Come qualunqui altru prugramma rilatu à u travagliu nantu à Internet, l'applicazione Skype utilizza certi porti. Naturalmente, se u portu adupratu da u prugramma ùn hè micca dispunibile, per qualsiasi ragione, per esempiu, hè blocatu manualmente da l'amministratore, l'antivirus o u firewall, allora ùn sarà pussibile cunnesse via Skype. Scopri chì portu sò necessarie per e connessioni Skype in entrata.
Chi porti Skype per difettu?
Durante l'installazione, l'applicazione Skype seleziona un portu arbitrariu cù un numeru più grande di 1024 per accettà e cunnessioni in entrata. Per ciò, hè necessariu chì Windows Firewall, o qualsiasi altru prugramma, ùn blocanu micca questu portu. Pè verificà chì portu hà sceltu a vostra istanza di Skype, andemu da e voci di menu "Strumenti" è "Impostazioni ...".
Una volta in a finestra di configurazione di u prugramma, cliccate nantu à a sezione "Avanzata".
Poi selezziunate l'elementu "Connessione".
À a vetta alta di a finestra, dopu à e parolle "Usa u portu", u numeru di porta chì a vostra applicazione hà sceltu sarà visualizata.
Se per una ragione perchè questu portu ùn hè micca dispunibile (parechje cunnessioni in arrivu si verificanu simultaneamente, un prugramma ne aduprà tempu, ecc.), Skype passerà à i porti 80 o 443. Nantu à u tempu, avete bisognu di tene in considerazione chì tali porti sò spessu usate da altre applicazioni.
Cambia u portu di u numeru
Se a portu seleziona automaticamente da u prugramma hè chjusa, o hè spessu utilizatu da altre applicazioni, deve esse rimpiazzatu manualmente. Per fà quessa, basta inserite qualsiasi altru numeru in a finestra cù u numeru di portu, poi cliccate nantu à u bottinu "Salvà" in u fondu di a finestra.
Ma, avete bisognu di prima verificà se u portu seleziatu hè aperto. Questu pò esse fattu per risorse speciali web, per esempio 2ip.ru. Se u portu hè dispunibule, pò esse adupratu per e connessioni Skype in entrata.
In più, avete bisognu di assicurà chì in l'impostazioni à u visu di l'iscrizzione "Per e connessioni in entrata addiziunali, usate i porti 80 è 443" per verificare. Questu hà da assicurà chì ancu se u portu primariu hè temporaneamente indisponibile, l'applicazione funziona. Per difettu, stu parametru hè attivatu.
Ma, certi volte, ci sò volte chì duvanu esse spente. Questu accade in sti rare situazioni chì altri programmi ùn occupanu micca solu u portu 80 o 443, ma dinò cumincianu à interferisce cù Skype à traversu elli, ciò chì pò cunduce à a so inoperabilità. In questu casu, avete da rimuà a marca di spuntà da u parametru di sopra, ma, ancu di più, redirige i prugrammi cunflittenti à altri porti. Cumu fà sta, avete bisognu di cercà in i manuali di gestione applicazioni relative.
Comu pudete vede, in a maggior parte di i casi, l'impostazione di u portu ùn richiede micca l'intervenzione di l'utente, chì questi parametri sò automaticamente determinati da Skype. Ma in certi casi, quandu i porti sò chiusi, o aduprati da altre applicazioni, avete da specificà manualmente i numeri Skype per e porti dispunibili per e cunnessioni in entrata.