunghje a luminosità è u cuntrastu di l'immagine, è hè possibile cambià queste pruprietà non solu di l'intera gamma. Rgb, ma dinò ogni canale separatamente.

Lezione: Curves Tool in Photoshop

U terzu gruppu cuntene strati chì afectanu i culori è l'umani di l'immagine. Cù l'aiutu di sti strati di regolazione, pudete cambià drasticamente u schema di culore.

U quartu gruppo include e strade di adeguamentu cù effetti speciali. Ùn hè micca nant'à chiaru perchè u stratu hà avutu. Mappa di Gradient, chì hè utilizzatu soprattuttu per toning immagini.

Lezione: Tonificendu una foto cù a carta di Gradient

Snap Button

À u fondu di a finestra di configurazione di ogni stratu di regolazione hè u cosiddettu "bottinu di pressione". Esse faci a funzione chì seguita: lega u stratu di regolazione à u sughjettu, si vede l'effettu solu in ellu. Altre strati ùn sò micca cunformati à cambiamenti.

Ùn pudemu micca trattà a maghjina (quasi) senza l'usu di strà correttive, allora leggere l'altri lezioni in u nostru situ per uttene abilità pratiche. S'è vo ùn state ancu aduprà strà correttive in u vostru travagliu, allora hè u tempu di cuminciare a fà u. Questa tecnica riduce significativamente u tempu è salvà e cellule nervose.