WonderShare Disk Manager 1.0.0

Wondershare Disk Manager - software chì serve per copià e partizioni è gestisce u discu dur. U prugramma hè adupratu per effettuà diverse operazioni da u HDD, cumpresu u recuperu di dati è a cunversione di u sistema di file attuale. A caratteristica include ancu una funzione chì vi permette di nascondà ogni sezione selezionata da l'utente.

Design

Malgradu a versione inglese di u prugramma in questione, a so interfaccia hè intuitiva è ùn hà nisuna difficoltà. Quasi ogni utilizatore, indipende u so livellu di cunniscenza, pò truvà una funzione di interessu. Quandu sceglite a sezione desiderata, l'uterni cumpareranu nantu à u pannellu di l'uppietta chì pudete dumandà. Tutte e operazioni si trovanu ancu in u menù contestuale in a tab "Partizione". Pudete personalizà u pannellu di visualizazione cù a scheda chjamata "Vede".

Strumenti

Quandu sceglite a sezione desiderata in u pannellu superiore, visualisera e funzioni chì ponu esse applicate à l'oggiu. Se una o più strumenti sò inattivi, allora ùn si pò micca aduprà per u discu selezionatu.

Ùn si pò truvà nunda perchè l'utente ùn hà micca selezionatu una partizione. Affissà u menù contestuale nantu à l'oggiu seleziatu mostrerà tutte e funzioni chì sò ordinate in ordine di priorità per e sezioni. U menu laterale duplica tutte l'operazioni di u discu nantu à u pannellu superiore.

Informazioni su a vittura

A struttura di u dischjonu nantu à u quali hè installatu u OS hè visualizzata in una vista schematica. L'infurmazione nantu à u volumu di u drive è u so sistema di schedari hè affissatu. S'ellu ci hè una zona di HDD senza spiegazione, questu sarà mostratu in u diagramma. Inoltre, in u blocu più impurtante di u prugramma, i dati tabulari sò messi in u visu di u listinu di u discu, spaziu allouatu è u so statu.

Cancellà una sezione

Se vulete cancellà una partizione specifica nantu à u vostru discu duru, duvete selezziunà a funzione nantu à u pannellu "Elimina spartimentu". Quandu sguete a mossa, una maghjina offre una scelta di dui opzioni. Prima una "Ùn sfruttate micca i file", impone a preservazione di i file è cartulari situati nantu à l'unità logica. Quandu aduprate questu opzione, i fatti successivi permetterà l'utente à selezzià a zona in cui salvà i dati. Pudete ancu selezziunà a scelta "Shred files"chì ùn salvi micca i dati di l'oggiu à esse eliminatu. Questu hà da richiede un riavrugghiu, quest'informazione pò esse veduta in a finestra di prughjettu.

Conversione di Sistemi di File

U prugramma hà una di e funzioni più necessarie - conversione di tippu sistema di file. In l'interfaccia, l'operazione hè chjamata "Format Partition". Ci hè dui tippi di cunversioni, cioè FAT è NTFS. Dopu avè selezionatu u furmatu in l'opzioni, pudete specificà u nomu di u volumu desideratu è a dimensione di u cluster. Quest'ultima pò esse definitu per quessa (selezziunata da u prugramma stessa), è l'usu pò inserisce a taglia da a lista offerta da u sistema.

Cambia etichetta di disc

Per quelli chì ponenu e sette in ordine alfabeticu, hè pussibule di cambià a etichetta di u volumu. A funzione permette di selezziunate una lettera da a lista di disegnu di l'alfabetu.

Spartiti

Wondershare Disk Manager ti permette di sparte un volume in duie. Eseguendu sta funzione impieghja à l'utente di inserisce e dimensioni desiderate di e rùbbriche finali.

Recuperà a funzione

A funzione permette di recuperà i file è cartulari chì sò stati eliminati. U prugramma duva un breve prucessu di ricerca di dati perduti. A scansione hè fatta in tuttu u discu duru senza eccezione. Dopu, dopu, u sistema mostra u risultu in una finestra separata induve i file relativi à una partizione di discu specifica saranu visualizzati.

Virtues

  • Strumenti facili da usà;
  • Recuperu dati di qualità alta.

Inconvenienti

  • Interfaccia inglese;
  • Mancu di funzioni supplementari;
  • Ùn hè micca supportatu da sviluppatore.

Un prugrammu simile WonderShare Disk Manager ti permette di configurà rapidamente i volumi esistenti in u discu. L'insieme di funzioni necessarie limita un pocu à sta soluzione cù un software più putente. Ma hè adatta à l'usu da i dui utilizatori avanzati è di principianti.

Paragon Hard Disk Manager Macreatit Disk Partition Expert Paragon Partition Manager Manager Partition Active

Share l'articolo in reti sociali:
WonderShare Disk Manager hè un prugrammu chì ti permette di recuperà e dati è fà operazioni di base cù partizioni è dischi.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: Wondershare Software
Costu: Free
Dimensioni: 6 MB
Lingua: inglese
Versione: 1.0.0