Scheda firmware AMD di BIOS

U situazione di u BIOS di a scheda video hè assai raramente richiestu; questu po pute dighjà di u rilasciu d'aggiornamenti impurtanti o di resettà l'impostazioni. Di solitu, a scheda grafica funziona bè senza lampà a so vita sana, ma se avete bisognu di fà, allora avete bisognu di fà tuttu cù cura è seguite e istruzioni in modo accuratu.

Scheda video di Flash BIOS AMD

Prima di iniziare, cunsiglii di prestà a vostra attenzione chì, per tutte e azzioni, hè necessariu prestà strettamente secondu e istruzioni. Ogni deviazione da sti pò purtà à conseguenze seria, in quantu chì per a risturazione di u travagliu duverà aduprà i servizii di un centru di servizii. Ora fighjà una veduta più vicina à u prucedimentu di lampà a BIOS di una scheda video AMD:

  1. Andate à u situ ufficiale di u prugramma GPU-Z è scaricate a so ultima versione.
  2. Aprite è fate attenzione à u nome di a scheda video, di u mudellu GPU, di a versione BIOS, di tipu, di dimensione di memoria è di frequenza.
  3. Utilizendu quest'informazione, trova u file di firmware di BIOS in Tech Power Up. Parà a versione in u situ è ​​specificata in u prugramma. Accade chì l'aghjurnamentu è ùn hè micca necessariu, eccettu quandu hè necessariu per fà una ripresa piena.
  4. Andate in Tech Power Up

  5. Sciffa l'archivio scaricatu in ogni locu pratettu.
  6. Scaricate RBE BIOS Editor da u situ ufficiale è lanciate.
  7. Scaricate RBE BIOS Editor

  8. Selezzi un item "Carica BIOS" è aprite u file unzipped. Assicuratevi chì a versione di u firmware hè corretta, vedendu l'infurmazioni in a finestra "Informazione".
  9. Cliccate nantu à la scheda "Impostazioni di l'oreia" è verificate a frequenza è a tensione. L'indicatori deve coincidere cù quelli cumparati in u prugramma GPU-Z.
  10. Ritornu à u prugramma GPU-Z è salvà a vechja versione di firmware affinchì pudete rimborsà ind'è quessa.
  11. Crea una flash drive USB di avviatore è movi in ​​u so cartellu radice dui file cù driver di firmware è ATIflah.exe, chì pò esse scaricatu da u situ di sviluppatore ufficiale. I file di firmware devenu esse in format ROM.
  12. Scaricate ATIflah

    Ulteriori: Istruzioni per a creazione di un drive flash aviabile in Windows

  13. Tuttu hè prontu per inizià u firmware. Arresti l'ordinatore, inserisci u drive di boot è inizià. Duvete prima configurà u BIOS per l'iniziu da un drive flash.
  14. Per di più: Configurazione di u BIOS per l'iniziu da un drive flash

  15. Dopo a carregazione di successu, a schermata deve spiegà a linea di cumandata, induve avete entratu:

    atiflash.exe -p 0 new.rom

    Induve "New.rom" - u nomu di u schedariu cù u novu firmware.

  16. Cliccate Enter, aspettate finu à a fine di u prucessu è ripartite u computer, prima di rimuovere u drive di boot.

Rinnovà à vechja versione BIOS

A volte, u firmware ùn hè micca installatu, è u più spessu hè accadutu per a negligenza di l'utenti. In questu casu, a scheda video ùn hè micca ricunnisciuta da u sistema è in mancanza di un acceleratore di grafica integratu, l'immagine nantu à u monitoru sparisce. Per risolve u prublema, ci vole à rimborsà a versione precedente. Tuttu hè fattu assai semplicemente:

  1. Se u scaricamentu da u adattatore integratu fiasca, allora avete bisognu di cunnessu un'altra scheda video in u slot PCI-E è staccà da ellu.
  2. Ulteriori dettagli:
    Scurdà a scheda video da u computer
    Cunnessu a scheda video à a scheda madre di u PC

  3. Aduprà u st'unità USB flash di bootable induve a vecchia versione BIOS hè salvata. Cunnessa è scarica u computer.
  4. U prugrammu di cumannu riapparerà, ma sta volta digià u comando:

    atiflash.exe -p -f 0 old.rom

    Induve "old.rom" - u nomu di u schedariu cù u vechju firmware.

Ùn resti solu per cambià di ritornu a carta è truvà a causa di u fallimentu. Forse a versione firmanata sbagliata hè stata scaricata o u schedariu hè statu dannatu. In più, avete da esaminà attentamente a tensione è a frequenza di a scheda video.

Oghje avemu riesaminatu in dettaglio u prucedimentu di lampà a BIOS di e schede video AMD. In questo prucessu, ùn ci hè nunda di difficiule, hè solu impurtante seguitu e istruzioni è verificate attentamente i parametri necessarii in modo chì ùn ci sia prublemi serii chì ùn puderanu micca esse risolti rublizendu u firmware.

Vede dinò: l'aggiornamentu di u BIOS in a scheda video NVIDIA