Hetman Photo Recovery 4.5


Oghje, più utenti anu preferisce conservà e fotografie in forma elettronica. Sembra chì sia sicura, ma hè prubabile perde e foto in risu di a cancellazione accidentale, formattazione di u discu o attacca di virus. In una tale situazione, l'utilità Hetman Photo Recovery diventerà un assistente indispensabile.

Hetman Photo Recovery hè un prugrammu efficace di recuperu di lìbule pensatu specificamente per travaglià cù e foto. L'utile hè interessante, prima di tuttu, un'interfaccia semplice è un setu di funzioni abbastanza.

Aduprà à vede: Altri prugrammi per recuperà i file eliminati

Due tipi di scansione

Hetman Photo Recovery dà due tippi di scansione - veloce è cumpletu. In u primu casu, a scansione sarà fatta molto veloce, ma solu u second tipu di scansione pò garantisce i risultati di ricerca di qualità più altu per i file eliminati.

Scansà i dettagli

Per limità a ricerca di i file, configurate parametri cum'è a dimensione di i file chì state cercanu, a data approssimativa di a creazione, o u tippu d'immagini.

Recuperazione di i schedari

Dopu a scansione hè cumpletata, e imagini trovate da u prugramma sò visualizzate nantu à u schermu. Avete bisognu di marcà quelle immagini chì saranu ripristinate, dopu allora vi sarà dumandatu di sceglie cume saranu salvate: à un discu duru, bruciati à un CD / DVD, esportatu versu una immagine video ISO o caricata da FTP.

Salvà i risultati di scansione

Se vulete ritornà più tardi è cuntinuà a travaglià cù u prugramma, allora salvate i risultati di scansione in u vostru computer.

Salvà e montage di u discu

Per esse capace di recuperà u numeru massimu di file, l'usu di u discu deve esse ridottu à un minimu. Pudete risolve u prublema se salvate l'immagine di u discu in un computer per poi montarlo in u prugramma è cuntene a ripristinà l'imagine.

Crea un discu virtuale

I file ùn sò micca raccomandati di esse salvati nantu à u discu da u quali sò stati ripristinati. Se avete solu discu nantu à u vostru computer, allora creà un discu virtuale supplementare in Hetman Photo Recovery è salvate e vostre immagini nant'à.

Avantaghji:

1. Una interfaccia comoda cù u supportu di a lingua russa;

2. U funzionamentu efficiente è tuttu l'ampie di funzioni necessarie chì ponu esse richieste in u prucedimentu di a riparazione di l'immagine.

Inconvenienti:

1. Ùn si pò sparghje micca gratuitamente, ma l'usu hà a possibilità di aduprà a versione di prova.

Hetman Photo Recovery hè probabilmente una di e migliori soluzioni per recuperà e fotografie sgugliate è altre images. U prugramma hà una interfaccia veramente user-friendly è un largu serie di funzioni, chì pudete vede per sè stante download di a versione di prova.

Scaricate Hetman Photo Recovery Trial

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

Hetman Partition Recovery Wondershare Photo Recovery Recuperu Foto Starus Magic Photo Recovery

Share l'articolo in reti sociali:
Hetman Photo Recovery hè un strumentu efficace per recuperà e foto digitali da e schede di memoria, unità flash USB è dischi rigidi.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: HetmanRecovery.com
Costu: $ 30
Dimensione: 7 MB
Lingua: russo
Versione: 4.5