Cumu scopre a vostra password Wi-Fi

A quistione di cumu scopra a vostra password Wi-Fi in Windows o in Android hè abbastanza cumuna in i forum è in a cumunamentu faccia-a-faccia cù l'utenti. In fattu, ùn ci hè nunda di difficiule in questu è in questu articulu guarderemo tutte le opzioni possibili per cume si ricordi a vostra propria password Wi-Fi in Windows 7, 8 è Windows 10, è guardate micca solu per a rete attiva, ma per tutti reti wireless salvate in computer.

Sò ancu cunsiderate e seguenti opzioni: Per un computer, a Wi-Fi hè automaticamente cunnessa, vale à dì, a password hè stata salvata è duverete connettà un altru computer, tablet o telefonu; Ùn ci hè dispositivi chì si cunniscenu via Wi-Fi, ma ci hè accessu à u router. In listessu tempu, menzionalu cumu scopre a parola d'accessu Wi-Fi salvata nantu à u tablet di Android è cumu telefunu, cumu si vedi a password di tutte e reti Wi-Fi archiviate in un computer o un laptop in Windows, è micca solu per a rete senza filu attiva à a quale sò attualmente connessi. Sò ancu à a fine - u video, induve i metudini cunsiderati sò presentati visivamente. Vede ancu: Cumu cunnessu à una rete Wi-Fi se avete dimenticatu a vostra password.

Cumu vede a password senza filu conservata

Se u vostru laptop portu cunnessu à una rete senza fili senza prublemi, è fà automaticamente, allora hè pussibule chì avete dimenticatu u vostru password dighjà. Questu pò dà à prublemi assai comprensibili in casi chì un novu dispositivo, cumu un tablet, sia per esse connessu à Internet. Questu hè ciò chì deve esse fattu in stu casu in diverse versioni di Windows, è à a fine di u manuale ci hè un metudu separatu chì s'adatta à tutti l'ultime OS da Microsoft è vi permette di visualizzare tutte le password Wi-Fi salvate in una volta.

Cumu scopre a password Wi-Fi in un computer cun Windows 10 è Windows 8.1

I passaggi richiesti per visualizà a vostra password in una rete Wi-Fi senza filo sò quasi identichi in Windows 10 è Windows 8.1. Inoltre in u situ ci hè un insignamentu separatu, più dettagliatu - Cumu vede a vostra password in u Wi-Fi in Windows 10.

Prima di tuttu, per questo avete da esse connessu à a rete, a password da chì avete bisognu di sapè. Ulteriori passi sò:

  1. Andate à u Rete è Spartimentu Center. Questu si pò fà via u Pannello di cuntrollu o: in Windows 10, cliccate nantu à l'icona di a cunnessione in a zona di notificazioni, cliccate "Impostazioni di Rete" (o "aprite Impostazioni di Rete è Internet"), allora selezziunu "Rete è Spartimentu" in a pagina di configurazione. In Windows 8.1 - cliccate à dirittu destro nantu l'icona di cunnessione in u dirittu inferiore, selezziunate l'elemento menu di u menu desideratu.
  2. In u Centru di Rete è Spartimentu, in a sezione di navigazione di e reti attivi, vedi in a lista di cunnessioni a rete senza filu à a quale voe avete attualmente connessu. Cliccate nantu à u so nome.
  3. In a finestra di stato di Wi-Fi apparutu, cliccate nantu à u pulsante "Proprietà di Rete Wireless", è in a finestra successiva, in la scheda "Sicurezza", selezziunate "Mostra i caratteri immessi" per vede a password di Wi-Fi memorizzata in u vostru computer.

Hè tuttu, avete cunnisciutu a vostra password Wi-Fi è pudete usarli per cunnessu altri dispositivi à Internet.

Ci hè un modu più veloce di fà a listessa cosa: preme a tonalità di Windows + R è digià in a finestra "Run" ncpa.cpl (cliccate nant'à Ok o Enter), dopu cliccate cù u cliccatu nantu à a connessione attiva "Rete Wireless" è selezziunate l'elementu "Statu". Dopu aduprate u terzu di i passi sopra riportati per visualizà a password di a rete wireless salvata.

Truvà a password per Wi-Fi in Windows 7

  1. In un computer chì si cunnesse à un router Wi-Fi in una rete wireless, andate in u Rete è Spartitu. Per fà quessa, pudete cliccà cù a cliccavu nantu à l'icona di cunnessione in fondo à destra di u desktop di Windows è selezziunate a voce di menu contuttiva richiesta o trovala in u "Pannello di controllo" - "Rete".
  2. In u menù di sinistra, selezziunate l'elemento "Gestisci e reti senza filu", è in a lista apparisa di reti salvate, fate dopu cliccate nantu à a cunnessione desiderata.
  3. Aprite la scheda "Sicurezza" è selezziunate a casella "Mostra i caratteri di entrata".

Hè tuttu, avete sapete u password.

Vede a password di rete wireless in Windows 8

Nota: in Windows 8.1, u metudu descrittu in seguitu ùn funziona micca, leggi quì (o sopra, in a prima sezione di sta guida): cumu truvà a password Wi-Fi in Windows 8.1

  1. Andate à u desktop di Windows 8 nantu à u computer o laptop chì hè cunnessu à a rete Wi-Fi, è cliccate nantu à u bottinu di sinistra (standard) nantu à l'icona di cunnessione senza filu in u dirittu inferiore.
  2. In a lista di cunnessioni chì si vene, selezziunate u unu desideratu è cliccate nantu à u cù u dirittu di u mouse, poi selezziunate "Vede e pruprietà di a cunnessione".
  3. In a finestra chì si apre, aprite la scheda "Sicurezza" e metti un segnu "Mostra i caratteri immessi". Fatti!

Cumu vede a password Wi-Fi per a rete wireless senza attivu in Windows

I metudi descritti sopra supponenu chì sì attualmente connessu à una rete wireless senza per mè password chì avete bisognu di cunnosce. Tuttavia, questu ùn hè micca sempre u casu. Se vulete vede a parola d'accessu Wi-Fi salvata da un'altra rete, pudete fà quì cù a riga di comando:

  1. Run u prompt di comando cum'è amministratore è inserisci u comando
  2. netsh wlan mostra profili
  3. Dopu u cumandatu di u cumandamentu precedente, vedite un elencu di tutte e reti per cui a password hè conservata in u computer. In u cumandatu chì seguitu, aduprà u nome di a rete desiderata.
  4. netsh wlan show profile name = network_name key = clear (sì u nomu di a rete contiene spazii, metti in virguli).
  5. I dati di a rete wireless selezionata sò visualizzati. In u "Contenutu Cale" vedi a password da ella.

Questu è i modi sopra riportati di vede a password sò visibili in l'istruzioni video:

Cumu scopre a password, se ùn hè micca conservata nant'à u computer, ma ci hè una cunnessione diretta cù u router

Un altru scénariu di eventuale eventu hè chì, dopu à un fallimentu, a riparazione o a reinstallazione di Windows, ùn ci sia micca una password salvata per a rete Wi-Fi in qualsiasi locu. In questu casu, una cunnessione cablata à u router aiutera. Connettu u connettore LAN di u router à u connettore di a scheda di rete di u computer è andà à e impostazioni di u router.

I parametri per l'acceda à u router, cum'è l'indirizzu IP, u login standard è a password, sò di solitu scritti à u posteru nantu à un adesivu cù vari informazioni di serviziu. Se ùn sapete micca cumu uttene queste informazioni, allora leggere l'articolo Cù entrà e impostazioni di u router, chì descrive i passi per a marche più famose di router wireless.

Indissimu a marca è u mudellu di u vostru router wireless, sia D-Link, TP-Link, Asus, Zyxel o qualcosa d'altro, pudete vede a password per quasi in u stissu locu. Per esempiu (è, cù sta istruzzione, pudete micca impostà, ma ancu guardà a parola d'accessu): cumu definisce una password in Wi-Fi nantu à D-Link DIR-300.

Vede una password per Wi-Fi in l'impostazioni di u router

Sì riescenu in questu, andate poi à a pagina di configurazione di a rete senza filu di u router (cunfusioni Wi-Fi, Wireless), è puderete vedi a password stabilita di a rete senza fili completamente gratis. Tuttavia, una difficoltà si pò ghjunghje à fà entrà l'interfaccia web di u router: se durante a configurazione iniziale, a password per entrà in u pannellu di amministrazione hè stata cambiata, allora ùn puderete micca arrivà, è dunque ùn vedete a password. In questu casu, l'opzione hè di resettà u router à l'impostazioni di a fabbrica è di riformattallu. Questu aiutarà numerose istruzioni in stu situ, chì truverete quì.

Cumu vede a password Wi-Fi salvata nantu à Android

Per scopre a password Wi-Fi in un tablet o un telefonu Android, avete bisognu di avè un accessu root à u dispositivo. S'ellu hè dispunibule, altre azzioni pò sembà u seguitu (dui opzioni):
  • Via ES Explorer, Root Explorer o un altru gestore di file (veda Android Top Managers Manager), andate in a cartella data / misc / wifi è aprite un schedariu di testu wpa_supplicant.conf - Cuntene in una forma semplice è chiara i dati di e reti senza filu in cui sò presenti u parametru psk, chì hè a password di Wi-Fi.
  • Installazione da Google Play un'applicazione cum'è Wifi Password (ROOT), chì mostra i password di e reti salvate.
Purtroppu, ùn sà micca cume vede i dati di rete salvati senza Root.

Vede tutte le password salvate in Windows Wi-Fi cù WirelessKeyView

I modi descritti anteriormente per scopre a vostra password Wi-Fi hè adatta solu per una rete wireless chì hè attualmente attiva. Tuttavia, ci hè un modu per visualizzare un elencu di tutte le password Wi-Fi salvate in un computer. Pudete fà cusì aduprendu u prugramma di WirelessKeyView di rigalu. L'utile funziona in Windows 10, 8 è Windows 7.

L'utile ùn hà necessità di installazione in un computer è hè un unicu file eseguibile di 80 Kb (avendu notatu chì, secondu VirusTotal, trè antivirus rispuntanu à stu schedariu cume pussibule periculose, ma a ghjudizia da tuttu u so è circa l'accessu à i dati salvati Wi-Fi reti).

Subitu dopu u lanciu di WirelessKeyView (richiesto per funzionà cum'è Amministratore), vedrete un elencu di tutte le password di rete Wi-Fi wireless cifrate archiviate in u vostru computer o laptop: u nomu di rete, chiave di rete sarà visualizzato in esadecimale è in testo normale.

Pudete scaricà un prugramma libaru per visualizà e password Wi-Fi in u vostru computer da u situ ufficiale //www.nirsoft.net/utils/wireless_key.html (i file di download si trovanu à u fondu di a pagina, separatamente per i sistemi x86 è x64).

Se per qualchì ragione i modi descritti di visualizzare l'infurmazioni nantu à i parametri di rete senza filu in vostra situazione sò micca basta, chiede in i commenti, mi risponderaghju.